لبخند پدرتان در روز پدر، زیباترین شوقی است که به شما انرژی زندگی خواهد داد.
روز پدر امسال 17 جون است .
قسم بر پینه دستانت، که بوی نان می‌دهد و قسم بر چشمان همیشه نگرانت... قسم بر بغض فرو خورده‌ات که شانه‌ی کوه را لرزاند و قسم بر غربتت، وقتی هیچ بهشتی زیر پایت نیست...
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
او که در رد پای ذهنمان، خاطره زحماتش همیشه باقی است.
کدامیک از ما، ارزش واقعی پدر را در زمان حیاتش درک کرده‌ایم؟
کدامیک به بهانه روز پدر، لذت در آغوش کشیدنش را می‌توانیم تجربه کنیم؟
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

اگر پدر ما روزی ناتوان از کار کردن شود، کدامیک از ما توان پرداخت هزینه‌های زندگی وی را داریم؟
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
می‌توان به جرات گفت در اکثر مواقع، سال‌ها می‌گذرد تا فرزندان به باور نقش بزرگ پدر در سراسر زندگی پی برند. هر چه زمان می‌گذرد، دلسوزی‌های پیش از پیش پدر بر فرزندان آشکار می‌گردد.حضور پدر در خانواده و ایفاى نقش پدرى، از ارکان اصلى خانواده‌هاست.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
مسلما همه ما پدرمان را دوست داریم اما واقعیت این است که عشق به تنهایی نمی‌تواند زندگی او را از لحاظ مالی تامین نماید. به حتم روزی او می‌توانست چندین نفر را سر پرستی کند، اما آیا ما فرزندان در شرایطی هستیم که بتوانیم برای پدرمان چنین کاری کنیم؟
پدرانی که، در سنین سالخوردگی، گاه با از دست دادن همسر و روزهای تنهایی و یا دوران بازنشستگی و عدم توانایی کار مواجه هستند و به پوشش مناسب جهت این دوران نیازمندند. شاید بد نباشد در آستانه روز پدر مروری بر وضعیت او نماییم و زمانی را به توجه پیرامون ریسک‌های دوران سالمندی وی اختصاص دهیم. بی‌شک هدیه ارزنده ما به کسی که سال‌ها بار زندگی‌مان را به دوش کشیده باید بتواند او را در زمان نیاز حمایت کند. بدون هیچ شکی بیمه می‌تواند قوی‌ترین دست نگهدارنده او باشد و به او احساس ارزشمند بودن و توانایی مالی بدون نیاز به دیگران را بدهد. امروز با تکیه بر بیمه‌هایی نظیر مراقبت ویژه می‌توانیم استقلال و سر بلندی او را شاهد باشیم.
بیمه مراقبت ویژه ناتوانی جسمی و از کار‌افتادگی، بیمه‌ای نیست که بتوانیم آن را به سن خاصی متصل کنیم. متاسفانه بسیاری با شنیدن این نام، سالخوردگی را در ذهن‌شان فرض می‌کنند در حالی که ناتوانی، به دلایل بسیاری می‌تواند حادث شود. بارها در مقالات بیمه با روش‌ها و توضیحات گوناگون به نکته‌ای مشخص اشاره کردیم و آن حفاظت موقعیت مالی افراد در مقطعی از زندگی است. آن دوره می‌تواند با بیماری، ناتوانی، فوت و ... آغاز شود. دلایل تاکید بیمه بر اخذ آن، حفظ ثبات زندگی اشخاص در مواجهه با هر رویداد پیش‌بینی نشده است. یکی از آرایش‌های زیبای بیمه را می‌توان بیمه ناتوانی جسمی قلمداد کرد. هر یک از ما به دفعات در طول زندگی ممکن است در معرض اتفاقی قرار گیریم که در آن نیازمند کمک کسی شویم. برای مثال کسی که سکته می‌کند تا مدت‌ها به پرستار نیازمند است. این بیمه می‌تواند هر بار در هر حادثه‌ای که فرد را نیازمند یاری شخص دیگری در دو مورد از امور شخصی، مانند کمک در لباس پوشیدن، کمک در استحمام و یا کمک در غذا خوردن می‌کند فعال شود. این که فکر کنیم ما هرگز در فهرست چنین افرادی قرار نمی‌گیریم اشتباه محض است.
لبخند پدرتان در روز پدر، زیباترین شوقی است که به شما انرژی زندگی خواهد داد.
فرزندان جهان در چنین روزی پدر را هر جا که باشد در سینه ستایش می‌کنند.
راستی ما برای روز پدر چه کرده‌ایم؟...
برای فردایی که در آن احتمال بیماری و یا ناتوانی جسمی است اندیشه کنیم. بیمه تکمیلی سلامتی در مدل‌های مختلف، مراقبت ویژه در صورت عدم توانایی انجام کارهای روزانه هر فرد عادی  از 1000 دلار تا 8500 دلار معاف از مالیات ، پوشش از کارافتادگی ، ناتوانی جسمی  و یا بیماری‌های سخت از 25000 دلار تا سقف 2.000.000 دلار معاف از مالیات، از مهمترین پشتوانه‌هایی است که می‌تواند نیاز پدر را از جهت رفع نیاز مالی و داشتن پرستار و پرداخت هزینه‌های معمول تا رسیدن به سلامتی، و حفظ سبک زندگی و پوشش خانواده برطرف نماید.
اقتباس  www.cover4u.ca
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

از خوانندگان و علاقمندان دعوت  به عمل میآوریم که تجربه  های خوب وبد خود را پیرامون بیمه با ما در میان بگذارند. مطالب این مقالات صرفن درجهت اطلاع رسانی میباشد و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره با متخصصین مربوطه نمیشود.
  • شماره تماس شرکت 9053700011 جوابگوی سوالات شما عزیزان میباشد. از طریق وبسایت های شرکت و همچنین وبلاگ ورسانه های اجتماعی ما را دنبال کنید
  • www.cover4u.cawww.insufin.comwww.sherkatebimeh.com
  • www.youtube.com/sherkatbimeh   www.facebook.com/Insufin
  • محمد رحیمیان کارشناس ارشد بیمه و سرمایه گذاری و عضو رسمی مشاوران متخصص بیمه و امور مالی کانادابه  شماره ثبت 2065817 است
 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, June 13, 2018 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به