آخرین حملات و یا دفاعیات شهر تورنتو درمقابل راکون‌ها در آوریل امسال بود که شهرداری سعی کرد سطل‌های زباله سبز را طوری طراحی کند که از حمله همه موجودات پشمالو در امان بماند. این تلاش مذبوحانه نافرجام ماند
به گفته‌ی رویال بانک، راه حلی سریع برای خروج یک خانواده راکون که شعبه‌ای از بانک "آربی‌سی" را اشغال کرده‌اند وجود ندارد. در آخرین جنگ دائمی در تورنتو میان راکون‌ها و انسان‌ها، یک خانواده از راهزنان (راکون‌ها)، با اشغال سقف یک شعبه رویال بانک در وسط شهر آنرا به قلمرو خود افزودند و بانک را به تعطیلی کشاندند!
مارک همیل، سخنگوی بانک، گفت: این راکون‌ها وارد سقف شعبه واقع شده در خیابان‌های "سنت‌کلر" و "اوکوود" شدند و در همان روز این شعبه بسته شد! وی افزود: "این یک داستان واقعی و تلخی است که آنها موفق شدند وارد بام شوند".
یک کپی از یادداشت ارسال شده از طرف بانک به مشتریان در توضیح این رویداد در رسانه‌های اجتماعی پخش شده است، که در آن رئیس شعبه شعبات دیگر نزدیک به این مکان را برای جایگزینی لیست کرده است. سخنگوی بانک انتشار این یادداشت را تایید کرد و گفت که تعمیرات لازمه برای بیرون کردن راکون‌ها در پایان ماه اکتبر به پایان خواهد رسید. او افزود: "این عملیاتی وقت‌گیر است"!
آخرین حملات و یا دفاعیات شهر تورنتو درمقابل راکون‌ها در آوریل امسال بود که شهرداری سعی کرد سطل‌های زباله سبز را طوری طراحی کند که از حمله همه موجودات پشمالو در امان بماند. این تلاش مذبوحانه نافرجام ماند!
در همین اثنا راکون‌ها پیشرفت خود را متوقف نکرده‌اند. در ماه مه، یک راکون شورشی موفق به ورود به منطقه‌ی بارهای مسافران در فرودگاه بین‌المللی تورنتو شد. در ماه فوریه نیز یکی دیگر از راکون‌ها به سیستم مترو نفوذ کرد و موفق شد در ساعات پُر تردد سوار یک قطار شود.
راکون‌ها حاضر به ادای توضیحات در این رابطه‌ها نشدند!
Date: Thursday, October 5, 2017 - 20:00

Share this with: ارسال این مطلب به