از سال 2004 به بعد کمک‌های شرکت‌ها به احزاب قدغن شده است
دو شرکت مستقر در "مونتریال" اعتراف کرده‌اند که کمک‌های غیرقانونی به احزاب لیبرال و محافظه کار فدرال انجام داده‌اند که مبلغ آن بالغ بر بیش از 115000 دلار بوده است. این دو شرکت از گروه "آگزور" و" آگزور اکسپرت کانسیل" بین سال‌های 2004 تا 2009 برای عدم انجام کمک‌های مالی‌، با کمیسر انتخابات کانادا توافق نامه امضاء کرده بودند. در تحقیقات مشخص شد که این بنگاه‌های اقتصادی به حزب لیبرال کانادا 67418.65 دلار و به حزب محافظه کار 48540.00 دلار کانادا اهدا کرده‌اند.
مطابق با انتشار گزارشی از طرف کمیسر انتخابات کانادا‌، هیچ مدرکی وجود ندارد که محافظه‌کاران یا لیبرال‌ها از ماهیت غیرقانونی این کمک‌ها آگاه باشند.‌ به عنوان بخشی از توافق‌نامه انطباق داوطلبانه‌، هر شرکت مجبور به پرداخت جریمه به مبلغ سه برابر ارزش کمک‌های مالی انجام شده، به کمیسر انتخابات کانادا ‌است. این مبالغ، بخشی از هزینه‌های مربوط به تحقیق در بنگاه‌ها را پوشش می‌دهد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
شرکت آگزور موافقت کرد مبلغ 248712.80 بپردازد‌، در حالی که آگزور اکسپرت کانسیل موافقت کرده 199163.15 پرداخت نماید.
کمیسر "ایو کوته" در بیانیه‌ای گفت: "این اولین بار است که به دلیل قانون اصلاح شده اخیر انتخابات ما توانسته‌ایم مبلغی را به صندوق عمومی واریز نماییم. او افزود که توانایی در اجرای گرفتن جریمه رشوه به عنوان بخشی از این توافق‌نامه‌ها باعث شده ما موفق‌تر باشیم. کانادایی‌ها باید انتظار داشته باشند که از این پس ما به‌طور کامل از این ابزار جدید استفاده کنیم.
در سال 2010‌، سه شرکت تابعه در گروه شرکت‌های آگزور مستقر در مونترال پذیرفتند که بیش از 150000 دلار از طریق کارمندان خود به احزاب سیاسی کبک اهدا کرده‌اند. در مجموع 113500 دلار به لیبرال‌های کبک‌، 34000 دلار به"پارتی کبکوا" و 5000 دلار به"اکشن دمکرات د کبک" پول داده‌اند .  در تحقیقات مشخص شد شرکت مهندسی "اس‌ان‌سی لاوالان" نیز با پرداخت مخفیانه پول به احزاب سیاسی قوانین انتخابات فدرال را نقض كرده است. در این تحقیقات آمده بین سال‌های 2004 تا 2009 لیبرال‌ها بیش از 100000 دلار و محافظه‌کاران بیش از 8000 دلار کمک‌های غیرقانونی دریافت کرده‌اند. از سال 2004 به بعد کمک‌های شرکت‌ها به احزاب قدغن شده است.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

کوته در بیانیه‌ای در ماه مه امسال گفت: "در زمان من‌، هیچ وقت کوششی از سوی مقامات منتخب‌، کارمندان سیاسی یا کارمندان دولتی برای تأثیرگذاری بر روند تحقیق و یا دخالت در کار ما صورت نگرفته است".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, September 4, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به