انجمن خبرنگاران قومی آمریکای شمالی
روز شنبه تنی تن از ایرانیان (سعید سلطانپور از "ایرکانیوز" جمشید باقرزاده از "بنیاد فرهنگی فروردین" و مصی فراهانی از "انجمن خبرنگاران قومی آمریکای شمالی"، دیداری دوستانه با کاندیدای حزب محافظه‌کار انتخابات مجلس استانی (از منطقه ریچموندهیل)  در محل دفتر بنیاد فروردین داشتند و در آن به برخی خواستها و نیازهای کامیونیتی ریچموندهیل اشاره شد.
خانم دی‌زی وای (Daisy Wai) ابتدا کمی راجع به خودشان و فعالیت‌های اجتماعی‌شان صحبت کردند.
ایشان علاوه بر بیزنس شخصی خودشان در زمینه صنعت تبلیغات، سالها با پلیس منطقه یورک همکاری داشته و در زمینه بهداشت و درمان نیز فعالیت دارند.
یکی ازموارد مطرح شده با توجه به اینکه دی‌زی وای سالها با پلیس منطقه یورک همکاری داشته است، این بود که ارتباط نیروهای پلیس با کامیونیتی به منظور آگاهی‌دادن به خانواده‌ها و نوجوانان باید بیشتر شود.
دی‌زی در این رابطه گفت این کاری بوده که همیشه سعی کرده ام که انجام دهم تا این ارتباط دوجانبه بهتر و بیشتر ایجاد شود. برای پیشگیری از وقوع جرائم مختلف بخصوص در بین جوانان و نوجوانان نیاز به داشتن آگاهی در سطح جامعه داریم، ارتباط و آشنایی پلیس و مردم منطقه میتوانند یکی از استراتژیها و راه کارها برای این منظور باشد. باید از نیروهای پلیس در مراسم مختلف دعوت کرد. باید سعی شود که کامیونیتی و پلیس را بیشتر به این ارتباط تشویق کنیم و زمینه مساعد را برای تبادل اطلاعات و آشنایی فراهم کنیم.
در همین راستا آقای سلطانپور اشاره کردند که برای دور کردن جوانان و نوجوانان از تخلفات اجتماعی و حفظ امنیت و سلامت کامیونیتی نیاز است که جایگزین مناسبی ارائه شود. منطقه نیاز به محلی برای برگزاری گردهمایی‌های بزرگ دارد. بطور مثال یک استادیوم با ظرفیت بیش از ده هزار نفر که بتوان در آن کنسرت، فعالیت‌های ورزشی، فرهنگی و غیره را در سطح وسیع برگزار کرد.
دی‌زی نیز با تایید این نکته اضافه کرد که با توجه به روند رو به رشد جمعیت منطقه، ایجاد فضا و شرایط رشد فرهنگی و اجتماعی و پر کردن صحیح اوقات فراغت خانواده‌ها، جوانان و نوجوانان یکی از اصول پایه میباشد.
از دیگر مواردی که عنوان شد، رسیدگی به وضعیت نوجوانان دارای مشکلات مغزی، کمک به خانواده‌هایی که فرزند مبتلا به اوتیسم دارند و رسیدگی به وضعیت بهداشت و مشکلات سالمندان منطقه است.
وی نیز عنوان کرد به دلیل فعالیت‌هایی که در زمینه بهداشت دارد با موارد مذکور برخورد داشته و رفع مشکلات این اقشار از اجتماع را نه تنها خواسته نمی‌داند بلکه نوعی حقوق منصفانه اجتماعی است که باید برای آنان در نظر گرفته شود.
وی همچنین پیشنهاد کرد که برای موارد فوق می‌توان با نماینده ریچموندهیل که در حال حاضر در مجلس استان حضور دارند نیز صحبت کرد. البته دوستان نیز یادآور شدند که ظاهرا تماس گرفته شده ولی نتیجه ای حاصل نشده است.
دی‌زی وای اشاره کرد، خانواده برای من اولویت اول را دارد، به آموزش و بهداشت اهمیت زیادی می‌دهم.
مواردی که شما عنوان کردید خواسته قلبی خود من هم هست.
سعی می‌کنم که صدای کامیونیتی ریچموندهیل در مجلس باشم و قول می‌دهم که تمام این موارد را در جلسه‌ای که در ماه نوامبر برای سیاست‌گذاری‌ها خواهیم داشت عنوان کنم.
Date: Wednesday, August 2, 2017 - 20:00

Share this with: ارسال این مطلب به