‌البته ميزان موجودى بازارهمچنان بالاست و خريداران ملک هنوز از قدرت انتخاب و چانه‌زنى بالايى برخوردارند
هفته گذشته برايتان از افزايش چشمگير و قابل توجه تعداد معاملات ملک در تورنتو نوشتم و قصدم اين بود که هم بخش معاملات خانه‌هاى نو يا "پيش‌فروش"‌ها را پوشش بدهم و هم بخش املاک دست دوم که از طريق سيستم "ام ال اس" دست به دست مى‌شود و متولى آن تشکيلات املاک تورنتو يا TREB است اما جدول مربوط به توضيحات بخش دوم هنگام ارسال از قلم افتاده بود که با عرض پوزش اين جدول را در اين صفحه ملاحظه مى‌فرماييد، تا لحظه نگارش مطلب آمار مربوط با ماه "مى" منتشر نشده که مطمئنا آمار مربوط به اين ماه هم از نظر قيمت و هم از نظر تعداد معاملات‌، ارقام بالا و قابل توجهى خواهد بود.
ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

‌البته ميزان موجودى بازارهمچنان بالاست و خريداران ملک هنوز از قدرت انتخاب و چانه‌زنى بالايى برخوردارند و‌گرنه افزايش سريع تعداد معاملات، فشار بيشترى به قيمت‌ها وارد مى‌کرد و بنظر من بزودى روى قيمت‌ها تاثير خواهد گذاشت. جدولى که در اين صفحه برايتان از سايت TREB انتخاب کرده‌ام کاملا ميزان رشد تعداد فروش و قيمت‌ها را نشان مى‌دهد و مى‌توانيد براحتى روند تغييرات را در شانزده ماه گذشته مشاهده بفرماييد. ستون وسطى تعداد معاملات در هر ماه را نشان مى‌دهد. پيش‌بينى شخصى من اينست که اين رشد با همين آهنگ در ماه‌هاى آينده ادامه پيدا خواهد کرد بخصوص که اميدوارى براى ثابت ماندن و حتى کاهش نرخ‌هاى بهره وام در کوتاه مدت همچنان وجود دارد. جداول را ملاحظه بفرماييد و اگر پرسشى در اين زمينه داريد و همچنين اگر براى خريد يا فروش ملک خود احتياج به کمک و مشورت داريد همين الان و قبل از اينکه دير شود تماس بگيريد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, June 5, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به