اینها تنها بخشی از حمایت‌های خیلی خوب دولت انتاریو از شما و خانواده‌هایتان در سال ۲۰۲۱ است
مایکل پارسا نماینده ایرانی‌تبار استان انتاریو که معاونت وزارت دارایی و نیز بوجه این استان را دارد درباره کمک‌های مستقیم مالی این استان به خانواده‌ها و مشاغل توضیح می‌دهد:
 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
سلام و درود بر همه شما.
من مایکل پارسا هستم نماینده شما در منطقه آرورا، اوکریجز و ریچموندهیل در مجلس انتاریو. هفته گذشته وزیر دارایی بودجه سال ۲۰۲۱ انتاریو را ارائه داد که هدف اصلی این بودجه محافظت از سلامتی (۱۶ بیلیون دلار) و شغل شماست (۲۳ بیلیون دلار). توجه داشته باشید که این بودجه ۵۱ بیلیون دلار است که با کمک این بودجه دولت انتاریو کمک مالی مستقیم به کسب و کارهای استان می‌دهد. این بدان معنی‌ست که اگر قبلا درخواست کمک مالی از دولت انتاریو داشته‌اید و بین ۱۰,۰۰۰ تا ۲۰,۰۰۰ دلار از دولت انتاریو دریافت کرده‌اید بطور اتوماتیک کمک هزینه دوم را دریافت خواهید کرد.
و همچنین کمک به خانواده‌ها که دولت برای سومین بار حمایت خود از والدین از طریق پرداخت کمک هزینه کودکان انتاریو در نظر گرفته است که مجموعا از ماه مارچ سال گذشته تا کنون شامل ۱.۸ بیلیون دلار خواهد شد. پرداخت کنونی دو برابر می‌شود: برای هر فرزند ۴۰۰ دلار و برای کودکانی که نیازهای ویژه دارند این مبلغ به ۵۰۰ دلار می‌رسد. علاوه بر اینها برای حمایت از والدین در مراقبت کردن از فرزندانشان، دولت ۲۰% افزایش اعتبار مالیاتی خانواده‌ها را در سال ۲۰۲۱ پیشنهاد کرده است. این پیشنهاد اعتبار مالیاتی والدین را از ۱,۲۵۰ دلار به ۱,۵۰۰ دلار افزایش می‌دهد که بطور متوسط بیانگر حمایت بیشتر ۷۵,۰۰۰,۰۰۰ دلاری دولت از والدینی که از کودکانشان مراقبت می‌کنند، می‌باشد.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

بعلاوه دولت یک اعتبار مالیاتی نیز برای کارگران و کارمندانی که می‌خواهند در سال ۲۰۲۱ آموزش ببینند نیز پیشنهاد کرده است. این مبلغ برای هر نفر ۲,۰۰۰ دلار و تا ۵۰% هزینه‌های واجد شرایطشان را در بر خواهد گرفت. مجموعا این کمک دولت انتاریو نیز بالغ بر ۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰ دلار برای حمایت از ۲۳۰,۰۰۰ نفر در سال جاری خواهد بود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
اینها تنها بخشی از حمایت‌های خیلی خوب دولت انتاریو از شما و خانواده‌هایتان در سال ۲۰۲۱ است. برای اطلاعات بیشتر شما عزیزان می‌توانید به وب‌سایت زیر مراجعه کنید.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
  • ویدئو کامل این اعلان مایکل پارسا نماینده ایرانی‌تبار انتاریو را اینجا ببینید:
Date: Thursday, April 29, 2021 - 14:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به