افزايش ماليات ساليانه در شهر تورنتو اعلام شد
بيش از يک سال است که انواع و اقسام اخبار ناراحت‌کننده از سرزمين مادرى مى‌رسد، از سيل و زلزله گرفته تا تظاهرات اخير که منجر به کشته شدن عده‌اى از هموطنان شده است، اما اخبار هولناکى که در دو هفته اخير از ايران رسيد حقيقتا به قدرى شوک‌آور و کشنده بود که زبان و قلم از بيان درد و رنج هموطنان بخصوص آنهايى که عزيزانى را از دست داده اند قاصر است. شخصا انواع و اقسام احساسات از قبيل بهت، بغض، دلشوره، خشم، همدردى،‌ نگرانى و ناراحتى عميق را در اين دو هفته تجربه کردم و هنوز با مشاهده تصاوير در گذشتگان واقعه پرواز ٧٥٢ که اتفاقا يکى از آنها همکار ما در دفتر ريچموندهيل بود به شدت متاثر مى‌شوم و هنوز برايم باورکردنى نيست. چند روز اول مانند بسيارى از دوستان منتظر بررسى کارشناسان بودم و اميدوار به اينکه حداقل يک نقص فنى باعث اين حادثه شده باشد و روزى که معلوم شد هواپيما مورد اصابت پدافند هوايى قرار گرفته مدتها در بهت و حيرت بسر بردم، مطمئن هستم شما خوانندگان گرامى هم در ‌دو هفته اخير دچار چنين حالات و احساساتى بوده‌ايد. به اين حوادث سيل اخير در سيستان و بلوچستا‌ن هم اضافه شد که باعث ويرانى خانه‌ها و مدارس شده است‌، به همين دليل راستش بيشتر روزها دل و دماغ کار کردن نبود و حرف زيادى در رابطه با بازار ملک آماده ندارم که اين هفته اخبار روز را براى شما بنويسم، اما از بين يادداشت‌هايم چند نکته را براى شما تهيه کرده‌ام که براى علاقمندان به اخبار بازار مسکن شايد جالب باشد.
 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما
گرانترين خانه‌اى که سال گذشته فروخته شد!
گرانترين خانه‌اى که سال گذشته در کلانشهر تورنتو فروخته شد در منطقه Forest hill تورنتو بود که به قيمت سيزده ميليون و صد و هشتادهزار دلار به فروش رسيد. اين خانه ويلايى دو طبقه با پنج اتاق خواب و هشت سرويس و زيرزمين واک اوت در يک منطقه لوکس و گران قيمت شهر تورنتو واقع شده است. گرانترين کاندو سال گذشته يک آپارتمان حدود سيصد و شصت مترى در تقاطع خيابان‌هاى بلور و يورکويل بود که به قيمت ده و نيم ميليون دلار به فروش رفت. همانطور که در ماه‌هاى اخير برايتان نوشتم اين لوکيشن بسيار گران قيمتى است. در صورتيکه ارزانترين کاندو در منطقه غرب تورنتو به قيمت حدود يکصد هزار دلار بفروش رسيد. آپارتمانى يک اتاق خوابه و قديمى با پارکينگ و انبارى که بيش از شصت و پنج متر مساحت دارد. جالب است بدانيد که صاحب يک واحد پارکينگ در مرکز شهر تورنتو در يک برج نسبتا گران قيمت‌، پارکينگ خودش را به صاحبخانه ديگری به قيمت بيش از هشتاد و پنج هزار دلار فروخت. يعنى يک پارکينگ در مرکز شهر تورنتو اززشى تقريبا با يک کاندو ارزان در غرب اين شهر دارد.
 
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
خانه سازى هرگز تا اين اندازه در کانادا فعال نبوده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
افزايش قيمت املاک باعث تشويق انبوه‌سازان بخصوص برج‌سازان شده است. آمار منتشر شده از طرف  (CMHC)  نشان مى‌دهد که در سه ماهه آخر سال قبل، خانه‌هاى در حال ساخت جهش قابل توجهى داشته است و اکنون در بالاترين سطح تاريخ کانادا قرار دارد. در سه ماهه آخر سال قبل تعداد ٢٧٤،٨٢٩ واحد خانه در حال ساخت گزارش شده که ٧.٤ در صد بالاتر از زمان مشابه سال قبل از آن است و همانطور که گفته شد بالاترين ميزان خانه‌هاى در حال ساخت تاريخ کاناداست. انتاريو بيشترين سهم از اين خانه‌سازى را بعهده دارد، در سه ماهه آخر سال قبل ١١٨،٥٧٦ واحد خانه در حال ساخت در انتاريو گزارش شده‌ که حتى از اوج خانه‌سازى در سال ١٩٧٣ بيشتر است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
 
افزايش ماليات ساليانه در شهر تورنتو اعلام شد.
اگر در شهر تورنتو يک واحد مسکونى داريد که کمى بيش از هفتصد هزار دلار ارزش دارد و در حال حاضر کمى بيش از سه هزار دلار بابت ماليات ساليانه آن مى‌پردازيد اين ماليات در حدود صد و سى دلار در سال جديد افزايش پيدا خواهد کرد.
ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

ضمن اظهار همدردى مجدد با خانواده هاى قربانيان پرواز ٧٥٢ ادامه اين مباحث را به هفته‌هاى آينده موکول مى‌کنم. به اميد ديدار.


اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, January 15, 2020 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به