منتقدان سیاست‌های وین می‌گویند که با کم شدن رقابت برای قراردادهای خارجی و به دلیل کاهش درآمدهای دولتی هزینه مالیات دهندگان بیشتر می‌شود‌. وین گفت که اطمینان می‌دهد که پاسخش ضرر بیشتری در پی ندارد. وی گفت ما می‌خواهیم مطمئن شویم هر کاری که انجام می‌دهیم متناسب با سیاست‌های نیویورک است و به انتاریو آسیبی نمی‌رساند
ایران استار-" کاتلین وین" هشدار داد انتاریو با قانون "جنس آمریکایی بخر" ‌نیویورک در صورت عدم معافیت انتاریو، مقابله به مثل خواهد کرد.
نخست وزیر کاتلین وین در واشنگتن گفت:‌"انتاریو در صورتی که از قوانین جدید نیویورک معاف نشود این تغییر در قوانین را با روش متناسبی پاسخ خواهد داد. این قانون بصورتی است که به شرکت‌های کانادایی اجازه نخواهد داد به برخی از قراردادهای زیرساخت دولتی آمریکا دسترسی پیدا کنند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
قانون نیویورک،‌ امکان دسترسی برخی از شرکت‌های انتاریو به قراردادهای زیربنایی دولتی آمریکا را از بین می‌برد. هنگامی که این قانون در تاریخ 1 آوریل به اجرا در آید، سازمان‌های دولتی امریکایی موظف به استفاده از فولاد و آهن ساخته شده آمریکایی برای پروژه‌های جاده و پل سازی می‌باشند که هزینه آن بیش از 1 میلیون دلار امریکایی است.
وین گفت که دولت لیبرال با روشی متناسب پاسخ خواهد داد مگر اینکه نیویورک شرکت‌های کانادایی را از این قانون مستثنا کند. البته این موضوع بعید به نظر می‌رسد‌." اندرو کومو" فرماندار نیویورک این قانون را در ماه دسامبر امضا کرد و از حمایت دوجانبه دولت برخوردار است.
وین در مصاحبه‌ای در سفارت کانادا گفت:‌"من فکر می‌کنم ما باید از کسب و کارها و کارگران در انتاریو حمایت کنیم. ما باید کار‌ی کنیم. تا این تهدید برای کسب و کارها و کارگران در انتاریو تبدیل به فرصت گردد."
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

منتقدان سیاست‌های وین می‌گویند که با کم شدن رقابت برای قراردادهای خارجی و به دلیل کاهش درآمدهای دولتی هزینه مالیات دهندگان بیشتر می‌شود‌. وین گفت که اطمینان می‌دهد که پاسخش ضرر بیشتری در پی ندارد. وی گفت ما می‌خواهیم مطمئن شویم هر کاری که انجام می‌دهیم متناسب با سیاست‌های نیویورک است و به انتاریو آسیبی نمی‌رساند.‌
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
مخالفان محافظه کار هنوز موضع خودشان را در مقابل سیاست‌های نیویورک اعلام نکرده‌اند. اما "مونت مک ناتون" منتقد اقتصادی "پی‌سی اکونومیک‌" در بیانیه‌ای گفت:" یک جنگ تجاری آغاز شده است ‌که می‌تواند نتایج اقتصادی فاجعه باری به دنبال داشته باشد."
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
وین پیشنهاد کرد در یک اقدام متقابل،‌ خرید اجناس از ایالت نیویورک آمریکا را متوقف کند. طبق آمار و ارقام استان در سال 2015  انتاریو 10.7 میلیارد دلار (کانادا) کالا به نیویورک صادر و 14.1 میلیارد دلار از ایالت نیویورک جنس وارد کرده است. وین گفت او قصد دارد در 20 فوریه قوانینی به تصویب برساند که اقدامات جدید دولت برای پاسخ دادن به قوانین خرید آمریکا نیاز به تصویب سنا نداشته باشد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

پرزیدنت دونالد ترامپ فلسفه جنس آمریکایی بخر و آمریکایی استخدام کن را ترویج کرده است و این باعث شده تا سناتورهای دموکرات و سناتورهای مستقل چپ‌ ترامپ را ترغیب کنند تا‌ این قوانین آمریکایی را در برنامه‌های زیربنایی اجرا نماید.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, February 7, 2018 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به