ایران استار: یک باند بزرگ که با وعده گرفتن ویزای کانادا که از حداقل ۳۵ گروه کلاهبرداری کرده بودند در جزیره کیش دستگیر شدند. این برای چندمین بار در چند وقت اخیر است که خبر بازداشت افراد و گروه‌های مرتبط با مهاجرت به کانادا در ایران منتشر می‌شود.
درتازه ترین مورد مربوط به دستگیری باندهای کلاهبرداری ویزا برای مهاجرت به کانادا، پلیس ایران خبر داده است که یک گروه حرفه‌ای کلاهبرداری مربوط به مهاجرت به کانادا را در جزیره کیش ایران دستگیر کرده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
بازداشت باند کلاهبردار ایرانی فعال در مهاجرت به کانادا؛ تدبیر دولت کانادا چیست؟
در همین باره سرهنگ علی اصغرجمالی گفته است که پلیس ایران پس از دریافت خبری مبنی بر سوء استفاده افرادی با نام دو شرکت تجاری برای صدور ویزای اقامت درکانادا و دریافت مبالغی از شهروندان، این موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفته است و آنها شروع به تحقیق در این باره کرده اند. وی گفته است که در نتیجه بررسی‌های پلیسی مشخص گردید این اقدام متهمان کلاهبرداری بوده و با به کار بردن شگردهای خاص تحت عنوان متخصص در امور اخذ روادید کانادا و ارسال تصاویر ویزاهای جعلی به عنوان نمونه به متقاضیان، آنان را فریب داده و وجه زیادی دریافت می‌کردند.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

طبق گفته این مقام پلیس ایران متهمان با قراردادن تصویر روادید جعلی در صفحه فضای مجازی خود سعی در جذب مشتریان داشتند و پس از دریافت وجه به بهانه‌های مختلف سیر مراحل صدور را به تعویق انداخته و بعد از اعتراض متقاضیان مبنی بر طولانی شدن زمان تحویل روادید گاهاً با عدم پاسخ و تهدید مواجه می‌شدند. فرمانده انتظامی ویژه کیش تصریح کرده است با حمایت دستگاه قضایی و پیگیری ۳۵ نفر شاکی هر دو متهم دستگیر، که در بازرسی از محل حضور آنها اوراق جعلی کشف و  به بزه انتسابی خود اعتراف کردند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
 
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
تدبیر دولت کانادا درباره کلاهبرداران امور مهاجرت چیست؟
گفتنی است که موضوع کلاهبرداری به بهانه اخذ ویزای کانادا تنها گریبانگیر طرف ایرانی نیست و دولت کانادا نیز در چند وقت با این مشکل به نوعی دیگری دست و پنجه نرم کرده است به طوری که وزیر مهاجرت کانادا به تازگی اعلام کرده بود کالج ناظر بر فعالیت مشاوران و وکلای مربوط به امر مهاجرت از امسال با اختیاراتی بیشتر آغاز به کار کرده است. تاسیس کالج پس از آن انجام شد که تعدادی از متقاضیان مهاجرت به کانادا با سوء استفاده برخی افراد که نام مشاور یا وکیل مهاجرت را یدک می‌کشیدند روبرو شده‌اند.

طبق قانون جدید که از ۲۶ نوامبر ۲۰۲۰ اجرایی شده کالج تازه تاسیس مهاجرت اجازه نظارت کامل بر امور مشاوران و وکلای مهاجرت را دارد و می‌تواند پروانه کار افراد کلاهبردار یا سوء استفاده‌گر را باطل کند. دولت کانادا اعلام کرده که این کالج با هدف حمایت از فعالیت سالم مشاوران و وکلای مهاجرت و حمایت از حقوق افراد متقاضی مهاجرت به کانادا تاسیس شده است. به گفته دولت کانادا مدیریت این کالج بر عهده هیات مدیره‌ای متشکل از خود وکلای مهاجرت خواهد بود.
البته فعالیت‌های کلاهبردارانه مربوط به مهاجرت کانادا تنها مختص ایران نیست و در سایر کشورها نیز وجود دارد.

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

چندی پیش خبری منتشر شد شرکت ساختمانی مستقر در مونترال کلاهبرداری‌های را از ملیت‌های مختلف از جمله در خاورمیانه برای مهاجرت کاری به کانادا انجام داده است. بر اساس اخبار منتشر شده این شرکت بخشی از یک شبکه کلاهبرداری بود که با استفاده از چشم‌انداز زندگی و کار در مونترال و کانادا، نیروی کار تحصیل‌کرده در خاورمیانه را هدف قرار می‌دادند و با فرآیند طولانی مصاحبه و پیشنهاد موقعیت شغلی اعتماد آنها را به دست می‌آورند، و در نهایت برای انجام پروسه مهاجرت ازآنها کلاهبرداری می‌کردند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Monday, December 14, 2020 - 18:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به