طبق گزارش انجمن ملی بیمه ایالات متحده، حق بیمه‌های سایبری در سال 2016 مبلغ 1.35 میلیارد دلار بوده
ترجمه ایران استار - شرکت اپل و سیسکو تحت قالب یک تیم با شرکت بیمه "آلیانز اس‌ای" همکاری می‌کنند تا شرکت‌ها را در صورت تمایل به خرید بیمه سایبری ترغیب کنند.
این قرارداد که توسط کارگزاری بیمه "آن پی‌ال‌سی" در حال انجام می‌باشد، به کسب و کارها کمک می‌کند تا امنیت سایبری خود را افزایش دهند و در صورت به وجود آمدن مشکل با هزینه‌ای کمتر، پشتیبانی بهتری دریافت کنند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما
"جیسون هاگ" مدیر اجرایی "آون سایبر سولوشن" در مصاحبه‌ای گفت:‌ "نکته اینجاست که این موضوع رویکرد جدیدی در جامعه سایبری است و‌ به توسعه آن کمک می‌کند‌."
امنیت سایبری یک نگرانی جدی برای شرکت‌ها در سراسر جهان است زیرا هکرها به طور فزاینده‌ای سیستم‌های مدرن را هدف خود قرار می‌دهند. بیمه جرم‌های سایبری‌ هنگامی ارزشمند می‌گردد که شرکت‌های بزرگی مانند "اکوی‌فکس" و "تارگت گروپ" هزینه بسیار گزافی بابت دفع این حمله‌ها متحمل شده‌اند.
طبق گزارش انجمن ملی بیمه ایالات متحده، حق بیمه‌های سایبری در سال 2016 مبلغ 1.35 میلیارد دلار بوده.‌ در مقابل مبلغ‌ بیمه برای خطوط تجاری ایالات متحده مبلغ   244.9 میلیارد بوده است. بازار بیمه سابیری بازاری رو به رشد است.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
"تیم کوک" مدیر عامل شرکت اپل در ماه ژوئن اعلام کرد که شرکتش و سیسکو طی یک همکاری تلاش می‌کنند تا تخفیف‌های بیشتری بر روی بیمه سایبر‌ی محصولاتشان کسب کنند. تا از این طریق بتوانند امنیت بیشتری را برقرار کنند. او افزود: "اپل مدت‌هاست که برای مصرف‌کننده‌اش شناخته شده است،  و این شرکت از سال 2015 با اضافه کردن ویژگی‌های امنیتی اضافی به آیفون و "آی‌پاد" باعث شد به فروش 25 میلیارد دلاری دست پیدا کند.
ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
از طرف دیگر بنظر می‌رسد این همکاری شرکت‌های بزرگ را مجبور کند تا برای انتخاب سیستم‌هایشان بیشتر سراغ اپل و سیسکو بروند و بدین‌ترتیب بازارهای بزرگ در یکه‌تازی این دو شرکت درآید. بعلاوه با توجه به اینکه زیر ساختار اینترنت عمدتا با محصولات سیسکو می‌باشد، در واقع بدین ترتیب این دو شرکت در حال کنترل ترافیک سالم و هک شده از هکرها تا کامپیوتر شما را بدست خواهند گرفت و در صورتی که این کنترل به مشکل برخورد کند، خواهند توانست از پوشش بیمه استفاده کنند؛ که این خود به معنای کنترل بیشتر ارتباط کلیه کاربرها با اینترنت توسط دو شرکت بزرگ اپل و سیسکوست.


اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, February 7, 2018 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به