کلیه ۱۰ خبر مهم امروز کانادا و جهان
۱- مارک میلر وزیر مهاجرت کانادا می‌گوید که دانشجویان بین‌المللی از ماه سپتامبر می‌توانند تا ۲۴ ساعت در هفته خارج از دانشگاه کار کنند. محدودیت ساعات کار تا سپتامبر به ۲۰ ساعت در هفته باز می‌گردد. لیبرال‌ها به‌طور موقت و در تلاشی برای کاهش کمبود نیروی کار در طول همه‌گیری، سقف ۲۰ ساعت کار دانشجویان بین‌المللی را کنار گذاشتند که این معافیت سه‌شنبه منقضی می‌شود. بیش از ۸۰% دانشجویان بین‌المللی در حال حاضر بیش از ۲۰ ساعت در هفته کار می‌کنند.
۲- تظاهرات کنندگان کانادایی به نفع فلسطین و علیه کشتار اسرائیل در دانشگاه مک‌گیل، علیرغم دو بار فراخوان امنیتی نماینده امنیتی این دانشگاه برای ترک محل، گفتند که جایی نخواهند رفت، اگرچه نماینده امنیتی آنها را تهدید کرد که با پلیس مواجه خواهند شد. معترضان که طی امروز تعدادشان سه برابر شد، اتهامات دانشگاه مبنی بر یهودستیز بودن آنها را به شدت رد کردند و از دانشگاه خواستند همه کمک‌ها به اسرائیل را متوقف کند.

پلیس تورنتو ۱۲ نفر با ۶۸۰ هویت جعلی را دستگیر کرد؛ کار دانشجویان بین‌المللی کانادا از سپتامبر هفته‌ای ۲۴ ساعت می‌شود؛ برنده بزرگترین لاتاری آمریکا سرطان دارد لب نتانیاهو، وزیر دفاع و ارتش اسرائیل

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
تعمیرات خانه، آسفالت
۳- سرهنگ رابرت کرنی، با ۵ مورد اتهام بعلت اظهارات تحقیرآمیز در مورد رهبران نظامی کانادا و متحدان ناتو مواجه شده و ارتش کانادا می‌گوید او رفتاری در جهت تعصب نظم و انضباط از خود بروز داده در حالیکه خودش نظم را برهم زده است. اسناد ارتش می‌گویند وی این کار را از سال ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۳ در کشورهای آلمان و بریتانیا انجام داده است. ارتش اظهارات او را علنی نکرده است.
۴- برایان رن افسر پلیس همیلتون که به پاتریک تامچوک، یک مرد بومی، در اقدامی ناراحت کننده حمله کرده، به مدت ۱ سال با افت رتبه مواجه می‌شود. او پس از حمله به پاتریک در ماه مه ۲۰۲۲ به رفتارهای بد خود در دادگاه اعتراف کرده و در نتیجه افت رتبه حدود ۱۴,۰۰۰ دلار در سال کمتر درآمد خواهد داشت.
۵- اکثر کانادایی‌هایی که مشتاق خرید خانه هستند، می‌گویند که خرید خانه را تا سال آینده یا بعد از آن عقب می‌اندازند تا بهرها کاهش یابند. تعدد این افراد با ۴% افزایش نسبت به سال گذشته اکنون به ۷۲% کل خریداران رسیده است. از سوی دیگر زمان تمدید حدود ۵۲۰,۰۰۰ وام مسکن در کانادا در سال جاری و سال آینده می‌رسد و این افراد با افزایش ۳۰ تا ۴۰ درصدی پرداخت‌هایشان روبرو خواهند شد.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
۶- اسناد دولتی نشان می‌دهند که در پی ۲ سانحه مرگبار بوئینگ ۷۳۷ مگز ۸، ایرکانادا کلیه این نوع جت‌هایش را در سال ۲۰۱۹ زمین‌گیر کرده بود، اگر چه این اظهارات را هرگز تایید نکرده است. کانادا یکی از آخرین کشورهایی بود که بوئینگ - مکس ۸ را پس از فاجعه خطوط هوایی اتیوپی در ۱۰ مارس ۲۰۱۹ که منجر به کشته شدن ۱۵۷ نفر از جمله ۱۸ کانادایی شد، زمین‌گیر کرد.

اخبار استان‌های کانادا

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
۷- پلیس تورنتو می‌گوید ۱۲ نفر با مجموع ۱۰۲ اتهام در ارتباط با تحقیقات در مورد یک طرح کلاهبرداری از کارت‌های اعتباری روبرو هستند. پلیس می‌گوید طی عملیات دژاوو و "کلاهبرداری هویت جعلی" توانسته این افراد که با بیش از ۶۸۰ هویت جعلی حداقل ۴ میلیون دلار به جیب زده بودند را دستگیر کند.

اخبار جهان

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
۸- چنگ چارلی ساپان، از شهر پورتلند آمریکا که یکی از برندگان جکپات لاتاری تاریخی ۱.۳ میلیارد دلاری پاوربال در ماه گذشته است، مهاجری از کشور لائوس به آمریکاست که در ۸ سال گذشته مبتلا به سرطان بوده و هفته گذشته نیز آخرین سری شیمی درمانی خود را انجام داده است. جایزه بین او، همسرش و یکی از دوستانش که با هم بلیط خریده بودند، تقسیم می‌شود.
۹- آمریکا می‌گوید مشخص کرده که ۵ واحد امنیتی اسرائیل قبل از حمله حماس به اسرائیل و سپس شروع جنگ غزه، حقوق بشر را نقض کرده‌اند. ایالات متحده هنوز در حال تصمیم‌گیری در مورد احتمال محدود کردن کمک‌های نظامی به این واحدهاست. این واحدها از گردان فوق ارتدوکس نتزاه یهودا هستند که فقط در یک مورد باعث مرگ یک مرد مسن فلسطینی آمریکایی در ژانویه ۲۰۲۲ شده‌اند. این گردان به کشتار جمعی معروفند.
ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

۱۰- دانشجویان معترض دانشگاه کلمبیا نیویورک با نادیده گرفتن ضرب‌الاجل دانشگاه برای ترک چادرهایشان، عملا از بن‌بست مذاکرات خود با رئیس این دانشگاه خبر دادند. این در حالیست که پلیس بیش از ۲۰۰ نفر دیگر را در سراسر آمریکا، از جمله در داخل این دانشگاه بازداشت کرد. دانشجویان اکنون حداقل در ۲۲ دانشگاه آمریکا اعتراضات منظم و کمپ‌های تحصن علیه کشتار اسرائیل در غزه برپا کرده‌اند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Monday, April 29, 2024 - 19:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به