"‌دنیس میراکل‌" کارمند خطوط هواپیمایی گفت: قبل از اینکه دختران از بخش امنیت پرواز عبور کنند او متوجه شده بود که مشکلی وجود دارد
ترجمه ایران استار - یک کارمند خطوط هواپیمایی "امریکن ایرلاین‌" دو دختر جوان که برای بهره‌برداری جنسی شدن قصد سوار شدن به هواپیما داشتند را نجات داد.
این دو دختر جوان 15 و 17 ساله درحال سفر از "ساکرامنتو" به "نیویورک" بودند تا مردی بنام "دری" را ملاقات کنند. آنان با این شخص در "اینستوگرام" آشنا شده بودند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
"‌دنیس میراکل‌" کارمند خطوط هواپیمایی گفت: قبل از اینکه دختران از بخش امنیت پرواز عبور کنند او متوجه شده بود که مشکلی وجود دارد. میراکل گفت: "آنها کارت شناسایی دیگری نداشتند و بلیط برگشت نیز تهیه نکرده بودند و برای گرفتن تماس تلفنی از تلفن موجود در "استارباکس‌" استفاده کردند و تماسی مشکوک گرفتند که بی‌پاسخ ماند‌". چند دقیقه بعد "‌تاد سندرسون" معاون کلانتر فرودگاه بین‌المللی ساکرامنتو برای بررسی وضعیت ‌به این نوجوانان پیوست. ساندرسون گفت: "دختران به ما گفتند که با شخصی در اینستو‌گرام صحبت کرده‌اند که از آنها خواسته بود عکس‌های خود را مانند افراد مدل بر روی اینترنت قرار دهند". به گفته ساندرسون این مقدمه‌ای برای درگیر کردن افراد زیر سن قانونی با مسائل مرتبط با مسائل‌ قاچاق جنسی‌ می‌باشد. پلیس با "دری" تماس گرفت ولی او بلافاصله تمام پروفایل‌های رسانه‌های اجتماعی خود را حذف کرد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

در نهایت با کمک میراکل دختران به والدین خود برگشتند . ساندرسون گفت: "بدون کمک او، ما نمی‌توانستیم این دختران را نجات دهیم."
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, February 21, 2018 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به