در طول زمانی که مهاجران در کانادا می‌گذرانند مزایای مهاجرت را متوجه می‌شوند، هر چه مدت طولانی‌تری بمانند، هم خودشان بیشتر سود می‌برند و در عین حال کمک بیشتری به کشور می‌کنند
در حالی که دولت فدرال آماده می‌شود تا اهداف مهاجرتی خود را برای سه سال آینده معرفی کند، تحقیقات جدید نشان می‌دهد که مهاجران به کانادا به طور فزاینده‌ای این کشور را ترک می‌کنند.
بیشتر این افراد به سرعت راهی کشور جنوبی، ایالات متحده آمریکا می‌شوند. پس از آمریکا، کشورهای آسیای شرقی و جنوبی بیشترین کشورهای جاذب مهاجران کانادایی هستند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
تعمیرات خانه، آسفالت
 
بیش از نیمی از مهاجران جدید به کانادا، خیلی زود به کشور دیگری مهاجرت می‌کنند
بر اساس مطالعه‌ای که توسط موسسه شهروندی کانادا و هیئت کنفرانس کانادا انجام شده است، تعداد مهاجرانی که کانادا را ترک کردند در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۹ بیش از ۳۱% از میانگین آن افزایش یافته است. این آمار می‌گوید اکنون بیش از ۵۶% مهاجران به کانادا، از این کشور می‌روند. با این حال، حتی بدون در نظر گرفتن این دو سال، این مطالعه نشان داد که مهاجرت بعدی، یا فرآیندی که طی آن شخصی از کشوری که به آن مهاجرت کرده و دوباره در جای دیگری ساکن شود، از دهه ۱۹۸۰ به طور پیوسته افزایش یافته است. در میان افرادی که در دهه ۸۰ وارد این کشور شدند، میانگین نرخ مهاجرت دوباره، ۱۸% بود. این درصد در نیمه اول دهه ۱۹۹۰ به ۲۱% افزایش یافت.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
در این مطالعه با استناد به تحقیقات قبلی هیئت کنفرانس کانادا که نشان داده، مهاجرت به کانادا منجر به رشد تولید ناخالص داخلی، بهبود نسبت کارگر به بازنشستگی و کاهش کمبود نیروی کاری که بر تورم می‌افزاید شده، می‌گوید: "شکوفایی آینده کانادا به مهاجرت بستگی دارد. استقبال از تازه‌واردان همچنین به تحقق اهداف بشردوستانه در کشور نیز کمک می‌کند. در طول زمانی که مهاجران در کانادا می‌گذرانند مزایای مهاجرت را متوجه می‌شوند، هر چه مدت طولانی‌تری بمانند، هم خودشان بیشتر سود می‌برند و در عین حال کمک بیشتری به کشور می‌کنند. مهاجرانی که شکوفا می‌شوند احتمال بیشتری برای ماندن دارند".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
این مطالعه نشان داد که مهاجران به کانادا به احتمال زیاد بین ۴ تا ۷ سال پس از رسیدن به اینجا دوباره مهاجرت می‌کنند، این نشان می‌دهد که کلید جذب و نگاه داشتن مهاجران، تجربه اولیه مثبت است. در این مطالعه آمده است: "برای اینکه کانادا به اهداف مهاجرتی خود دست یابد، این کشور نه تنها باید مهاجران تازه‌وارد را جذب کند، بلکه باید بتواند آنها را نیز حفظ کند. با این حال تلاش‌های کمی برای ارزیابی میزان نگهداری مهاجران در کانادا انجام شده است".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
این مطالعه می‌افزاید که شاید مهمترین عاملی که بتواند مهاجران را در کانادا نگاه دارد، وضعیت اقتصادی باشد. احساس تعلق؛ نژادپرستی؛ صاحبخانه شدن یا اجاره‌نشینی؛ و نبود فرصت‌های کاری از دیگر نقاط مهمی هستند که بنظر می‌آید باعث عدم ماندن مهاجران در کشور می‌شود. این مطالعه همچنین نشان می‌دهد که بسیاری از افرادی که به کانادا مهاجرت می‌کنند، اگر نتوانند کاری متناسب با صلاحیت و تخصص حرفه‌ای خود پیدا کنند، با مشکلات شغلی قابل توجهی مواجه خواهند شد. ممکن است سال‌ها طول بکشد تا این ناکامی‌ها بهبود یابند، تازه اگر اصلا بهبود پیدا کنند.
 
مهاجرت به کانادا و جمعیت کشور
ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

جمعیت کانادا پس از افزایش بیش از یک میلیونی در سال ۲۰۲۲، امسال از مرز ۴۰ میلیون نفر فراتر رفت. گزارش اداره آمار کانادا که در اواخر سپتامبر منتشر شد، نشان داد که ۹۸% از این رشد ناشی از مهاجرت خالص بین‌المللی است. سال گذشته، اتاوا اعلام کرد که قصد دارد تا سال ۲۰۲۵ سالانه ۵۰۰,۰۰۰ مقیم دائم بپذیرد. چندین نظرسنجی اخیر نشان می‌دهد که نسبت رو به رشدی از کانادایی‌ها معتقدند که نرخ فعلی مهاجرت به کانادا بسیار بالا است و کانادا امکانات و توانایی‌های لازمه برای آنها را ندارد.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Tuesday, October 31, 2023 - 19:30

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به