کلیه ۱۸ خبر مهم امروز کانادا و جهان
۱- گرسنگی در کانادا:  تعداد گرسنگانی که به بانک غذایی تورنتو مراجعه می‌کنند با ۳۰% افزایش، امسال به ۱۰۰,۰۰۰ نفر می‌رسد. بیش از یک سوم بانک‌های غذایی کانادا با کمبود مواد غذایی و آذوقه روبرو هستند و مجبور به رد کردن مردم می‌شوند.
۲- لایحه جدید کانادا: وبسایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی موظف خواهند بود مطالب و محتوایی که مثلا در آن تصاویری مرتبط با رفتار جنسی با کودکان است را ظرف ۲۴ ساعت حذف کنند و درصورت سوء‌رفتارهای آنلاین، نفرت‌پراکنی، اظهارات نژادپرستانه یا ترویج نسل‌کشی در فضای مجازی، به مجازات زندان و حتی حبس ابد سپرده می‌شوند

افت دمای تورنتو طی ۱۰ ساعت از ۱۴ به ۱۸-؛ تعداد گرسنگان تورنتو امسال ۱۰۰,۰۰۰ نفر شد؛ یک پلیس استرالیایی دو مرد عاشق را کُشت

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
parya chess
۳- اعلان وضعیت هشدار هوا در تورنتو و اطراف که دمای هوا در روز چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح از ۱۴ درجه سانتیگراد به ۱۸- درجه با باد، در ساعت ۱۰ شب همان روز می‌رسد. به همین علت اداره هواشناسی برای کل روز چهارشنبه، اعلان وضعیت هشدار کرده است. هوای تورنتو در روز یکشنبه گذشته (دو روز پیش) نیز منهای ۲۰ درجه بود.
۴- ساندرسون، قاتل ۱۱ نفر در جیمز اسمیت کری در ساسکاتون که در ۴ سپتامبر ۲۰۲۲ توسط پلیس دستگیر شد و سپس در همان روز در حالی که در بازداشت پلیس بود جان باخت، به دلیل مصرف بیش از حد کوکائین مرده و نه حمله پلیس.
۵- کانادا افراد فراری از جنگ در سودان را می‌پذیرد. در حالی که میلیون‌ها نفر از مردم سودانی به دلیل جنگ آواره شده‌اند، برنامه مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا حداکثر ۳,۲۵۰ پناهنده سودانی می‌گیرد.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
۶- وینیپگ جت دوباره فروخته نمی‌شود. با وجود بلیت‌های ارزان در عین تماشاگران زیاد خطر کمی برای از دست دادن امتیاز این باشگاه هاکی روی یخ وجود دارد.

اخبار استان‌های کانادا

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
۷- زمین‌های کشاورزی اطراف دریاچه هورون با ۲۴% افزایش قیمت، رکورد شکستند. کلیه زمین‌های کشاورزی در اطراف دریاچه‌های انتاریو هم با هزینه‌های زیاد و هم با رشد قیمت نجومی مواجه هستند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
۸- پیش از اعلان عذرخواهی رسمی توسط دولت استانی بریتیش کلمبیا، ۱۰ میلیون دلار برای کمک به حفظ تاریخ جامعه بومیان اختصاص داده شد. این استان این غرامت را بعلت جدا کردن اجباری کودکان از خانواده‌های بومیان دوخوبور در دهه ۱۹۵۰ اعلام کرد.
۹- ریتکوتر، گروهبان پلیس بعلت استفاده از زور غیرضروری برای دستگیری، و برق‌زدن به حسنی اوگیلوی جوان سیاهپوست ۲۷ ساله در آگوست ۲۰۲۱، دادگاهی شد و در دادگاه اعتراف کرد.
۱۰- دکتر کایران مور پزشک ارشد انتاریو نسبت به شیوع احتمالی سرخک هشدار داد و گفت علیرغم نرخ واکسیناسیون بالای ۹۰% در برابر سرخک در اکثر مناطق کانادا، امکان شیوع این بیماری وجود دارد.
۱۱- کامرون هنری ۲۶ ساله پس از بیرون کشیدن اندام تناسلی مردانه و خودارضایی در حین لمس یک زن در یک اتوبوس بین شهری در شهر برلینگتون در غرب تورنتو، متهم به رفتار زننده و دستگیر شد.
۱۲- سینماهای سینپلکس با پول ۱.۵ دلاری اضافه فروش آنلاین بلیت، در دو سال گذشته حدود ۵۰ میلیون دلار کسب کرده است.

اخبار جهان
۱۳- اپل کار روی ساخت خودروی الکتریکی خود را یک دهه پس از آغاز این پروژه لغو کرد. سهام این شرکت ۰.۷% افزایش یافت و کارمندان این پروژه به بخش هوش مصنوعی منتقل می‌شوند.
۱۴- به نظر می‌رسد یک عشق مثلثی میان سه مرد همجنسگرا در استرالیا به مرگ انجامیده باشد. یکی از این سه مرد که پلیس بود، دو مرد دیگر را کُشت و به دیگر بازرسان پلیس گفت که اجساد آنها را در زیر سنگ‌ها و آوار در یک ملک روستایی پنهان کرده است.
۱۵- بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل: افکار عمومی آمریکایی‌ها در حمایت از اسرائیل، کمک می‌کند تا پیروزی کامل در مقابل حماس بجنگیم.
۱۶- دولت آلمان: کسانیکه در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم برلین به مرگ فلسطینیان پرداختند اما چیزی در مورد حمله حماس نگفتند، اظهارات یهودی ستیزانه داشتند و مورد بررسی و تحقیق قرار می‌گیرند.
۱۷- اعضای ناتو ایده مکرون برای اعزام نیرو به اوکراین را رد کردند.

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات

Best Persian Iranian Directory


۱۸- پلیس فرانسه هفته گذشته در جریان بازرسی یکی از املاک آلن دلون، بازیگر مشهور سینما که به دستور دادستانی انجام شده بود، ۷۲ قبضه سلاح گرم و بیش از ۳,۰۰۰ گلوله را کشف و ضبط کرد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Tuesday, February 27, 2024 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به