ولی باید حواستان هم باشد که تمام کردن رابطه با یک فرد سوء استفاده‎گر آسان نخواهد بود
در هفته گذشته در مورد رابطه و علت ناسالم بودن بعضی روابط خواندیم. این هفته بررسی می‌کنیم که چرا بعضی از ما در رابطه ناسالم گیر می‌کنیم و از آن خارج نمی‌شویم.
همه ما می‌دانیم که عاشق شدن و رابطه دوستی عمیق در عین دلپذیر بودن بر قدرت قضاوت ما تاثیر می‌گذارد و به همین دلیل نمی‌توانیم به تصمیم‌های درست و منطقی برای ادامه یا قطع روابط عاطفی خود دست پیدا کنیم. اشخاصی که ما با آنها وارد رابطه می‌شویم مانند ما در شرایط و موقعیت‌های مختلفی رشد کرده‌اند و مانند ما شرایط رفتاری متفاوتی دارند، اما در عین حال که سعی می‌کنید آن‌ها را بفهمید، این را هم بدانید که شما موظف نیستید تمام این رفتار‌های ناسالم را تحمل کنید و به جان بخرید. شما هم به عنوان یک فرد بالغ و مستقل زندگی و اهداف خود را دارید که برایتان ارزشمند هستند و حق این را دارید که یک زندگی فوق‌العاده برای خودتان بسازید. اگر بعد از چند بار تلاش کردن می‌بینید که این رفتار‌ها قابل حل شدن نیستند و طرف مقابل هم دوست ندارد که به شما در این مورد احترام بگذارد، این را بدانید که شما هیچ وظیفه‌ای در قبال آن فرد ندارید. می‌توانید محترمانه با طرف مقابل در رابطه با احساساتتان صحبت کنید، آن رابطه را ترک کنید و به دنبال رویا‌های خود بروید. در این راه دلایل زیادی ممکن است جلوی شما را در قطع رابطه بگیرد دلایل غیرمنطقی به شرح زیر است:

تنهایی

ترس و عادت

احساس تقصیر

زمان

مال و اموال

حسرت و نادانی

امید
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
بعضی چیزها در گذر زمان بهبود می‌یابد، اما گاهی این امکان وجود ندارد. تعدادی از زوج‌ها تعهد زیادی به ازدواج کردن و ماندن در رابطه به هر قیمتی دارند. چنین افرادی تا زمانی که همه‌چیز را از دست ندهند، رابطه را ترک نخواهند کرد. باید دید که ماندن در یک رابطه و صرف وقت برای ترمیم و بهبود آن شدنی است یا خیر؟ اگر زوج‌ها باهم سنخیت و هماهنگی نداشته باشند، گذشت زمان و صرف انرژی و تلاش برای رابطه راه به جایی نخواهد برد و تنها بر میزان نفرت میان دو زوج افزوده خواهد شد.
 
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

مشکل از آنجا شروع می شود که ما قادر به ترک این رابطه نیستیم و یا به دلیل وابستگی شدید و ترس از تنهایی خود را مجبور به ماندن در آن رابطه می‌کنیم و البته این اجبار برای ادامه رابطه فقط در افراد جوان دیده نمی شود، ما می‌توانیم این اجبار در ماندن را در پدر یا مادری که به خاطر کودکشان به زندگی ادامه می‌دهند هم نظاره‌گر باشیم‌.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
این را بدانید که شما آدم خیلی خوبی هستید، اگر تا به حال هم با امید به آینده‌ای بهتر در این رابطه‌ی ناسالم مانده‌اید، این خود ثابت می‌کند که شما قلب مهربانی دارید. شما لیاقت این را دارید که با کسی زندگی کنید که به شما عشق بورزد و ارزش شما را بداند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
این را بدانید که این عشقی که شما به دیگران هدیه می‌دهید بسیار ارزشمند است. دنیا پر از انسان‌هایی است که آرزوی گرفتن چنین عشقی را از کسی دارند. اگر شما در رابطه‌ای هستید که طرف مقابل قدر این تلاشِ شما و عشق ورزیدنتان را نمی‌داند، شما نباید این انرژی و حسِ بسیار زیبا را هدر بدهید. عشقِ سرشار خود را برای کسی نگه دارید که به شما احترام می‌گذارد و قدر شما را می‌داند.
برای خودتان زمان بگذارید و روی رشد فردی خودتان تمرکز کنید. از اینکه یک رابطه‏ی بد را تمام کنید نترسید. به این فکر کنید که آینده ی بسیار درخشانی رو به رویتان است. امیدوارانه برای آن فردای بهتر تلاش کنید.
ولی باید حواستان هم باشد که تمام کردن رابطه با یک فرد سوء استفادهگر آسان نخواهد بود. بعد از صحبت کردن درباره احساساتتان، آن فرد تمام تلاشش را خواهد کرد که دوباره برای تصمیمی که گرفته‌اید به شما احساس گناه بدهد و شما را مقصر نارضایتی‌تان در این رابطه بداند! او ممکن است از هر تاکتیکی استفاده کند تا دوباره به شما نشان دهد مقصر شما هستید و دارید اشتباه می‌کنید. بهترین کار این است که به خود و تصمیمتان اعتماد داشته باشید و تمام دلایل خود را برای تمام کردن رابطه روی یک کاغذ بنویسید. اینطور همیشه می‌توانید به آن‌ها برگردید و به خود یاد آوری کنید که چرا این تصمیم را گرفتید. صرف نظر از اینکه طرف مقابل به شما چه چیزهایی خواهد گفت، به خودتان ایمان داشته باشید و به آیندهی فوق العاده‌ای که منتظر شماست فکر کنید…این مسئله مهم را در نظر داشته باشید که رابطه لزوما رابطه احساسی نیست می‌تواند رابطه میان دو دوست باشد، یا میان دو فامیل، رابطه با خانواده و یا هرکس دیگری.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

اما چگونه برهرکدام از این دلایل غیرمنطقی غلبه کنیم؟؟؟
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, May 29, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به