در حال حاضر، بیش از ۳۰۰ نوع سردرد وجود دارد که حدود ۹۰ درصد آن‌ها دلیل مشخصی ندارند
به گزارش مدیکال نیوز تودی، افراد زیادی درگیر سردردهای مداوم بخصوص در سمت راست سرشان هستند. این درد ممکن است با علائم دیگری از قبیل احساس خستگی، حالت تهوع و اختلالات بینایی همراه باشد.
براستی چه عواملی موجب بروز سردرد در ناحیه راست سر می‌شوند؟ سردردهایی که با بروز درد در سمت راست سر خود را نشان می‌دهند می‌توانند از عوامل مختلفی ناشی شوند که یکی از آن‌ها مشکلات عصب‌شناختی است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
عارضه‌های عصب‌شناختی موجب بروز درد در یک سمت سر می‌شوند. همچنین مصرف برخی از انواع داروهای تجویزی یا بدون نسخه نیز می‌توانند با عارضه جانبی سردرد همراه باشند. مصرف بیش از حد داروهایی همچون استامینوفن، آسپرین و ایبوپروفن می‌تواند موجب سردرد شود. به علاوه آلرژی‌ها، خستگی، ضربه به سر، عفونت‌ها از جمله عفونت سینوس‌، تغییر در سطح قند خون و تومورها هم می‌توانند موجب احساس درد در تمام نقاط سر یا یک سمت آن شود.
در حال حاضر، بیش از ۳۰۰ نوع سردرد وجود دارد که حدود ۹۰ درصد آن‌ها دلیل مشخصی ندارند. میگرن نیز موجب درد در سمت راست سر می‌شود. همچنین سردردهای تنشی در برخی از افراد با بروز درد در یک سمت سر همراه هستند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

درصورتیکه در کنار سردرد علائم دیگری همچون تغییر در قدرت بینایی، احساس گیجی، تب، افزایش در هنگام حرکت، سفتی گردن، تغییرات شناختی یا شخصیتی و اختلال در خواب ظاهر شود باید حتما به پزشک مراجعه کرد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, April 25, 2018 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به