ایران استار: وزیر ایمنی عمومی کانادا ورود غیرقانونی یک میلیاردر آمریکایی به تورنتو را تایید کرد. این تاجر آمریکایی با نقض قوانین مربوط به کرونا و با هواپیما شخصی به کانادا آمده است.
بیل بلر، وزیر ایمنی عمومی کانادا می‌گوید که به دلیل اشتباه آژانس خدمات مرزی کانادا یک میلیاردر آمریکایی بدون پیروی از قانون قرنطینه ۱۴ روزه به خاک کانادا وارد شده است. بلر روز پنجشنبه در توئیتر خودش نوشت: "هیچگونه معافیت خاصی برای ورود به مدیران یولاین (Uline) ارائه نشده است و همچنین هیچگونه معافیتی به نفع منافع ملی وجود ندارد. این یک تصمیم سیاسی نبود". بلر گفت که دولت در حال کار با CBSA برای اطمینان از عدم تکرار موارد مشابه است.

رسوایی ورود غیرقانونی بیلیونر طرفدار جمهوری‌خواهان آمریکا به خاک کانادا

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
روز گذشته سی بی سی نیوز اعلام کرد که بر اساس تحقیقاتی که انجام داده لیز اوهیلین ۷۵ ساله، مدیر عامل شرکت یولاین (Uline) که یک شرکت خرده فروش حمل و نقل، بسته بندی و... در ویسکانسین است با هواپیمای شخصی خود ۲۵ روز آگوست برای بازدید از امکانات این شرکت در میلتون، انت به تورنتو آمده و در این سفر دو مدیر ارشد شرکت نیز به وی پیوسته بودند.
یولاین در سال ۱۹۸۰ توسط لیز و ریچارد دیک اوهلاین تاسیس شد است و امروز تقریباً ۶،۰۰۰ کارمند دارد. سخنگوی یولاین گفته است هر سه نفر معافیت رسمی از قرنطینه دو هفته‌ای داشته‌اند که از ماه مارس برقرار شده است.
بلر یکی از پنج وزیر یا مقامات فدرال است که می‌تواند برای افراد معافیت‌ از قنطینه تعیین کند که از نظر منافع ملی لازم است. وزیر امور خارجه (فرانسوا فیلیپ شامپاین) وزیر بهداشت (پتی هاجدو)، وزیر مهاجرت (مارکو مندیچینو) و رئیس ارشد بهداشت عمومی (دکتر ترزا تام) سایر مقام‌هایی هستند که امکان صدور این معافیت‌ها را دارند. بلر گفته است که لیز اوهیلین معافیتی برای ورود دریافت نکرده است. نمایندگان مرزی CBSA همچنین قدرت تصمیم گیری در مورد ضروری بودن سفرهایی از این را دارند. مجوز ورود این زوج بر اساس اجازه ورود بعلت موارد بهداشتی صادر شده است.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

در حال حاضر یوهلین و همسرش از حامیان اصلی حزب جمهوریخواه هستند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
اوایل صبح امروز داگ فورد، نخست وزیر انتاریو، به خبر معافیت اوهیلین واکنش نشان داد و گفت كه هر كسی كه باشد باید بر مبنای قانون عمل کند. نخست وزیر اونتاریو گفت: "من اهمیتی نمی‌دهم که شما ۵۰ سنت داشته باشید یا ۱۰ بیلیون دلار داشته باشید. تفاوتی نمی‌کند قانون قانون است و شما باید از قوانین و مقررات پیروی کنید". فورد می گوید که او می‌خواهد همه بازدید کنندگان خارجی غیر ضروری "با احترام با قوانین ما رفتار کنند" و تا زمانی که شرایط برای استقبال دوباره در اونتاریو فراهم می شود، از آن دور باشند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Thursday, September 17, 2020 - 17:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به