این نرخ قبلا با گسترش ویروس کرونا، از ۲۴ ماه مارس، ۱۰.۱ سنت در ساعت بوده است
داگ فورد، نخست وزیر انتاریو، ارزانی برق این استان بعلت گسترش کوید-۱۹ را برای ۵ ماه دیگر تمدید می‌کند. این استان نرخ‌های بالای برق در زمان‌های پُرمصرف برق را قبلا به نفع پایین‌ترین نرخ در زمان کم‌مصرفی تعدیل کرده است؛ البته اکنون قیمت پایه و پایین‌ترین نرخ در زمان کم‌مصرفی، سه سنت در هر کیلووات ساعت افزایش می‌یابد. دفتر فورد امروز یکشنبه (۳۱ ماه مه) اعلام کرد که نرخ برق صرف نظر از زمان مصرف، بصورت ثابت، از این پس ۱۲.۸ سنت در هر کیلووات ساعت خواهد بود.
این نرخ قبلا با گسترش ویروس کرونا، از ۲۴ ماه مارس، ۱۰.۱ سنت در ساعت بوده که هنوز هم بسیار پایین‌تر از نرخ ۲۰.۸ سنتی در زمان‌های پُرمصرف قبل از کروناست. هنگامی که برای اولین‌بار این تخفیف اعلام شد، پیش‌بینی می‌شد که حدود پنج میلیون خانه و شغل از مزایای این تخفیف برخوردار شوند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
این استان می‌گوید که این تغییرات از اول ماه ژوئن (فردا) برای خانه‌ها به اجرا گذاشته و تا ۳۱ اکتبر دوام خواهند داشت. این قانون برای بیزینس‌ها و مشاغل صنعتی و تجاری فقط تا پایان ماه ژوئن به اجرا درخواهد آمد. انتاریو از هفته گذشته اولین مرحله از بازگشایی اول خود را آغاز کرده که البته آمار مبتلایان به کرونا در روزهای اول بازگشایی افزایش نشان داده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

با توجه به اینکه کرونا حدود چهارده روز مرحله کمون دارد، این آمار نشان‌دهنده اثر بازگشایی و شیوع کرونا نیست و دولت منتظر است اولین دوره آماری نتایج بازگشایی را در هشتم ماه ژوئن به بعد بدست آورده و تجزیه تحلیل کند. فورد می‌گوید نتایج آمار و نظرات متخصصان تعیین خواهد کرد که آیا بازگشایی رو به جلو خواهد رفت یا به عقب. زمانبندی ارزانی برق برای بیزنس‌ها با توجه به این شرایط تعیین شده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Sunday, May 31, 2020 - 18:30

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به