خانم دایان فورد سرپرست خانواده فورد بود
"دایان فورد"‌، مادر "داگ فورد" نخست وزیر انتاریو، و "راب فورد" شهردار فقید تورنتو‌، در سن 85 سالگی درگذشت. "ایوانا یلیچ" سخنگوی دفتر نخست وزیر در بیانیه‌ای کتبی گفت: "مادر داگ فورد روز یکشنبه در منزل خود در محله "اتووبیکوک" در حالی که در بین اعضای خانواده خود بود درگذشت. خانم فورد عضو فعال جامعه بود و از موسسات خیریه بی‌شماری حمایت می‌کرد‌ اما بیشتر از همه‌، او وزنه‌ای برای خانواده و بویژه 10 نوه‌اش بود وی به سرطان مبتلا شده بود".   
دایان فورد مدت‌ها در دهه 1990 به همراه شوهر فقیدش "فورد‌" در قوه مقننه انتاریو مشغول خدمت بود‌، اما او در سال‌هایی که پسرش شهردار تورنتو بود به معروفیت رسید. او مدافع سرسخت راب فورد بود و علناً با اعتیاد و سوء مصرف مواد مبارزه می‌کرد. دایان در خصوص صحبت‌های مردم در رابطه با داگ فورد گفته بود: "این رفتار قابل قبول نیست. او شهردار شهر است، ‌هر انسانی اشتباه می‌کند اما در اینجا بخششی وجود ندارد ".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
تعمیرات خانه، آسفالت
فقط یک سال بعد‌، دایان فورد دوباره در اخبار بود، اینبار، وی و چند تن از اعضای خانواده‌، ده‌ها هزار دلار به بیمارستان "‌هامبر ریور" اهدا کردند‌، جایی که در آن زمان راب فورد معالجه سرطان را شروع کرده بود. دایان فورد در آن زمان گفت: "بعد از 42 سال فرزندم از خدمات بیمارستانی استفاده کرد و پزشکان فوق‌العاده بودند". در سال 2018‌، داگ فورد فعالیت خود را برای نخست وزیری از خانه مادرش آغاز کرد. مدتها آن خانه محل دعوت از مردم و باربیکیو بود.
درگذشت دایان فورد سیل تسلیت سیاستمداران گذشته و حال‌، از جمله "آندره هوروات" رهبر حزب نیودمکرات را به همراه داشت. رهبر حزب نیودمکرات در بیانیه‌ای کتبی گفت: "خانواده فورد در قلب و ذهن ما هستند و ما در غم آنها شریک هستیم. من امیدوارم که خانواده با یادآوری خاطرات خوب گذشته به خود برای عبور از این دوران دشوار کمک کند".   
"كاتلین وین"‌، نخست وزیر پیشین‌، نیز با نخست وزیر داگ فورد ابراز همدردی كرد. وین در توییتر خود نوشت: "من می‌دانم كه فقدان دایان برای شما و خانواده عزیزتان چقدر سخت است".  
ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
جان توری‌، شهردار تورنتو‌، که در انتخابات شهرداری سال 2014 موفق به شکست دادن داگ فورد شده بود‌، به نمایندگی از این شهر تسلیت گفت. وی گفت: "در طول 25 سالی که من او را می‌شناسم‌، خانم دایان فورد سرپرست خانواده فورد بود و به همین دلیل می‌دانم که آنها چقدر دلشان برای او تنگ می‌شود".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, January 8, 2020 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به