آنچه در داشتن شخصیت مستقل مد نظر است‌ جدایی از دیگران نیست بلکه داشتن شخصیت محکم با اعتماد به نفس بالاست
استقلال در اشکال مختلف نمود پیدا می‌کند. زمانی‌که صحبت از استقلال مالی به میان می‌آید بیشتر منظور آن حس استقلالی است که در فرد ایجاد می‌شود نه صرفاً مسئله مادی قضیه. تکنیک‌های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد، اما در کلیه موارد خانم باید احساس کند که از نظر مالی و احساسی حق انتخاب دارد و از آزادی عمل برخوردار است.
وجود چنین حسی می‌تواند به سلامت رابطه هم کمک کند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
اما منظور از "استقلال مالی" چیست؟ شاید از خودتان بپرسید که اگر در حال حاضر پسر رویاهایتان را پیدا کرده باشید، لباس زیبای سفید هم داشته باشید و جایی برای زندگی هم فراهم باشد، دیگر چرا نیاز به استقلال مالی دارید؟ اگر بخواهیم با هم خودمانی‌تر باشیم می‌توانیم بگوییم که استقلال مالی به معنای "قربانی نشدن در طلاق" است. با توجه به نوع نگرش افراد، آثار و تبعات مثبت و منفی استقلال اقتصادی بانوان در همه‌ی افراد یکسان نیست و در شرایط مختلف و بر اساس فرهنگ افراد شکل می‌گیرد. مال، ثروت و داشتن منابع مالی بیش‌تر، می‌تواند زندگی راحت‌تر و مرفه‌تری را در ظاهر برای افراد به ارمغان آورد؛ اما افرادی که ساده زیست هستند و به دور از اسراف و تجمل‌گرایی زندگی می‌کنند، آرامش واقعی را تجربه خواهند کرد و باید دانست که نه تنها خوشبختی به زیاد داشتن نیست؛ بلکه گاهی خودِ ثروت، عامل بسیاری از مشکل‌ها می‌شود و از بعد اخروی آن نیز نباید غافل شویم که حساب‌رسی آخرت در ساده‌زیستی، آسان‌تر است.
استقلال به خودی خود دارای معانی متفاوتی است که شاید خیلی ساده و خلاصه بتوان آن را وابسته نبودن تعریف کرد. اما برای فردی که در یک شرایط و مکان اجتماعی زندگی می‌کند آیا می‌شود کاملا از بقیه جدا شود و هیچ وابستگی‌ای از هر نظر به سایر افراد نداشته باشد؟ آنچه در داشتن شخصیت مستقل مد نظر است‌ جدایی از دیگران نیست بلکه داشتن شخصیت محکم با اعتماد به نفس بالاست که برای انجام کار‌ها و یا رسیدن به اهداف مصمم است، هرچند در این راه هوشمندانه از کمک دیگران استفاده کند.‌ شخصیتی که به خود و توانایی‌های خود ایمان دارد و اگر کمبودی در خود احساس می‌کند سریع برای رفع آن اقدام می‌کند و هیچ‌گاه بدون تلاش، دیگران را بهتر و بزرگ‌تر از خود نمی‌بیند. اگر به دنبال داشتن شخصیت قوی، محکم و البته با اراده هستید پس ناخواسته باید شخصیت مستقل خود را بسازید. در ادامه شاخصه‌هایی که از شما یک شخصیت مستقل می‌سازد را بررسی می‌کنیم.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

این درحالی است که زنان متاهل و دارای فرزند نیز می توانند مستقل و کاملا خوشحال باشند. به منظور زندگی در این دنیای مدرن شما باید بیاموزید که چگونه از خود حمایت کرده و مستقل باشید. هنگامی‌که در رابطه زناشویی هستید بسیار علاقه‌مندید که رابطه شما سرشار از عشق و شادی باشد، اما با این وجود دلتان آن دلبستگی بیمارگونه زوجین با یکدیگر را نیز نمی‌خواهد. استقلال مالی فقط در اشتغال خلاصه نمی‌شود و منابع مالی دیگر از جمله: ارث، هدیه، مهریه و... را نیز شامل می‌شود. از نظر روانی، کار مفید و سازنده دارای نقش و تأثیر بسزای تربیتی در انسان است که علاوه بر اینکه نوعی ورزش نشاط‌آور و تفریح و سرگرمی سالم است، موجب اعتماد به نفس و پدید آمدن حس استغنا و بی‌نیازی از دیگران و استقلال شخصیت فرد و جامعه نیز می‌باشد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, February 13, 2019 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به