برای زنده نگه داشتن یاد و نام خوزستان‌، تیم فوتبال خوزستان تورنتو را بنیان نهادیم و در پیکارهای جام دوستی ایرانیان که در چهاررده مختلف سنی با حضور بیش از پنجاه تیم ‌ ازتاریخ یکم الی سوم سپتامبربرگزار شد شرکت یافتیم
زند‌گى گرمى دل‌هاى به هم پيوسته‌ست.
تا در آن دوست نباشد همه درها بسته‌ست

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
عشق از جمله خاطرات مانا و جاويد درانسان است كه هرگاه دردل جاى گرفت و داستان بيادماندنى و زيباى خود را در زند‌گى نوشت در گنجينه ذهن وانديشه كاشانه مى‌كند، ذهن ونفس‌هاى گرم ‌غالب مردمان مهد عشق‌، آتش و تلاش و رویاها (خوزستان) با چاه‌هاى نفت‌، شعله‌هاى هميشه فروزان آن و ورزش عجين بوده‌،كهن ديارى كه اولين چرخه‌هاى عظيم صنعت ايران‌زمين در آن سرزمين چرخيد (و اینک علیرغم ثروت‌های بیشمار در زیر زمین‌، روی زمین فقر حکمرماست)، شاهد وقايع تاريخى‌، اجتماعى‌، فرهنگى و ورزشى بى‌شمار و درخور توجه بوده و مردمانى ديده به جهان گشودند كه فخرآفرين شدند و نام و خاطرات نيكشان در قلب و ذهن بسيارى جاى دارد. به راستى كه خاطره‌ها نمى‌ميرند‌، پيرمى‌شوند اما در آسمان ذهن هم‌رزمان و دوستداران جارى‌ست.
به همت و مدد ياران‌، ياوران گرامى‌ و دگر خوبان ومهرورزان برای زنده نگه داشتن یاد و نام خوزستان‌ تیم فوتبال خوزستان تورنتو را بنیان نهادیم و در پیکارهای جام دوستی ایرانیان که در چهاررده مختلف سنی با حضور بیش از پنجاه تیم ‌ ازتاریخ یکم الی سوم سپتامبربرگزار شد شرکت یافتیم ‌تا پلى از خاطره و عشق بسازيم که با همدلی وتلاش بس خستگی‌ناپذیر شگفتی‌ساز جام دوستی با تاریخ بیش ازسی سال قلمداد شد و در وادی ورزش و ارزش درخشید و برای نخستین بار بعنوان تیمی خارج از امریکا به فینال این پیکارها راه یافت و با مغلوب ساختن تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان دور گذشته پیکارهای رده ۵۵ سال با شکست در دیدار نهایی مقابل تیم پرمهره سینا لوس‌آنجلس با شایستگی مدال‌های سیمین رنگ برگردن آویختند تا در دیباچه کهن جام دوستی خاطره‌ساز شوند.

زیرنویس عکس:
ایستاده از راست به چپ:

لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

فرید زند‌نی‌زاده( سرپرست)، پوریا وحیدی، رافائل، حسین ضرابی، مسعود کیانی، علی نعیمی(‌کاپیتان)، ادگار، امیر افراز، حسین نقدیانی، سعید کشاری، فریبرز علمی، رزاق زهرایی( مربی)، محمد‌رضا کاوه (‌مربی)
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
نشسته از راست به چپ:
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
مهران صفریان، علی وکیلی، سعادت فاطمی، احد خوش‌باطن، بهروز باقری، حمید پارسا، مهران عالی‌پور(‌سرپرست)، ناصر بهروز
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, September 12, 2018 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به