بخش اعظم بودجه اعلام شده با 25.7 میلیون دلار به انتاریو تعلق خواهد گرفت
جاستین ترودو نخست وزیر متعهد شده است که حدود 26 میلیون دلار برای رسیدگی به پرونده‌های مربوط به پناهندگی و مهاجرت در استان انتاریو کمک خواهد کرد.
ترودو روز دوشنبه در انجمن بین فرهنگی "پارکدیل" در تورنتو با انتقاد از سیاست‌های دولت داگ فورد در خصوص کاهش بودجه‌ مربوط به پناهجویان‌ گفت که با توجه به سنت دیرینه این استان در حمایت و پشتیبانی از این قشر، دولت فدرال این مسئولیت را به عهده می‌گیرد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
ترودو در ادامه گفت: "سیاستمداران محافظه‌کار سعی می‌کنند ما را به عقب برگردانند و تصمیماتشان آسیب‌پذیر‌ترین قشر جامعه را هدف گرفته، آنها دوست دارند که بگویند- ما مردمی هستیم - ولی در عمل این مردم هستند که باید چوب عملکرد آنها را بخورند".‌ با توجه به زمان 10 هفته‌ای مانده تا انتخابات فدرال ترودو در تلاش است که رفتار و عملکرد حریف اصلی خود " آندرو شییر" را به "داگ فورد" پیوند بزند. سیاست‌های فورد مورد انتقاد عموم مردم قرار گرفته است. 
این اقدام دولت پس از آن صورت گرفت که فورد بودجه وکلای پناهندگان را 30 درصد کاهش داد با انجام این اقدام کمک‌‌های دولت انتاریو به پرونده‌های حقوقی  133 میلیون دلار کاهش پیدا کرد. ‌فورد گفت دولت استانی دیگر نمی‌تواند بودجه لازم برای موارد پناهندگی و مهاجرت را تامین نماید. انتاریو معتقد است كه سیستم پناهندگی مسئولیت دولت فدرال است‌، بنابراین باید هزینه‌های حقوقی مرتبط را نیز بر دوش بكشد. ولی دولت فدرال می‌گوید حفظ کمک‌های قانونی یک وظیفه استانی است.
رئیس کل دادگستری می‌گوید کمک‌های حقوقی برای سیستم "عدالت منصفانه" ضروری است
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

شورای مهاجرت و پناهندگان هشدار داده که‌ كاهش كمک‌های حقوقی انتاریو باعث تاخیر در رسیدگی به پرونده‌ها خواهد شد. اتحادیه وکلا در امور پناهندگان کانادا از دولت لیبرال خواسته بود که شکاف ایجاد شده در اثر کاهش کمک های حقوقی انتاریو را پُر کند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
 بخش اعظم بودجه اعلام شده با 25.7 میلیون دلار به انتاریو تعلق خواهد گرفت، 1.16 میلیون دلار برای استان "بریتیش کلمبیا" و 20000 دلار برای استان "مانی‌توبا" خواهد بود. این میزان مازاد بر‌ 49.6 میلیون دلار بودجه فدرال است که برای مدت 3 سال‌ برای رسیدگی به پرونده‌های‌ مهاجرتی و پناهندگان در نظر گرفته شده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
"داگ داونی" دادستان کل انتاریو‌ توییت کرد: "خوب است که دولت فدرال تا حدی پاسخ‌گوی کسری بودجه در این مورد بوده است"، او گفت ما برای سال‌های که انتخابات نداریم هم بودجه لازم داریم. داونی ماه گذشته نامه‌ای به ترودو ارسال کرده بود و از نخست وزیر خواسته بود تا وزیران خود را برای پاسخ دادن به درخواست‌های انتاریو برای تامین بودجه ترغیب کند‌ و آنچه را که او در نامه آورده، کسری 25 میلیون دلاری بود.
"عاریف ویرانی"‌، عضو پارلمان به وزیر دادگستری ‌گفت که وی از کاهش بودجه فورد وحشت‌زده شده است، عاریف گفت: "من آنها را غیرقابل دفاع می‌دانم، ‌غیرقابل دفاع از منظر اقتصادی‌، غیرقابل دفاع از منظر مبتنی بر شواهد، و غیرقابل دفاع از دیدگاه اخلاقی".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, August 14, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به