ایران استار: رسانه‌های ایران در روز ۲۰ ماه می اخبار و مطالب متنوعی را درباره کانادا منتشر کردند که در این گزارش به مهمترین آنها اشاره می‌کنیم از جمله رپورتاژآگهی سایت سپاه درباره مزایای تحصیل و زندگی در کانادا و همچنین خبر سایت نظام پزشکی ایران درباره درخواست بسیاری از پزشکان ایرانی به اقامت در کانادا.
 
رپورتاژآگهی سایت سپاه درباره مزایای تحصیل و زندگی در کانادا
نسیم آنلاین سایت وابسته به سپاه هم درباره بخش بازرگانی خودش رپورتاژ آگهی درباره مزایای زندگی و تحصیل در کانادا منتشر کرده است.
بر اساس گزارشات سازمان ملل متحد، کانادا در طول ۹ سال گذشته همواره جزو ۳ کشور برتر دنیا برای زندگی بوده و سیستم آموزشی آن رشد مستمر و چشم‌گیری داشته است. تحصیل با هزینه‌ای معقول در بالاترین سطح و استاندارد آموزشی به همراه مدارک معتبر و قابل شناسایی در سراسر جهان، این کشور را به مقصدی جذاب برای دانشجویان بین‌المللی تبدیل کرده است.
دانشجویانی که به فکر ادامه تحصیل در خارج از کشور هستند، کانادا را بخاطر وجود موسسات آموزشی و دانشگاه‌های تراز اول، شهریه‌ها و هزینه‌های مناسب زندگی، محیطی زیبا، چندفرهنگی، پیشرفته و صمیمی به عنوان مقصدی جذاب برای تحصیل انتخاب می‌کنند. در این مطلب قصد داریم به طور دقیق‌تری به مزایا و فرصت‌های تحصیل در کانادا بپردازیم.
 
تحلیل عجیب رسانه حکومتی از ارتباط حمایت کانادا از حقوق همجنسگرایان و روز جهانی قدس!
خبرگزاری واحد مرکز خبر وابسته به صدای و سیما جمهوری اسلامی در تحلیلی عجیب مدعی شد سفارت کانادا به همراه نمایندگی اتحادیه اروپا سفارت انگلیس در عراق با برافراشتن پرچم منتسب به روز جهانی مبارزه با همجنسگرا ستیزی قصد داشته‌اند مراسم روزجهانی قدس را تحت الشعاع قرار دهند.
این خبرگزاری نوشت: در آستانه روز قدس و مهیا شدن جهان اسلام برای برگزاری اعتراضات به بیش از شش دهه اشغالگری اراضی اشغالی؛  نمایندگی اتحادیه اروپا در عراق با همکاری و مشارکت سفارتخانه‌های کانادا و انگلیس در این کشور پرچم منتسب به روز جهانی مبارزه با همجنسگرا ستیزی را برافراشتند... این اقدام تنها تلاشی است برای حاشیه‌سازی و منحرف کردن توجه‌ افکار عمومی عراق و جهان اسلام از... روز جهانی قدس.
 
کاهش بلیط‌های کنسلی در شرکت‌های هواپیمایی کانادایی
رسانه‌های ایران نوشتند: شرکت‌های هواپیمایی فعال در ایالات متحده آمریکا و کانادا روز سه‌شنبه با انتشار گزارشی اعلام کرده‌اند که تعداد بلیت‌های لغو شده هواپیما کاهش یافته و رزرو ‌بلیت در برخی از مسیرهای پروازی نسبت به یکی دو ماه گذشته بهبود یافته است.
شرکت یونایتد ایرلاینز، دلتا ایرلاینز و ایر کانادا که از برترین و بزرگترین شرکت‌های هواپیمایی در آمریکای شمالی به شمار می‌روند، با ابراز امیدواری در خصوص آینده صنعت هوایی اعلام کرده‌اند که به نظر می‌رسد بخشی از مسافران قصد دارند در ماه‌های آینده سفرهای ضروری خود را که تاکنون به علت شیوع گسترده ویروس کرونا به تعویق افتاده بود، از سر گیرند و به همین سبب رشد قابل توجهی در رزرو بلیت در برخی از مسیرهای پروازی پُرتردد و پُرطرفدار مشاهده شده است.
بر اساس گزارشی که در رویترز آمده، همزمان با شروع گسترده و پاندمی کرونا در کشورهای مختلف جهان بسیاری از ایرلاین‌ها به منظور جلوگیری از انتقال و انتشار بیشتر این ویروس خطرناک و همچنین حفظ سلامت و بهداشت جامعه پروازهای خود به مناطق گسترده‌ای از جهان را تا اطلاع ثانوی لغو کرده و به حالت تعلیق در آوردند.
 
بسیاری از پزشکان ایرانی در مراحل مختلف «پی آر» کانادا قرار دارند
سایت نظام پزشکی ایران یادداشتی به قلم دکتر بابک زمانی نورولوژیست و روزنامه‌نگار درباره دستور رئیس‌جمهور در مورد درخواست بازنگری در تعرفه‌های سال ۹۹ منتشر کرده و در بخشی از آن آمده است جامعه پزشکی بارها و بارها تعیین تعرفه برای خدمات پزشکی بصورت دستوری، از بالا، بدون در نظر گرفتن قوانین اقتصاد و حتی بدون کمترین عقلانیتی را به‌عنوان یکی از مهم‌ترین علل «بیماری سلامت» در کشور ما مطرح کرده و بر آن پای فشرده است... سیستم سلامت کشور در تنگدستی بی‌نظیری قرارگرفته است، تا حدی که بیمارستان‌های آموزشی در تنگنا و بیمارستان‌های خصوصی در حال ورشکستگی و بسیاری از پزشکان در مراحل مختلف «پی آر» کانادا قرارگرفته‌اند.
Date: Wednesday, May 20, 2020 - 21:45

Share this with: ارسال این مطلب به