جزئیات توافق آزمایشی تا زمان تصویب آن محرمانه باقی خواهد ماند
انجمن معلمان مدارس کاتولیک انگلیسی انتاریو (او‌ایی‌سی‌تی‌ای) می‌گویند که با دولت انتاریو به توافق آزمایشی رسیده‌اند. اتحادیه روز پنج‌شنبه گفت: "سه طرف شرایط اصلی برای توافق جمعی را تدوین کرده‌اند". او‌ایی‌سی‌تی‌ای به همراه اتحادیه‌های نمایندگان معلمان ابتدایی ، دبیرستان ومعلمان فرانسوی زبان، از زمان پایان قراردادها در ماه آگوست سال گذشته در حال مذاکره و مشاجره با دولت بودند.
انجمن معلمان مدارس متوسطه انتاریو از افزایش ظرفیت کلاس‌ها و الزامات جدید یادگیری الکترونیکی بارها ابراز نگرانی کرده بود. این اتحادیه در چند ماه گذشته چندین اعتصاب یک روزه را برنامه‌ریزی و اجرا کرده بود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
مطابق نسخه جدید  که توسط "لیز استوارت" رئیس انجمن او‌ایی‌سی‌تی‌ای به امضا رسیده، جزئیات توافق آزمایشی تا زمان تصویب آن محرمانه باقی خواهد ماند. اگر توافق آزمایشی توسط نمایندگان اتحادیه به تصویب برسد، رأی دادن به توافق‌نامه در روز‌های 7 و 8 آوریل در سطح استان صورت خواهد گرفت.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

استوارت گفت: در همین حال، کلیه اقدامات اعتصابی بلافاصله به حالت تعلیق در آمده است. "استفن لچه"، وزیر آموزش و پرورش، در یک کنفرانس مطبوعاتی در مورد تصمیم اخیر مبنی بر تعطیلی مدارس انتاریو به مدت دو هفته در میان ترس ویروس کرونا  گفت: "امیدوارم این توافق با سایر اتحادیه‌های معلمان استان نیز صورت گیرد". وی گفت: " آنچه در مورد این توافق‌نامه مهم می‌باشد اینست که دانش‌آموزان در کلاس بمانند و این توافق‌نامه برای آنها خوب باشد، زندگی آنها را بهبود ببخشد و به آنها فرصتی برای کسب مهارت و موفقیت بدهد. و ما معتقدیم که این توافق‌نامه با او‌ایی‌سی‌تی‌ای این کار را می‌کند".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, March 18, 2020 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به