این کیفر خواست جدید آمریکا روز چهارشنبه در منطقه شرقی نیویورک صادر شد
وزارت دادگستری آمریكا غول ارتباطات چین "هواوی" را‌ با اتهامات جدیدی از جمله سرقت اسرار تجاری و نقض تحریم‌ها‌ی کره شمالی و ایران متهم کرده است. این کیفر خواست جدید روز چهارشنبه در منطقه شرقی نیویورک صادر شد. کیفر خواست 16 شامل اتهامات کلاهبرداری از بانک،‌ برنامه‌ریزی برای ارتکاب کلاهبرداری علیه مدیر ارشد مالی شرکت‌، "منگ وانژو" می‌باشد که هم اکنون در حال مبارزه با درخواست آمریکا برای استرداد او از کانادا است. منگ در دسامبر سال 2018 در فرودگاه بین‌المللی ونکوور بازداشت شد و قرار بود در این مسیر از هنگ کنگ به مکزیکوسیتی سفر کند.
منگ‌، که دختر بنیانگذار هواوی‌،"رن ژنگفی" است‌، با اتهامات جدید در کیفرخواست جانشین روبرو نیست. اتهامات موجود ادعا می‌کند که وی در مورد دست داشتن هوآوی در یک شرکت تابعه که نقض تحریم‌های آمریکا علیه ایران را انجام داده، به بانک‌ها دروغ گفته است. اتهامات جدید علیه هواوی در حالی مطرح می‌شود که دولت کانادا در حال تصمیم‌گیری بر سر آن است که ‌اجازه دهد این شرکت هوآوی جزئی از شبکه "‌5 جی" کانادا باشد یا خیر.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
آمریکا هوآوی را از شبکه ارتباطی خود خارج کرده و متحدین خود را تحت فشار قرار داده تا از این رویه پیروی کنند. ماه گذشته "بوریس جانسون" نخست وزیر انگلستان اعلام کرد که این شرکت چینی می‌تواند نقش محدودی در شبکه 5 جی انگلیس داشته باشد.
دادستان‌های آمریکایی هواوی را متهم به ورود به توافق نامه‌های محرمانه با صاحبان دارایی معنوی و سپس نقض آن توافق ها با سوء استفاده از اطلاعات کرده‌اند. آنها همچنین ادعا می‌کنند هواوی برای کارمندانی که اطلاعات محرمانه از رقبا به دست می‌آوردند‌ یک سیاست رسمی برای دادن پاداش راه‌اندازی کرده است. آنها این شرکت را متهم کرده‌اند که از اساتید دانشگاه‌های شخص ثالث را برای دستیابی به اسرار تجاری استفاده کرده، البته هیچ یک از اتهامات در دادگاه ثابت نشده‌اند.
شرکت هوآوی در بیانیه‌ای اظهار داشت که این اتهامات بدون دلیل بوده و بیشتر مبتنی بر اختلافات مدنی است که قبلاً در دادگاه‌ها حل و فصل شده و این ادعا‌ها همگی بی‌اساس می‌باشند. در بیانیه‌شرکت آمده: "این کیفرخواست جدید بخشی از تلاش وزارت دادگستری برای وارد آوردن خسارت به اعتبار هوآوی و تجارت آن به دلایل مرتبط با رقابت است تا اجرای قانون".
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

در این کیفرخواست جدید آمده که نمایندگان و کارمندان هواوی به طور مکرر دخالت هواوی در پروژه‌های بی‌شمار کره شمالی را انکار کرده‌اند. در کیفر خواست جدید آمده که اسناد داخلی هوآوی با کد "ای9" به مکان‌هایی در کره شمالی و با کد "ای2" به ایران اشاره دارد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
در مقابل وکلای منگ ادعا می‌کنند که این اتهامات در کانادا جرم محسوب نمی‌شود زیرا کانادا در زمان رسیدگی به این پرونده مجازات اقتصادی مشابهی علیه ایران و کره شمالی نداشته است.  
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, February 19, 2020 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به