در سال‌های اخیر امید به زندگی آمریکایی‌ها برای دو سال به طور یکنواخت کاهش یافته و این یک ناهنجاری برای این کشور محسوب می‌شود
ترجمه ایران استار - ممکن است با پول نتوانید عشق بخرید، ولی می‌توانید با آن سلامتی بهتری را برای خود خریداری کنید! ثروتمندان جهان حاضر به پرداخت این نوع هزینه‌ها تا زمانی که زنده هستند، می‌باشند.
در طول چند دهه گذشته، طول عمر افراد به طور متوسط در سراسر جهان افزایش یافته است. به گفته سازمان همکاری اقتصادی و توسعه "او‌ای‌سی‌دی"، در چین، ایالات متحده آمریکا و بسیاری از کشور‌های اروپای شرقی، میانگین امید به زندگی تا اواخر 70 سالگی رسیده است. در عین حال، مردم اروپای غربی و ژاپن می‌توانند تا اوایل‌ 80 سالگی زندگی کنند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
با این حال افراد پولدار بیشتر از اینها زندگی خواهند کرد، همانطور که در دو دهه گذشته بیشتر از حد متوسط زندگی کرده‌اند. در یک نظرسنجی جدید موسسه مالی "یو‌بی‌اس" 53‌ درصد از سرمایه‌داران ثروتمند گفتند انتظار دارند که تا 100 سالگی عمر کنند.
رسیدن به اعداد 3 رقمی عمر کار راحتی نیست. به گزارش او‌ای‌سی‌دی در حال حاضر میانگین سن خانم‌های ژاپنی 87 سال و آقایان 81 سال می‌باشد. به گزارش مجله انجمن پزشکی آمریکا در سال 2016، میانگین حداکثر عمر بین زنان ثروتمند و زنان فقیر 10 سال است. این میانگین در بین مردان غنی و فقیر 15 سال می‌باشد.
به نظر می‌رسد که ثروتمندان نیز می‌دانند که زندگی کردن تا 100سالگی چشم‌اندازی گران قیمت است، که نیاز به هزینه‌ای بیشتر برای مراقبت‌های بهداشتی، غذای بهتر، ورزش و سایر خدماتی دارد که می‌تواند طول عمر‌ را افزایش دهد.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

در نظر سنجی یو‌بی‌اس آمده که افزایش هزینه‌ها برای افرادی با بیش از یک میلیون دلار دارایی در سنین بالاتر نیز زیاد بوده است. 91 درصد از‌ ثروتمندان نگران افزایش هزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی خود هستند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
9 نفر از 10 فرد ثروتمند معتقدند که "سلامت مهم تر از ثروت است"، بنابراین ثروتمندان بیشتر مایل به هزینه کردن برای افزایش طول عمر خود هستند. از ثروتمندان سوال شد: حاضرند چقدر از ثروت خود برای تضمین 10 سال زندگی سالم پرداخت کنند؟ کم‌ثروتمندان حاضر بودند یک سوم دارایی خود را پرداخت کنند و ثروتمندان پولداری با بیش از 50 میلیون دلار حاضر بودند نیمی از ثروت خود را بدهند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
شاید تعجب‌آور نباشد که آمریکایی‌های که توسط یو‌بی‌اس مورد بررسی قرار گرفتند، نگرش‌های متفاوت‌تری نسبت به ثروتمندان در سایر نقاط جهان داشتند: فقط 30 درصد از آمریکایی‌های ثروتمند انتظار دارند که 100 سالگی را تجربه کنند در عین حال بیشترین نگرانی‌ آنها افزایش هزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی بود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

در روند جهانی زندگی طولانی‌تر، استثناهایی هم وجود دارد‌: در سال‌های اخیر امید به زندگی آمریکایی‌ها برای دو سال به طور یکنواخت کاهش یافته و این یک ناهنجاری برای این کشور محسوب می‌شود. اما حتی قبل از اینکه عمر آمریکایی‌ها به دلیل استفاده از مواد مخدر شروع به کم شدن کند‌ آمار سلامت و طول عمر در مقایسه با دیگر کشورهای ثروتمند در غرب اروپا و آسیا به طور قابل توجهی کاهش یافته بود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, April 25, 2018 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به