مری نگی در طی این مراسم در پریا به ۷۰ نفر این نشان را اهدا کرد که احمد تبریزی (راست) و فروزان جلائی‌فر (چپ) تنها ایرانیان دریافت کننده این نشان بودند
چهارشنبه دهم آگوست، ایران استار برای پوشش یک مراسم رسمی راهی پریا شد.
"مری نگی" وزیر تجارت بین‌الملل، توسعه صادرات، مشاغل کوچک و توسعه اقتصادی دولت فدرال کانادا از حوزه "تورن‌هیل" در شمال تورنتو تصمیم گرفته بود مراسم اهدای این نشان را برای اولین‌بار در یک مکان ایرانی، یعنی پریا برگزار کند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
احمدرضا تبریزی و فروزان جلائی‌فر هر دو از پریا، تنها ایرانیان دریافت کننده نشان پلاتینی ملکه در کانادا شدند
این مراسم که از ساعت ۳ بعدازظهر آغاز شد همراه با سخنرانی‌های ابتدایی و پایانی نگی بود، بعلاوه اینکه "هارون" رئیس دفتر وی مسئول اجرای برنامه و معرفی حدود ۷۰ نفری بود که امسال و طی این مراسم قرار بود این نشان ملکه را دریافت نمایند. کلیه مراسم توسط دفتر خود نگی انجام می‌شد و در آن علاوه بر دریافت کنندگان این نشان، تعداد اندکی مدعو نیز حضور داشتند. نگی طبق معمول، همانطور که در میزگردهایش با ایران استار نیز با انرژی کامل وارد می‌شود، در این مراسم حضور یافت و در طی مراسم نسبت به تک‌تک دریافت کنندگان نشان رفتاری کاملا خودمانی و با احترام نشان داد.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

این اولین برنامه دریافت نشان کانادا پس از کرونا با حضور جمع بود. در طی این مراسم دو ایرانی، احمدرضا تبریزی بنیانگذار و رئیس بنیاد "پریا" در تورنتوی کانادا که در ژانویه ۲۰۲۱ نشان انتاریو را نیز دریافت کرده بود، به همراه فروزان جلائی‌فر مدیر اجرایی این بنیاد موفق شدند بعنوان دو فرد "شاخص" اجتماعی در کانادا معرفی گردند. این افراد بصورت "انتخاب اجتماعی از تورن‌هیل" انتخاب شده بودند. هر دوی این افراد از آغاز پریا در این مرکز ایرانیان مشغول کار و ارائه خدمات به جامعه بوده‌اند. بنیاد پریا تنها و اولین مرکز ایرانیان در خارج از ایران است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
نگی در طی این مراسم گفت که میان این افراد یک دختر ۱۳ ساله، بعنوان جوان‌ترین فرد دریافت کننده این نشان وجود دارد که مایه مباهات است. اکثر دریافت کنندگان این نشان‌ها از مهاجران به ویژه از شرق آسیا بودند که در میان آنها چندین عرب‌تبار، پزشک، مددکاران اجتماعی و دیگر اقشار نیز دیده می‌شدند. احمدرضا اولین فرد دریافت کننده این نشان و فروزان نفر نوزدهم بود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
بعلت‌عدم حضور فیزیکی تعدادی از دریافت کنندگان این نشان‌ها، کل این مراسم ۵۳ دقیقه طول کشید که ایران استار ویدئو کاملا خلاصه شده تک‌تک دریافت کنندگان را طی ۲۶ دقیقه، در زیر، تقدیمتان می‌کند:

 

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Friday, August 12, 2022 - 15:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به