ایران استار: سکوت ۲۰ ثانیه ترودو در پاسخ به سوال خبرنگار سی‌بی‌سی در رسانه‌های ایران بازتاب زیادی داشته است. رایزنی کانادا با پاکستان درباره کشمیر، نامه ۵۰ دیپلمات کانادایی به ترودو درباره کرانه باختری و مقایسه سواد بدنی در ایران و کانادا از دیگر موضوعاتی است که با محوریت کانادا در رسانه‌های ایران بازتاب داشته است.
 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
رایزنی با  وزیر امورخارجه کانادا درباره کشمیر
باشگاه خبرنگاران جوان، وابسته به صدا و سیما جمهوری اسلامی خبر رایزنی وزیر امور خارجه پاکستان با همتای کانادایی خود درباره مسئله کشمیر گفتگو را منتشر کرده است. این خبرگزاری نوشته است که شاه محمود قریشی، وزیر امور خارجه پاکستان در تماس تلفنی با همتایان کانادایی و هلندی خود درباره مسئله کشمیر گفتگو کرد.
بر این اساس، وزارت امور خارجه پاکستان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: شاه محمود قریشی در تماس با وزرای خارجه کانادا و هلند به صورت مجزا با اشاره به وضعیت بغرنج حقوق بشر در کشمیر تحت کنترل هند گفت: ۸ میلیون انسان بی‌گناه تحت بدترین نوع ظلم و ستم و رویکرد غیر قانونی نیرو‌های هندی هستند. قریشی تاکید کرد: پاکستان تلاش‌های هند برای تغییر ترکیب جمعیتی منطقه کشمیر از طریق نقض آشکار قوانین بین‌المللی و قطعنامه‌های سازمان ملل به عنوان اصلاح قوانین داخلی را محکوم می‌کند.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

 
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
ادعای یک خبرگزاری درباره نامه دیپلمات‌ها به ترودو
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
خبرگزاری ایسنا مدعی شد بیش از ۵۰ دیپلمات و وزیر سابق کانادایی در پیامی خطاب به نخست‌وزیر کشورشان مخالفت خودشان را با طرح برای الحاق مناطقی از کرانه باختری به اسراییل اعلام کردند. ایسنا این ادعا را به نقل از شبکه "صدی البلد" مطرح کرده است. به نوشته این خبرگزاری امضا کنندگان این پیام خطاب به ترودو تأکید کردند: ما به عنوان دیپلمات‌های سابق کانادا از شما می‌خواهیم که با اتخاذ یک موضع واضح در این زمینه، از وجهه کانادا در جامعه بین‌الملل دفاع کنید. این دیپلمات‌ها که در میان آنها وزرای لیبرال سابق به چشم می‌خورند، در ادامه عنوان کردند که بیشتر هم‌پیمانان کانادا پیشتر مخالفت‌شان را با این طرح اعلان کرده‌اند.
نخست‌وزیر کانادا نیز شامگاه سه‌شنبه نسبت به اجرای طرح الحاق کرانه باختری ابراز نگرانی کرده بود. وی در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: کانادا نگرانی و مخالفت خود را با طرح‌های مربوط به الحاق کرانه باختری که مستقیماً از سوی بنیامین نتانیاهو و بنی گانتس مطرح شده است، اعلام می‌کند.
 
مقایسه استفاده از سواد بدنی در سیستم آموزشی ایران و کانادا
محسن وحدانی عضو هیئت علمی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی به همراه عضو سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش‌ و پرورش ایران در مصاحبه درباره سواد بدنی در سیستم آموزشی به مقایسه این مفهوم در نظام آموزشی ایران و کانادا پرداخته است.
اصطلاح سواد بدنی یک مفهوم نسبتا جدید بوده که اخیرا توجه بسیاری از محققان و پژوهشگران را به خود جلب کرده است؛ اهمیت رشد حرکتی به ویژه در دوران کودکی، توجه به بعد جسمانی به‌ عنوان مبنایی برای توسعه سلامت، نگرانی از سبک زندگی مردم در جوامع کنونی و نگرانی از گرایش بیش ‌از حد تربیت‌بدنی به سمت قهرمان‌پروری از جمله عواملی است که موجب شد مفهوم سواد بدنی شکل بگیرد.
محسن وحدانی با اشاره به اینکه کانادا یکی از اولین کشورهایی بود که روی سواد بدنی کارکرد، گفت: کانادا از مسیر سیستم آموزشی و نظام ورزشی خود سعی دارد تا سواد بدنی را در جامعه توسعه دهد و برای این منظور الگوی LTAD  را پیشنهاد دادند که اکنون همین الگو مبنایی برای سایر کشورها نیز شده است و این کشور سامانه active for life را راه‌اندازی کرده که در آن خدمات آموزشی و مشاوره‌ای به‌صورت رایگان برای همه معلمان، مربیان و والدین ارائه می‌شود.
 
بازتاب سکوت ۲۰ ثانیه‌ای ترودو
 سکوت ۲۰ ثانیه جاستین ترودو دربرابر سوال خبرنگار سی‌بی‌سی درباره اتفاقات اخیر آمریکا همچنان بازتاب گسترده‌ای درسانه‌های ایران داشته است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

در همین باره خبرگزاری دولتی ایرنا نوشت: سکوت ۲۰ ثانیه‌ای "جاستین ترودو" نخست وزیر کانادا در برابر سوال خبرنگاری درباره رفتار دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا با معترضان که به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده، پاسخ همه چیز را کاملا داد. این خبرگزاری به نقل شبکه "سی‌تی‌وینیوز" کانادا نوشت: یک خبرنگار در جریان کنفرانس خبری روزانه ترودو در مورد ویروس کرونا، از نخست وزیر کانادا درباره تهدید ترامپ به استفاده از ارتش برای سرکوب اعتراضات ضدنژادپرستی در آمریکا سوال کرد که با سکوت محض ترودو مواجه شد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Thursday, June 4, 2020 - 19:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به