لیست رویدادهای شکرگزاری در آخر این هفته در تورنتو شاید بتواند به شما کمک کند تا از تعطیلات پاییزی بیشتر استفاده کنید البته با توجه به اینکه روز دوشنبه تعطیل است و احتمالا شما وقت کافی برای لذت بردن خواهید داشت.
این برنامه‌ها در سراسر بزرگشهر تورنتو جریان دارند؛ از موسیقی زنده گرفته تا جشنواره‌های غذا، برنامه‌های زیادی هستند که می‌توانید از آنها لذت ببرید.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
برنامه‌های منتخب

  • ۹ اکتبر، غذا و نوشیدنی: "ترور دوبیس" واقع در "الکمی"؛ یک رزرو کنید و دوباره به موسیقی زنده توسط ترور دوبیس خواننده و ترانه‌سرا گوش دهید.
     
  • ۹ تا ۱۱ اکتبر، در پارک "دانزویو": جشن کدو تنبل؛ در این فستیوال خانوادگی تغییر سریع فصل را با کدو تنبل‌های کوچک و بزرگ و رنگین جشن بگیرید. برنامه‌های تنوع زیادی وجود دارند از جمله همه چیز درباره کدو تنبل، سوارکاری، سرگرمی‌های زنده، بازی‌های پائیزی و غیره.
    لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

     
  • ۱۱ اکتبر، کمدی بار در ۹۴۵ خیابان بلور؛ یک میز بگیرید و یک شب بخندید. در برنامه این شب "جان موستین"، "لوبا مگنوس"، "تامارا شوون"، "دن کورتیس تامپسون" و "تاد گراهام" حضور دارند.
    لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
    Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
     
  • ۹ اکتبر، در استودیو کپسول؛ برنامه خاطرات محو نشده‌اند: در این نمایش هنری که توسط دو هنرمند محلی تورنتویی برگزار می‌شود ، غرق در موضوعات نوستالژی و احساسی گذشته می‌شوید.
    لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
    Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
     
  • ۹ تا ۱۰ اکتبر، غذا در خیابان‌های "اسکاربورو تاون سنتر"؛ جشن مرغ سرخ شده: جشن سالانه مرغ سرخ شده برای سومین سال است که برگزار می‌شود. بخورید و بخورید و بخورید. بخشی از عواید این جشن به بانک‌های مواد غذایی در سراسر بزرگشهر تورنتو اهدا می‌گردد.
     
  • ۹ تا ۱۰ اکتبر، بازار فصلی در منطقه تاریخی "دیستیللری"، بازار پاییزی مجموعه‌ای از انواع غذاهای فصلی، کدو تنبل و گل‌های تازه در منطقه تاریخی تورنتو. پس از صرف یک غذای با تم پاییزی، می‌توانید عکس‌هایی به اندازه یک آلبوم از کدو تنبل، یونجه و برگ‌های پاییزی بگیرید.

 
موسیقی زنده

  • ۸ تا ۱۰ اکتبر، تئاتر بهشت؛ موسیقی دیرشده: این جشنواره ترکیبی سه روزه از هنرمندان به تجلیل از استعداد سیاهپوستان کانادایی می‌پردازد. بلیط‌های حضوری یا آنلاین قابل ابتیاع است.
    لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
    Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

     
  • ۹ اکتبر، موسیقی راک "ریک" در "اسنیکی دی"؛ این گروه راک در رستوران و محل موسیقی معروف "تکس‌مکس" برنامه دارد. چندتا بلیط بگیرید و عشق خود را به موسیقی راک زنده دوباره زنده کنید.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Friday, October 8, 2021 - 22:30

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به