کاندو‌ها عموماً و در اکثر اوقات ارزان‌ترین بخش بازار را تشکیل می‌‌دهند
آمار معاملات ملک بازار مسکن کلانشهر تورنتو دوشنبه همین هفته منتشر شد و خلاصه‌ای از آن به رسم هر ماه بارها از رسانه‌های مختلف پخش شد. تعداد معاملات نزدیک به بیست و دو درصد و قیمت متوسط انواع مختلف ملک حدود شش و نیم در صد از زمان مشابه سال قبل کمتر بوده است. اماهمانطور که قبلاً هم برایتان نوشته‌ام این تصویر کلی‌ به هیچ عنوان آنچه را که عملاً در جریان است ارائه نمی‌‌کند و برای بسیاری از خریداران و فروشندگانی که بر سر مهمترین سرمایه‌گذاری عمرشان معامله می‌‌کنند تصویر دقیقی‌ ترسیم نمی‌‌کند.
اگر به جدولی که در این صفحه از سایت تشکیلات املاک تورنتو یا TREB  انتخاب کرده‌ام توجه کنید، میزان معاملات را به طور کلی بیست و دو درصد کمتر از سال پیش نشان می‌دهد اما اگر به جدولی‌ که این آمار را برای بخش‌های مختلف بازار به تفکیک بیان کرده توجه کنید می‌‌بینید که این کاهش برای خانه‌های Detached یا ویلائی بیش از متوسط و در حدود بیست و هشت و نیم ‌در صد و میزان کاهش معاملات در بخش کاندو کمتر از حد متوسط یعنی‌ پانزده و نیم در صد بوده است. با توجهِ اینکه خانه‌های ویلائی گران‌ترین بخش بازار و کاندو‌ها عموماً و در اکثر اوقات ارزان‌ترین بخش بازار را تشکیل می‌‌دهند، این آمار نشان می‌‌دهد که معاملات بیشتر در بخش خانه‌های ارزان‌تر متمرکز شده است و خانه‌های گران‌تر کمتر دست به دست می‌‌شوند. حالا این ممکن‌است به دلیل‌ سخت تر شدن قوانین وام باشد یا دست نگه داشتن سرمایه‌گذارانی که قدرت مالی بیشتر دارند یا هر دو.  
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
همچنین در این صفحه جدولی‌ ملاحظه می‌کنید که میزان معاملات و متوسط قیمت فروش را از ماه ژانویه سال ۲۰۱۷ تا ماه می۲۰۱۸ نشان می‌‌دهد، همانطوریکه تغییرات ماه به ماه نشان می‌‌دهد قیمتها در افزایشی‌ مداوم به اوج خودش در ماه‌های مارچ وآپریل سال گذشته رسید و بعد از آن نوساناتی داشته است تا اینکه در دو سه ماه گذشته افزایشی‌ تدریجی‌ را  نشان می‌‌دهد.
اگر به این ارقام توجه کنید نکات مهم و جالبی‌ در آن وجود دارد، اولا قیمت متوسط فروش رفته ملک و همچنین تعداد فروش در سطح جدیدی در حال تثبیت شدن است که به عنوان مبنای قیمت‌گذاری ملک مورد استفاده قرار خواهد گرفت. نکته دیگر، بازار کاندو آپارتمان است که به طور مداوم در حال رشد است وتنها بخشی از بازار مسکن است که قیمت‌ها در آن همچنان رو به افزایش است.
به علاوه پروژه‌های پیش فروش آپارتمان نیز با استقبال فراوانی مواجه می‌‌شوند. چنانچه پرسشی دارید با کمال میل آماده پاسخگویی هستم. اگر به اطلاعات بیشتری نیاز دارید تماس بگیرید ، حتما برایتان ارسال می‌کنم. اگر تمایل دارید در مورد بازار مسکن بیشتر بدانید یا ملکی‌ دارید که در گذشته فروش نرفته، از بازار پیش خرید می خواهید بدانید یا هر پرسش دیگری که به بازار مسکن مربوط است، بهترین راه این است که با ما در تماس باشید و مطمئن باشید اطلاعاتی‌ که دریافت می‌کنید در جای دیگری پیدا نخوهید کرد از شما دعوت می‌‌کنم قبل از تصمیم‌گیری نهایی برای خرید و فروش از مشورت ما استفاده کنید. شاد و سالم باشید. کامران انواری .
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

Kamran Anvari, Real Estate Broker
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
647-808-3450
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
anvariteam@gmail.com
Re/max hallmark realty ltd brokerage
Each office independently owned and operated.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Thursday, June 7, 2018 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به