طبق این بررسی بسیاری از پرداخت‌های سنگین فاقد روند تایید پرداختی‌ها بوده است
بنا به گزارش گروه حسابرسی استانی، مشخص شده که این استان نتوانسته است هزینه‌های کمک به کرونای خود را ردیابی کند بطوریکه بیلیون‌ها دلار صندوق امداد کوید-۱۹، از جمله مبالغ پرداختی به افزایش دستمزد پرستاران و پزشکان و بهیاران غیر قابل ردیابی‌ست.
در این گزارش که توسط حسابرس کل "بانی لیزیک" روز چهارشنبه ارائه شد، هزینه‌کرد ۲۶ برنامه مجاز دولتی بین مارس و ژوئن سال ۲۰۲۰ بررسی گردیده و طبق این بررسی بسیاری از پرداخت‌های سنگین فاقد روند تایید پرداختی‌ها بوده است. گزارش از ذکر کلمه گم شدن خودداری کرده و فعلا از کلماتی مانند غیر قابل ردیابی یا نداشتن تاییدیه پرداخت یا سر زمان پرداخت نشده استفاده کرده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
حسابرس: ۴.۴ بیلیون دلار هزینه کمک به کرونای دولت انتاریو قابل ردیابی نیست
سرحسابرس استان می‌گوید که هزینه‌های سنگینی مانند پول‌های بخشهای بهداشت، مراقبت‌های طولانی مدت و سالمندان قادر به بازیابی شدن نبوده‌اند، این هزینه‌ها درست در زمانی بوده‌اند که که کارگران خط مقدم مبارزه با کرونا افزایش حقوق‌های اعلام شده خو را در اواخر آوریل ۲۰۲۰ دریافت می‌کرده‌اند. بودجه این برنامه‌ها که دولت اعلان کرده بود "بلافاصله" پرداخت می‌شود، تا اواسط ماه ژوئن پرداخت نشده بود. این گزارش می‌افزاید: "ما همچنین متذكر شدیم كه با شروع پرداخت‌ها نیز این وزارتخانه‌ها قادر به ردیابی و توضیح پرداخت‌ها نبوده‌اند". حسابرس کل می‌گوید این برنامه روندهای ضعیفی برای چگونگی پرداخت‌ها دارد.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

طبق گزارش سرحسابدار بیشتر بودجه‌های اختصاص یافته و هزینه‌های پرداخت شده مربوط به کمک‌های دولتی به کرونا دارای روش‌های مناسب بررسی و تأیید پرداخت بوده‌اند اما در میان برخی از آنها هم تعدادی بوده‌اند که در بررسی مستندات و گزارشات کم آورده‌اند. این گزارش می‌گوید: "با توجه به چالش‌های مالی که انتاریو در نتیجه کرونا با آن روبرو خواهد شد، مهم است که بتوانیم اطمینان حاصل کنیم که با ادامه هزینه‌های استانی، منابع مالی درست، کارآمد و موثر استفاده می‌شود".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
به طور کلی، حسابرسان دریافتند ۱۷ طرح ارزیابی شده فاقد فرایندهای مربوط به تأیید استفاده صحیح یا توزیع به موقع، یا چگونگی بازپرداخت بودجه بوده‌اند، بدین ترتیب حسابداران نمی‌توانند تایید کنند که مبالغ پرداختی در زمان خودشان و در پروژهای مربوطه خرج شده‌اند. گزارش لیزیک خاطر نشان کرد که در وزارت بهداشت ماه‌ها طول کشیده تا بتواند معیارهایی هزینه‌هایش در واحدهای بهداشت عمومی و بیمارستان‌ها را تعریف کند. این گزارش می‌گوید در زمان ممیزی، وزارتخانه اصلا معیاری برای میزان پرداخت به تک‌تک بیمارستان‌ها برای تهیه تخت و آزمایشات بیماران کرونایی تدوین نکرده است. در این گزارش آمده است: "عدم وجود فرآیند ارزیابی خطر پرداخت‌های نامناسب را افزایش می‌دهد".

بیشتر مشکلات در کدام بودجه‌ها و وزارتخانه‌ها بوده است؟

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
همچنین گزارش حسابرسی بطور مشخص اشاره کرده که وزارتخانه‌های بهداشت و مراقبت‌های طولانی مدت، هزینه‌های مربوط به کمک‌های شخصی به کرونا را دقیقا مشخص نکرده‌اند و این هزینه‌ها و اعتبارات را به عنوان یک جمع کل گزارش نموده‌اند. در این گزارش آمده است: "عدم تمایز بین این دو مبلغ می‌تواند بر تصمیم‌گیری‌ها تأثیر منفی بگذارد، زیرا تصویر دقیقی از پیشرفت واقعی ارائه نمی‌دهد". گزارش می‌افزاید که این وزارتخانه‌ها بطور مداوم از ارائه گزارش‌ها طبق جدول زمانبندی شده پیروی نکرده‌اند. برای مثال به همین دلیل مهلت ارائه گزارش قبلی برای دریافت بودجه بعدی خانه‌های سالمندان در اوت ۲۰۲۰، گذشته و نتیجتا بودجه آنها بدون اعطای تمدید از دست رفته است.
در این گزارش مشخص شده که حتی پیش‌بینی‌های وزارتخانه مراقبت‌های طولانی مدت و سالمندان نیز درست از آب در نیامده. برای مثال، پیش‌بینی استفاده ۲,۴۰۰ پزشک از ابزارهای مراقبت بهداشتی مجازی به کمک شبکه پزشکی از راه دور، فقط منجر به ۲۴۶ استفاده تا پایان ماه ژوئن بوده است (دریافت ۱۰۰ درصدی بودجه و استفاده ۱۰ درصدی). و یا پیش‌بینی شده بود که می‌توان با هزینه ۱۲۹.۷ میلیون دلاری ۱,۵۶۰ تخت به خانه‌های سالمندان افزود (تختی ۸۳,۰۰۰ دلار) اما تا پایان ماه ژوئن تنها ۱.۲ میلیون دلار برای ۹۷ تخت هزینه شده است (تختی ۱۲,۳۷۱ دلار با ۷ برابر ارزانتر از پیش‌بینی - دریافت ۱۰۰ درصدی بودجه و استفاده ۱۰ درصدی).
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

در این گزارش آمده است كه هزینه‌های ۲۶ پروژه حسابرسی شده تا ۳۱ دسامبر سال ۲۰۲۰، بالغ بر ۴/۴ بیلیون دلار بوده است كه ۶۴ درصد از هزینه‌های مجاز را نشان می‌دهد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Thursday, May 13, 2021 - 08:30

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به