در اثر این برخورد 16 نفر کشته و 13 نفر زخمی شدند.
ترجمه ایران استار - پلیس ایالتی "‌ساسکاچوان" اعلام کرد راننده کامیونتی که با اتوبوس حامل تیم جوانان هاکی "هامبولد برونکوس" تصادف کرده بود، مقصر شناخته و دستگیر شد.
"جاسکیرات سیدهو" 29 ساله از "کلگری" به‌ اتهام 16 فقره قتل غیر‌عمد و 13 مورد‌ ایجاد جراحت با وسیله نقلیه موتوری روبرو است. ‌
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
"دریک ویلیامز" افسر پلیس ایالتی ساسکاچوان گفت: "سیدهو روز جمعه صبح در خانه‌اش در کلگری دستگیر شد. اولین جلسه دادگاه سیدهو هفته آینده در ساسکاچوان برگزار خواهد شد اگر چه تاریخ دقیق آن اعلام نشده است".
ویلیامز گفت: "یک تیم اصلی متشکل از 20 محقق و بیش از 100 افسر، مشغول بررسی موضوع هستند‌. او افزود در نتیجه این تحقیقات تا‌کنون بیش از 1600 صفحه مصاحبه و تجزیه و تحلیل و ‌بیش از 6000 عکس جمع‌آوری شده در جمع آوری این اطلاعات از تکنولوژی سه‌بعدی و پهباد نیز استفاده شده است".
ویلیامز گفت:‌ "‌ما برای متهم نمودن فرد خاطی نیازمند شواهدی بودیم که نشان دهد نحوه رانندگی این شخص برای مردم خطر‌ناک است. ما همه جنبه‌های حادثه منجمله نقطه برخورد، شرایط جاده، آب و هوا، و سرعت وسایل نقلیه را مورد بررسی قرار داده‌ایم.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

تیم هاکی برونکوس در حال حرکت به سمت محل برگذاری بازی فینال لیگ "یونایتد ساسکاچوان" در شهر "نیپا‌وین" بودند که در تاریخ 6 آوریل با یک کامیونت حمل خاک برگ برخورد کردند و در اثر این برخورد 16 نفر کشته و 13 نفر زخمی شدند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
پلیس فدرال تا‌کنون هیچ جزئیات دیگری در مورد تحقیقات منتشر نکرده است تنها چیزی که از شواهد به نظر می‌رسد این است که کامیونت در زمان برخورد در داخل تقاطع بوده، در این تصادف به سیدهو آسیبی نرسید؛ اگرچه در ابتدا او دستگیر شد، ولی بعدا آزاد گردید.‌
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
طبق گفته "بران ماسون" وزیر حمل و نقل آلبرتا شرکت مسافربری "آدش‌دِل‌تراکینگ" از زمان آغاز به کارش در پاییز سال 2017 تا زمان تصادف هیچ‌گونه نقض قانون و یا محکومیتی نداشته است.  
"‌ساخماندر سینک" صاحب شرکت حمل و نقل آدش‌دِل‌تراکینگ ماه آوریل به مطبوعات گفت: "راننده اتوبوس بعد از تصادف به خاطر صدمات روحی وارده هر روز راهی دکتر شده است".
میزان مجازات برای رانندگی خطرناک که باعث مرگ شود حداکثر 14 سال زندان و برای رانندگی خطرناک که باعث ایجاد جراحات شود 10 سال زندان است.
"تام اتراسینسکی" پدر "رایان‌" که در این حادثه از کمر به پایین فلج شده است به مطبوعات گفت: "من بسیار خوشحال هستم که نتیجه تحقیقات مشخص شد زیرا ما نمی‌خواهیم موردی نادیده گرفته شود. این گام کوچکی به سمت جلو است باید ببینیم گام بعدی چگونه برداشته می‌شود من فکر می‌کنم این چیزی است که مردم می خواهند بدانند. دقیقا چه اتفاقی افتاد؟ چطور اتفاق افتاد و چرا این اتفاق افتاد".
اتراسینسکی گفت: "‌که او و همسرش، ‌میشل، بعد از تصادف به مجازات فرد خاطی فکر نکرده‌اند. ما فقط بر روی رایان متمرکز بودیم و به پلیس فدرال اطمینان داشتیم که آنها کار سختی برای انجام دادن دارند. من حدس می‌زنم که ما فقط باید منتظر نتیجه دادگاه باشیم''.
هامبولد برونکوس روز جمعه اعلام کرد که این سازمان به سیستم قضایی اعتقاد دارد و نحوه انجام کار را دنبال می‌کند. مدیریت این تیم اعلام کرد: "تمرکز اصلی ما همچنان حمایت از بازماندگان، خانواده‌های قربانیانی است که به طور مستقیم در این فاجعه تحت تاثیر قرار گرفته‌اند".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, July 11, 2018 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به