تقریبا هیچ ایرانی در تورنتو وجود ندارد که قراری در این مرکز خرید نگذاشته باشد
این مرکز خرید، واقع در ۶۴۶۴ خیابان یانگ در "نورث یورک"، طی چندین سال تخریب و سپس در این مدت با ساختمان‌های جدید، یک فضای پارک و شبکه‌ای از خیابان‌های عمومی و خصوصی جدید جایگزین می‌گردد.
تقریبا هیچ ایرانی در تورنتو وجود ندارد که قراری در این مرکز خرید که در ضلع جنوب غربی تقاطع خیابان‌های "یانگ" و "استیلز" قرار دارد، نگذاشته باشد. در سالن دایره‌ای شکل وسط مرکز غذایی این مرکز خرید، ایرانیان از جلسات بحث و جدل راه انداخته‌اند تا مسابقات "تخته‌نرد" و یک مرکز معاملات املاک بزرگ ایرانی نیز مدتها در طبقه دوم ضلع شمالی آن واقع شده بود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
مرکز خرید "سنترپوینت"، میعادگاه ایرانیان در محله ایرانی‌نشین ویلودیل در شمالی‌ترین نقطه تورنتو تخریب و چند برج جایگزینش می‌شود
اکنون طبق اخبار رسیده کمپانی‌های انبوه‌ساز توسعه‌دهنده، طرح‌هایی را برای تخریب این مرکز خرید ۵۵ ساله و جایگزینی آن با چندین ساختمان ۴ تا ۵۰ طبقه به شهرداری تورنتو ارائه کرده‌اند. اگرچه تعداد ساختمان‌ها در پرونده موجود مشخص نشده، اما در مجموع این تغییرات بیش از ۷ میلیون فوت مربع جایگزین این مرکز خرید خواهد شد. بیشتر این زیربنای جدید برای مقاصد مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرد که به ۶.۸ میلیون فوت مربع می‌رسد و باقیمانده برای مقاصد غیر مسکونی از جمله خُرده‌فروشی و اداری استفاده خواهد شد. همچنین یک پارک عمومی مرکزی و فضاهای مشاع، قابل دسترسی عمومی برای افراد داخل مجموعه بصورت خصوصی، نیز وجود خواهد داشت.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

طرح‌های توسعه باید قبل از شروع ساخت‌وساز از شورای شهر تورنتو تأییدیه بگیرند، فرآیندی که می‌تواند ماه‌ها طول بکشد. با این حال، این اولین باری نیست که شهر تورنتو با طرح جدیدی برای جایگزینی این مرکز خرید روبرو می‌شود. در سال ۲۰۱۹ نیز این ملک توسط زیرگروه برنامه‌ریزی شهری به عنوان یک مکان بالقوه برای ساخت یک مجموعه با کاربری مختلط شناسایی شده بود. طرح "ورلد آن یانگ" که مختلط مسکونی تجاری‌ست نیز چند سال پیش در شمال همین مکان و بر خیابان یانگ ساخته شده بود.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
پیش طرح‌های سه بعدی گرافیکی از آینده این محل هنوز توسط سازنده منتشر نشده اما سازنده می‌گوید در هفته‌های آینده آنرا در دسترس عموم قرار خواهد داد. در این مرکز خرید فروشگاه‌هایی مانند "بی"، "کندین تایر"، "نوفریلز" و "کانادا کامپیوترز" بهمراه بسیاری مغازه بزرگ و کوچک مختلف و تعداد زیادی غرفه در راهروهای عریضش قرار دارند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
شهرداری هنوز نگفته که این رسیدگی به این پرونده چه زمانی آغاز و پایان می‌یابد و وضعیت ترافیکی این منطقه در طول و سپس پس از ساخت چگونه خواهد بود. شهرداری هنوز نام توسعه‌دهنده را رسما اعلان نکرده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Friday, January 7, 2022 - 08:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به