الیزابت می‌ هفته گذشته به خبرنگاران گفته بود که این دوره آخرین حضور وی بعنوان رهبر حزب خواهد بود و در مشورت با دیگر اعضاء حزب زمان استعفایش را اعلان خواهم کرد
امروز (دوشنبه 4 نوامبر)، رهبر فدرال حزب سبز اعلام کرد که از سمت رهبری این حزب سبز استعفا می‌دهد، اگرچه همچنان بعنوان یک نماینده مجلس به کارش ادامه خواهد داد و امیدوار است که بعنوان سخنگوی مجلس انجام وظیفه کند. او اظهار داشت که می‌خواست این کار را در عالی‌ترین زمان برای حزب انجام دهد و به دخترش از قبل قول داده بود که انتخابات سال 2019 آخرین حضور او بعنوان رهبر حزب باشد. او سپس به خبرنگاران در اتاوا گفت كه وی از همین امروز از سمتی که از سال 2006 در اختیار داشته کنار می‌گذارد. وی که نماینده مجلس فدرال کانادا از حوزه بریتیش کلمبیاست اظهار داشت که احساس خوبی دارد زیرا حزب پس از یک عملکرد خوب در انتخاباتی اخیر، از وضعیت خوبی برخوردار است و افزود: "ما برای اولین بار توانستیم بیش از یک میلیون رای بدست آوریم؛ اگر به همه دنیا نگاه کنیم می‌بینیم که با توجه به سیستم انتخاباتی ما، چنین عملکردی در دنیا نظیر ندارد".
وی گفت: "برخلاف سیاستمدارانی که می‌گویند می‌خواهند وقت بیشتری را با خانواده خود بگذرانند و بعد با ناراحتی به خانه می‌روند، من بسیار هیجان‌زده هستم زیرا می‌دانم {حتما و با خوشحالی} وقت بیشتری برای همسر و دخترم خواهم داشت، و به وعده‌های خود، به ویژه به وعده‌ای که به دخترم کیت دادم، عمل کرده‌ام". الیزابت گفت که دوست دارد از او به عنوان رهبری که با کانادایی‌ها صادق بوده یاد شود و اشاره کرد که "من همیشه حرف خود را حفظ كرده‌ام، هرگز دروغ نگفتم، و این به نظرم خیلی مهم است". الیزابت گفت که وی به دولت لیبرال ترودو فشار آورده تا تغییرات گسترده و "تحول آمیز" سیاسی را درباره تغییرات اقلیمی در مجلس آینده ایجاد کند و نیز افزود که ایجاد یک طرح دارویی ملی باید اولویت اصلی دیگر مجلس بعدی باشد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
الیزابت می‌ هفته گذشته به خبرنگاران گفته بود که این دوره آخرین حضور وی بعنوان رهبر حزب خواهد بود و در مشورت با دیگر اعضاء حزب زمان استعفایش را اعلان خواهم کرد. او امروز گفت که با نمایندگان حزب سبز در مجلس در این رابطه صحبت کرده و آنها به او گفته‌اند که ترجیح می‌دهند او به جای اینکه رهبر حزب باشد همراه آنها و کنار آنها روی صندلی مجلس نشسته باشد. با این حال الیزابت می‌خواهد در انتخابات بعدی نیز بعنوان نماینده مجلس حضور داشته و انتخاب شود: "من می‌خواهم پس از انتخابات بعدی، کاندیدای سخنگویی مجلس شوم. اما الان همراه با پل مانلی و جنیکا اتوین دیگر نمایندگان حزب سبز مجلس همکاری می‌کنم تا بتوانیم ثابت کنیم که حزب سبز برای مردم می‌تواند کار کند".
مانلی، از حوزه نانایمو-لیدی‌اسمیت موفق شد مجددا امسال به مجلس راه یابد، و آتوین در انتخاباتی امسال از حوزه فردریکتون انتخاب شد و اولین نماینده سبز از خارج استان بریتیش کلمبیاست که به مجلس می‌رود. اتوین گفت که تصمیمی برای تصدی مقام رهبری حزب سبز ندارد و اظهار داشت که به عنوان یک نماینده جدید در مجلس بیشتر می‌خواهد سریع یاد بگیرد و به حوزه خود خدمت کند و سپس از الیزابت می بعنوان یک الهام‌بخش نام برد و گفت: " آماده هستیم تا با او به عنوان یک تیم در همکاری کنیم".
"مایک شرینر"، رهبر حزب سبز انتاریو و نماینده مجلس این حزب از حوزه "گوئلف" نیز با ستایش از الیزابت در تلاش در جهت بالا بردن زیبایی‌ها در مجلس و کمرنگ کردن حزب‌گرایی در مجلس فدرال ستود و افزود که خودش علاقه‌ای به رهبریت حزب فدرال سبز ندارد و همچنان مشغول انتاریو خواهد ماند.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

در حالی که حزب سبز در انتخابات ماه گذشته بهترین نتیجه تاریخش را به دست آورد، برخی ناظران با توجه به اینکه موضوع اصلی مورد توجه بسیاری از رای‌دهندگان تغییرات اقلیمی بود، پیش‌بینی کرده بودند سبزها کرسی‌های بیشتری را نیز کسب می‌کنند. حزب سبز در این انتخابات فقط یک کرسی به دو کرسی قبلی‌اش افزود. موضع این حزب در مقابل سقط جنین، بعنوان مهمترین نقطه مورد بحث آن یاد می‌شود. انتخابات سال 2019 دومین نمایش برتر این حزب تحت رهبری الیزابت بود و با کسب 6.5% آراء ملی کمی کمتر از 6.78% انتخابات 2008 رای کسب کردند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
"جو-آن رابرتز"، روزنامه‌نگار،  به عنوان رهبر موقت حزب فعالیت خواهد کرد تا این حزب در همایش 4 اکتبر پاییز سال 2020 در "شارلوت تاون" در جزیره "پرنس ادوارد آیلند" رهبر جدیدش انتخاب کند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Monday, November 4, 2019 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به