مردانی که معمولا 5 واحد یا بیشتر در طی یک هفته الکل مصرف می‌کردند از کیفیت پایین‌تر اسپرم برخوردار بودند که این شامل‌ مقدارکمتر‌ کل اسپرم و نسبت کمتر اسپرم معمولی بود و دوباره‌ با‌ مصرف مقداربیشترِ الکل‌، تاثیر قابل توجه‌تری پدیدار شد.
ناباروری عبارتی است که پزشکان در صورتی که یک مرد قادر به باردار کردن یک زن پس از گذشت یکسال نباشد، استفاده می‌کنند‌. عواملی که منجر به ناباروری در مردان می‌شود شامل موارد زیر است‌:
• مشکلات فیزیکی بیضه
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
• انسدادهایی در مجاری لنفی که اسپرم را منتقل می‌کنند
• مشکلات هورمونی
• سابقه تب‌های بالا یا عفونت گلو (‌اوریون‌)
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

• ناتوانی‌های ژنتیکی
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
• عوامل محیطی‌ یا سبک زندگی
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
در حدود یک سوم مواقع‌، ناباروری به دلیل مشکل مردان است و یک سوم‌ مواقع‌، ‌مشکل مربوط به زنان است و در سایر موارد نمی‌توان دلیل آن را یافت.
اگر شما مشکوک به ناباروری هستید‌، پزشک خود را ملاقات کنید‌. آزمایش‌هایی هست‌ که‌ می‌توانید متوجه شوید که نابارور هستید یا خیر. زمانی که علتش را یافتید معالجاتی شامل داروها‌، جراحی ‌یا تکنیک‌های باروری کمکی‌ وجود دارد. جای خوشحالی است که دو سوم زوجینی که معالجات ناباروری را انجام می‌دهند نهایتا بچه‌دار می‌شوند.
‌براساس یک تحقیق جدید‌، نوشیدن مقدار متوسط الکل ممکن است بر کیفیت اسپرم تاثیر داشته و منجر به تغییراتی در هورمون‌های باروری مردان شود‌.
تحقیق جدیدی که در مجله BMJ Open  منتشر شده‌،‌ دارای اطلاعاتی‌ بیش‌ از 1200 مرد دانمارکی است که برای تعیین تناسب اندام برای خدمت سربازی‌ آزمایشات کامل پزشکی را انجام داده‌اند. این آزمایش‌ها شامل یک سری سوالات درباره مقدار‌ الکل جذب شده‌، بود‌. نمونه‌های منی و خون‌ نیز گرفته شد. بر‌اساس تحلیل محتوا‌، متوسط مقدار واحدهای الکل مصرف شده در هفته پیش‌تر 11 بود.
نزدیک به 65% از مردان گزارش شده‌ مشروب نوشیده و درحدود 60 % ‌، بیش از 2 بار طی ماه گذشته مست بوده‌اند . تحلیل بیشتر نشان داد که نوشیدن الکل در طی هفته گذشته‌ به تغییرات سطح هورمونی باروری مردان مربوط می‌شد‌. و هر چقدر که میزان الکل مصرفی بالاتر بود تغییرات هورمونی قابل توجه‌تر بود.
مردانی که معمولا 5 واحد یا بیشتر در طی یک هفته الکل مصرف می‌کردند از کیفیت پایین‌تر اسپرم برخوردار بودند که این شامل‌ مقدارکمتر‌ کل اسپرم و نسبت کمتر اسپرم معمولی بود و دوباره‌ با‌ مصرف مقداربیشترِ الکل‌، تاثیر قابل توجه‌تری پدیدار شد.
محققان می‌گویند که هیچ نتیجه  قطعی درباره علت و تاثیریافت نشده است اما باید به مردان جوان توصیه شود که ‌اعتیاد به الکل ممکن است تاثیراتی بر سلامت باروری آنها داشته باشد. راستی شما بیمه دارین‌؟
اقتباس:www.cover4u.ca
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

از خوانندگان و علاقمندان دعوت‌ به عمل می‌آوریم که تجربه‌های خوب وبد خود را پیرامون بیمه با ما در میان بگذارند. مطالب این مقالات صرفن درجهت اطلاع‌رسانی می‌باشد و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره با متخصصین مربوطه نمی‌شود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, February 28, 2018 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به