ایران استار: با توجه به نزدیک بودن موعد جشن هالووین دولت استانی در اونتاریو توصیه‌های جدی به ویژه درباره کودکان مطرح کرده است که به نظر می‌رسد باید آویزه گوش همه ما باشد تا کرونا هرچه زودتر تحت کنترل در بیاید.
در همین باره دولت استانی اعلام کرده که کودکان باید تا حد امکان در جشن هالووین مراقب باشند و به ویژه در مناطقی که کرونا حضور جدی داشته از برگزاری مراسم خانه به خانه برای دریافت شکلات یا همان مراسم معروف trick-or-treating به طور جدی خودداری کنند. دکتر "دیوید ویلیامز" افسر بهداشتی ارشد دولت استانی انتاریو به طوری جدی توصیه کرده است که در مناطقی مانند اتاوا، پیل، تورنتو و یورک از اجرای این مراسم سنتی خودداری شود و مردم از روش‌های جایگزین کنند.

هالووین را در دوره کرونا چگونه برگزار کنیم

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
دولت استانی توصیه کرده است که در مراسم هالووین

  • فقط با اعضای خانواده خودتان بیرون بروید.
  • برای برگزاری مراسم trick-or-treat فقط در بیرون خانه‌ها اقدام کنید.
  • افرادی که در این مراسم شکلات دریافت می‌کنند یا می‌دهند حتما باید صورت خودشان را بپوشانند. با این حال اگرچه ماسک پوشش کاملا مناسبی برای صورت نیست اما ممکن است نس کشیدن را برای شما سخت کند.
  • در آستان خانه‌ها جمع و معطل نشوید و به یاد داشته باشید که اگر منتظر هستید دو متر از هم دور بایستید. از لمس زیاد سطح و اشیا خودداری کنید.
  • برای جمع آوری و یا تقسیم خوراکی‌ها، دست‌ها را مرتباً و کاملاً شسته یا از ضد عفونی کننده دست استفاده کنید.
  • خوراکی‌ها را در سطل یا کاسه برای کودکان نگذارید تا آنها را بگیرند و استفاده از انبر یا سایر ابزارهای مشابه را برای توزیع غذاها را حتما در نظر داشته باشید.
  • در مناطق کرونایی (مانند تورنتو، پیل، یورک و اتاوا) کودکان در خانه بمانند.

تاکید داگ فورد بر اجرای دستور العمل مقابله با کرونا در هالووین
در همین باره داگ فورد نخست وزیر اونتاریو روز دوشنبه در کنفرانس خبری روزانه خود گفت که این اقدامات برای "محافظت از کریسمس و فصل تعطیلات" لازم است.
فورد گفت: "ما تلاش می کنیم تا آنجا که ممکن است همه چیز ایمن و ساده باشد دوستان من، همه ما می دانیم که این یک هالووین معمولی نخواهد بود. اگر شما در یک نقطه با میزان ابتلای بالا به کرونا زندگی می‎کنید، ما نمی‌توانیم قبول کنیم که صدها کودک در درب خانه حضور داشته باشند".

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

اخبار مربوط به هالووین درحالی منتشر شد که انتاریو ۷۰۴ مورد دیگر از ابتلا به کرونا را در روز دوشنبه شاهد بوده است. در حال حاضر ۱۶ هزار ۳۰۳ نمونه آزمایش مربوط به کرونا دیگر در صف بررسی است. دکتر "باربارا یافی"، معاون پزشکی بهداشتی استان، روز دوشنبه در یک کنفرانس خبری گفت که نرخ مثبت کلی در انتاریو اکنون ۳.۱ درصد است. یافی گفت که ۸۰ درصد موارد مربوط به چند روز گذشته در مناطق پر ابتلا انتاریو به کرونا اتفاق افتاده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Monday, October 19, 2020 - 21:30

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به