این مایه افتخار من است که با پیراهن این باشگاه 56 سال است که در حال فعالیت هستم
بنا به گزارشات رسیده، سالن والیبال باشگاه هما به پاس خدمات ناصر پیشوا به نام او نامگذاری شده است. ناصر پیشوا با تشکر از آقایان نصری و سهام‌الدین میرفخرایی گفت که وی از سال 1343 پیراهن این باشگاه را به تن کرده است و حتی امروز نیز (در عین مهاجرت به تورنتوری کانادا) پیراهن این باشگاه را پوشیده است. او افزود: "این مایه افتخار من است که با پیراهن این باشگاه 56 سال است که در حال فعالیت هستم". او گفت که باشگاه در طی یک روند: "زمین فوتبال را به نام دهداری، فوتسال را به نام حمید علیدوستی، استخر را به نام قهرمانی و ندیمی، بسکتبال را به نام جعفر قره‌خانی و نهایتا سالن والیبال را نیز به نام من نامگذاری کردند. من تشکر می‌کنم، و امیدوارم که این موضوع بتواند الگویی برای دیگر باشگاه‌ها نیز باشد که اعضایی که در آنها زحمت کشیدند بدین وسیله مورد قدردانی قرار گیرند".
ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

او با فرستادن پیامی به ایران در طی مصاحبه‌اش با صدای آمریکا، اظهار داشت که می‌خواهد مراتب سپاس، قدردانی و تشکر خود را به مسئولین و باشگاه برساند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, June 5, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به