ترامپ خواسته تا دلیل واقعی لغو حمله هوایی تلافی‌جویانه در جواب انهدام پهپاد آمریکا توسط این کشور را برای عموم بیان کند
روزنامه دیلی میل افشا کرد که "کیم داروک"، سفیر بریتانیا در آمریکا، طی اعلام نظرش درباره ترامپ و اطرافیانش، کاخ سفید را "منحصراً ناکارآمد" نامیده و آن را محل "چاقوکشان" خوانده است؛ همچنین وی با خطاب قرار دادن ترامپ و کاخ سفید، وی را "بی‌کفایت" و "بی‌منطق" خوانده است. این نوع ادبیات می‌تواند به سرشاخ شدن آمریکا و انگلیس ختم شود.
طبق مشاهدات روزنامه دیلی میل از این پیام محرمانه، او در ادامه و با لحنی انتقادآمیز نوشته است: "ما واقعاً فکر نمی‌کنیم که این دولت اساساً عادی رفتار کند و از ناکارآمدی‌اش کم شود؛ نفاق‌پراکنی را کنار بگذارد و به بی‌کفایتی دیپلماتیک پایان دهد".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
ایران: در یکی از اسناد منتشر شده اخیر، داروک به سیاست "ناهماهنگ و آشفته" آمریکا در قبال ایران پرداخته و با بیان ناکافی بودن توضیح ترامپ از ترامپ خواسته تا دلیل واقعی لغو حمله هوایی تلافی‌جویانه در جواب انهدام پهپاد آمریکا توسط این کشور را برای عموم بیان کند. او عدم تحرک ترامپ را با انتخابات پیش روی سال ۲۰۲۰ مرتبط دانسته؛ به خصوص که ترامپ بارها وعده داده تا آمریکا را درگیر منازعات و جنگ‌های بیرونی نکند. او در همین مورد با بیان اینکه دولت آمریکا، "تقسیم شده" است، بیان داشت: "احتمال انسجام سیاست آمریکا در قبال ایران به این زودی‌ها وجود نخواهد داشت". آخرین اطلاعات درز کرده نشان می‌دهد که این سفیر گفته ترامپ برای لجبازی با اوباما از برجام خارج شد، ترامپ به این ادعا واکنشی نشان نداده است.
روسیه:  با اشاره به اظهارات رابرت مولر، بازرس پرونده رسیدگی به اتهام دخالت روسیه در انتخابات آمریکا، داروک در این نوشته، بدهکاری ترامپ به "روس‌های حقه‌باز" را از قلم نینداخته است و از جان سالم به‌دربردن‌های متعدد او از زندگی "پُر از رسوایی"اش نیز صحبت کرده است. وی اظهار داشته است که ترامپ می‌تواند از "میان شعله بیرون بیاید، ضربه بخورد اما در نهایت جان سالم به در ببرد؛ همانند آرنولد در صحنه‌های پایانی فیلم ترمیناتور؛ از او غافل نباشید".
انگلیس: داروک با این بیان که ترامپ و تیم او، از شکوه و عظمت دیدار با ملکه و نخست وزیر انگلیس "خیره" مانده بودند، اظهار داشت که آن‌ها با خودشیفتگی به شعار "آمریکا اول" پایبندند. وی به دولت متبوع خود گفته بود اگر می‌خواهند با ترامپ کار کنند باید نکات را به شیوه‌ای "ساده" و "قابل فهم" برای او توضیح دهند.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

داروک ۶۵ ساله، دیپلمات حرفه‌ای و مشاور امنیت ملی سابق بریتانیا، از ژانویه سال ۲۰۱۶ سفیر بریتانیا در واشنگتن بوده و لقب "سر" (آقا) دارد. یکی از مقامات وزارت امور خارجه بریتانیا اظهار داشت: "مردم انگلستان از سفرای خود انتظار دارند که ارزیابی روراست و بی‌پیرایه‌ای از سیاست کشورها به وزارتخانه‌های بریتانیایی ارائه دهند". دولت محافظه‌کار ترزا می از این رویداد اظهار تاسف کرد و افزوده: نظرات سفرا، "الزاماً" نظر دولت بریتانیا نیست. آنها با دفاع از نوشته‌های داروک، اعلام کردند که روابط آمریکا و بریتانیا، از این طرز بیان "شرورآمیز"، آسیبی نخواهد دید و گفته‌اند: "هک شدن ایمیل آقای سفیر نپذیرفتنی است. درباره این موضوع می‌توانم بگویم که افسوس می‌خوریم". وزیر خارجه بریتانیا اعلام کرد که پیامدهای جدی در انتظار افشاگران این ای‌میل خواهد بود.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
 
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
واکنش ترامپ: دیگر با او کار نمی‌کنیم
ترامپ روز دوشنبه در توییتر نوشت: "من سفیر [بریتانیا در آمریکا] را نمی‌شناسم اما کسی در آمریکا او را دوست ندارد و درباره‌اش فکر خوب نمی‌کند. ما دیگر با او کار نخواهیم کرد. هم می‌توانم چیزهایی را در مورد او (کیم داروک) بگویم اما به خودم چنین زحمتی نمی‌دهم". ترامپ درباره سیاست برکسیتی ترزا می نیز نوشت: "من در مورد روشی که بریتانیا و نخست وزیر آن ترزا می برای مدیریت برکسیت در پیش گرفته‌ انتقاد زیادی دارم. خودش [ترزا می] و نماینده‌اش همه چیز را به هم ریخته‌اند. من بهش گفتم چطور باید برکسیت را انجام بدهد، اما او کار خودش را کرد. خبر خوب برای بریتانیای دوست‌داشتنی آن که به زودی یک نخست‌وزیر جدید خواهند داشت. در سفر بسیار خوبی که ماه گذشته به آنجا داشتم ملکه بیشتر از همه به من احساس خوب داد".
 
سفیر، استعفا کرد
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

کیم داروک به‌دنبال افشای ایمیل‌هایش درباره ترامپ و اعلان ترامپ در کار نکردن با او از سمت خود کناره‌گیری کرد. او گفته است که ادامه کار با توجه به شرایط موجود برای او "غیرممکن" می‌باشد. داروک اخباری را که از اختلاف‌ها درون کاخ سفید به گوش می‌رسد و ترامپ آنها را اخبار جعلی می‌خواند، در این ایمیل‌ها واقعی عنوان کرده بود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, July 10, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به