تیمی از وکلای مهاجرتی می‌گویند آنهایی که قول همکاری تا آخر را می‌دهند، پس از حل مشکلاتشان غیبشان می‌زند
کمپین یک گروه از ایرانیان برای کمک به مشکلات مهاجرتی ایرانیان به نتیجه نرسید، به یک دلیل واضح: کسانی که مشکلاتشان حل شد رفتند پی کار خودشان!
تیمی از وکلای مهاجرتی که برای رفع مشکلات ایرانیان در کانادا اقدام به ثبت "سیاست مهاجرتی بهتر" و کمک به هموطنان کرده بودند، می‌گویند آنهایی که قول همکاری تا آخر را می‌دهند، پس از حل مشکلاتشان غیبشان می‌زند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
تعمیرات خانه، آسفالت
 
جا خالی کردن؛ مشکلات مهاجرت ایرانیان و کانادا چیست؟
پس از تماس کمیته مهاجرت مجلس کانادا و جلسه این کمیته با یک تیم از وکلای مهاجرتی، چند نفر از ایرانیان با این تیم وکلای مهاجرتی تماس گرفتند. "سیاوش شکریان" که سخنگوی این تیم است می‌گوید با پیشنهاد همکاری یک گروه نهصد نفره برای بررسی و رسیدگی به مشکلات آنها که همسرانشان در خارج از کانادا بودند، روبرو شده و از گروه آنها خواسته تا برای رفع مشکلاتشان با وکلا همکاری داوطلبانه کنند. این گروه در عین پذیرش، پس از چندی می‌روند، زیرا مشکلات برخی از آنها حل شده بود و بدینگونه کار روی هوا می‌ماند.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
ایران استار پس از در جریان قرار گرفتن از این موضوع، با "سیاست مهاجرتی بهتر" تماس گرفت تا موضوع را بررسی کند. در مصاحبه با سیاوش مشخص شد که دوبار تماس مشخص ایرانیانی که با مشکل روبرو بودند، در نیمه کار، نصفه باقیمانده، و اکنون این وکلا می‌گویند باید راهی برای رفع واقعی این مشکل، هم از سمت ایرانیان و هم از سوی دولت یافت. سیاوش در یک مصاحبه نیم ساعته ویدئویی با ایران استار که در زیر آمده، تقریبا همه جوانب عملکردهای متفاوت و عکس‌العمل‌ها را مورد بررسی قرار داده و می‌گوید که حتی در این شرایط هم حاضر است برای رفع مشکلات کوشش کند، به شرط آنکه مردم لااقل جا خالی نکنند و حداقل داوطلبانه پشت مشکلات خودشان و پس از آن پشت مشکلات دیگرانی مثل خودشان بایستند.
ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
باقی موضوع را در این ویدئو ببینید:

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Monday, August 28, 2023 - 19:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به