پدر درسا در ادامه گفت: ما تصویر تمام صفحات پرونده پزشکی درسا را از طریق تلگرام برای ایشان هم فرستادیم و بالاخره امروز خود پرفسور سمیعی با ما تماس گرفت
پروفسورمجید سمیعی جراح معروف ایرانی، بعد از مطالعه پرونده پزشکی درسا نامور کودک بیمار بابلسری، برای عمل این دختر ٩ساله اعلام آمادگی کرد اما با این حال به خانواده درسا گفت: تومور را می شود عمل کرد اما متاسفانه بهبودی حاصل نمی شود و بعد از چندماه دوباره تومور رشد خواهد کرد.
نامور که اوائل هفته جاری با انتشار فیلمی در فضای مجازی از پروفسور مجید سمیعی برای انجام عمل جراحی دخترش درخواست کمک کرده بود، با اعلام این خبر به ما گفت: بعد از انتشار فیلم درخواست کمک ما از پرفسور سمیعی افراد زیادی با ما تماس گرفتند و گفتند که با پرفسور سمیعی درارتباط هستند. ما چندین مرتبه پرونده پزشکی درسا را به افراد مختلف فرستادیم؛تا اینکه دو روز پیش منشی پروفسور سمیعی از آلمان با ما تماس گرفت .
پدر درسا در ادامه گفت: ما تصویر تمام صفحات پرونده پزشکی درسا را از طریق تلگرام برای ایشان هم فرستادیم و بالاخره امروز خود پرفسور سمیعی با ما تماس گرفت.
به گفته پدر درسا نامور،پروفسور سمیعی در این تماس تلفنی با اعلام آمادگی برای انجام عمل جراحی تومور مغزی درسا گفت: متاسفانه نتایج آزمایشات پاتولوژی نشان می دهد که تومور از نوع بسیار بدخیم است و بعد از جراحی به فاصله چندماه دوباره رشد خواهد کرد.
بهنام نامور در ادامه از همراهی این جراح معروف تشکر کرد و گفت: پروفسور سمیعی چندبار به ما گفتند که وظیفه انسانی ایشان حکم می کند که به درسا کمک کند و چون شرایط جسمی درسا مناسب پرواز نیست حتی اگر لازم باشد به ایران می آید،اما تصمیم گیری درباره انجام عمل جراحی را به ما می سپارد چراکه هم امکان بازگشت بینایی و شنوایی درسا بعد از عمل جراحی بسیار ناچیز است و هم تومور دوباره رشد می کند.
پدر این کودک بابلسری گفت: ما می دانیم کهجراحی تومور عمل سنگینی است و درسا خیلی اذیت می شود از طرف دیگر به گفته پروفسور سمیعی تومور دوباره مثل قارچ در سر درسا رشد می کند،به خاطر همین هنوز تصمیمی درباره عمل جراحی او نگرفته ایم و پروفسور هم به ما فرصت داده اند تا تصمیم بگیریم.
بهنام نامور در پایان با تشکر از همدردی و همراهی همه مردم ایران با درسا گفت: منشی پرفسور سمیعی به ما گفتند که در این چند روز ایرانی های زیادی پرونده پزشکی درسا را برای آنها ارسال کرده اند؛ من همینجا از همه افرادی که پیگیر بهبودی درسا بودند و با ما برای سلامتی او تلاش کردند تشکر می کنم و از همه می خواهم دعا کنند ما بهترین تصمیم را برای او بگیریم
Date: Wednesday, July 19, 2017 - 20:00

Share this with: ارسال این مطلب به