او چیزی در دست داشت که جلوی دیده شدن آلت‌ تناسلی‌ وی را گرفته بود
روز چهارشنبه و در طی یک جلسه رسمی که از تلویزیون نیز مستقیما پخش می‌شد، یک نماینده لیبرال از کبک بصورت برهنه وارد جلسه شد! خوشبختانه تصویر لخت این نماینده از تلویزیون پخش نشد. این در حالی اتفاق افتاد که مجلس کانادا مدتی‌ست بصورت ترکیبی از حضور فیزیکی برخی نمایندگان با نوبت‌های از قبل مشخص شده در مجلس، و تعداد دیگری بصورت آنلاین که قابل رویت در مجلس باشد، برگزار می‌شود. این نماینده در این روز قرار نبود که بصورت فیزیکی یا آنلاین در این جلسه باشد.
این نماینده چهارشنبه عصر از اتفاق افتاده رسما عذرخواهی کرد، در حالیکه همکارانش از مجلس خواستند وی را بعلت رعایت نکردن پروتکل‌های پوششی (کت شلوار و کراوات برای آقایان) مورد مواخذه قرار گیرد. آموس ۴۶ ساله از سال ۲۰۱۵ نماینده مجلس و تحصیلکرده حقوق از دانشگاه مک‌گیل، دانشگاه بریتیش کلمبیا و دانشگاه مک‌مستر است و همسر دارد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
حضور یک نماینده لخت در جلسه رسمی مجلس فدرال کانادا
نمایندگان مجلس فدرال کانادا می‌گویند که در حین جلسه به یکباره با حضور "ویلیام آموس"، که نماینده کبک از حوزه "پونتیاک" است، بدون لباس و در دفتر کارش، بر روی صفحه آنلاین غافلگیر شدند. ویدئو ضبط شده آنلاین نشان می‌دهد که آموس روی صفحه تصویری که فقط نمایندگان مجلس می‌توانند آن را ببینند و جدا از سیستم ویدیویی عمومی تلویزیونی است وارد صحنه می‌شود. وی بدون لباس در دفترش می‌ایستد درحالیکه پرچم‌های کانادا و کبک در پس زمینه و انتهای اتاق قرار دارد. او چیزی در دست داشت که جلوی دیده شدن آلت‌ تناسلی‌ وی را گرفته بود.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

 
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
آغاز جنجال در مجلس
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
"کلود دبلفوئیل"، نماینده "بلوک کبک" که بعنوان نماینده آنلاین در جلسه بود، این موضوع را طی یک دستورالعمل با رئیس مجلس نمایندگان پس از جلسه پرسش و پاسخ مطرح کرد. وی گفت: "آقای رئیس مجلس، همانطور که می‌دانید، از ابتدای شیوع کرونا ما بطور همه جانبه سعی کرده‌ایم تا بر اهمیت احترام به دکوراسیون و پروتکل‌های پوششی مجلس تأکید کنیم. من فکر می‌کنم امروز ما رکورد جدیدی ثبت کرده‌ایم. ما عضوی از نمایندگان را در طول جلسه پرسش و پاسخ روی آنلاین دیدیم که لباس نامناسب پوشیده بود، یعنی اساسا بدون لباس و لخت بود. بنابراین شاید بهتر باشد به نمایندگان، به خصوص به نمایندگان مرد، یادآوری کنید که کت و شلوار و کراوات پوشش مناسب مجلس است و البته باید آنها را با یک پیراهن و زیر شلواری پوشید. ما دیدیم که این نماینده هیکل ورزشی بسیار خوبی دارد، اما من فکر می‌کنم که باید به این نماینده آنچه که مناسب است یادآوری شود و وی نیز دوربین خود را کنترل کند".
"آنتونی روتا" سخنگوی مجلس که بعنوان حاضر فیزیکی در جلسه بود به زبان فرانسوی گفت: "در حالی که من خودم چنین تصویری را ندیده‌ام، تکنسین‌های مجلس می‌گویند چیزی را دیده‌اند. بنابراین می‌خواهم به اعضا یادآوری کنم وقتی نزدیک دوربین و میکروفون هستند همیشه هوشیار باشند".
 
چگونه اتفاق افتاده؟
مجلس فدرال کانادا که از ماه مه سال گذشته بعلت شیوع کرونا و رعایت فاصله فیزیکی، به صورت ترکیبی از حضور فیزیکی و حضور آنلاین فعالیت کرده هر از گاهی دچار مشکلاتی می‌شود. در ابتدا و برای چندین هفته حضورهای آنلاین به مشکلات مختلفی از جمله قطع شدن و یا ناپدید بودن یکی از نمایندگان بر می‌خورد. پس از رفع این مشکلات اما بیشتر نمایندگان مجلس عملاً حضور آنلاین و از طریق زوم در جلسات پیدا می‌کنند و تعداد کمی از آنها شخصاً در جلسه فیزیکی شرکت می‌نمایند. برای شرکت در جلسات چه بصورت فیزیکی و چه بصورت آنلاین، روال پوششی خاصی به شکل قانون در نیامده اما طبق راهنمای مجلس، برای آنهایی که قرار است در برابر مجلس سخن بگویند چنین حکم شده که لباس رسمی بپوشند. این راهنما می‌گوید مردان به عنوان لباس استاندارد باید کت و شلوار، پیراهن و کراوات بر تن کنند.
اما این نماینده مجلس اصلا قرار نبوده که در این روز و این جلسه حضور داشته باشد. بنظر می‌رسد که چنین حضوری توسط وی کاملا اتفاقی باشد و وی بطور ناخواسته در حال فعالیت در خانه خود بوده در عین اینکه دوربین وی از سمت دیگر تصاویر را به مجلس می‌فرستاده است، اگرچه برای حضور در این جلسه باید به شکلی کُد جلسه زوم را وارد نماید.

این نماینده مجلس چه می‌گوید؟

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

آموس در بیانیه‌ای رسمی گفت این حادثه نتیجه یک خطای تأسف بار است. او افزوده: "ویدئوی من به طور اتفاقی روشن شد. من پس از پیاده‌روی و ورزش در حال عوض کردن لباس کارم در منزلم بودم. من صمیمانه از همکارانم در مجلس نمایندگان بخاطر این حواس‌پرتی ناخواسته عذرخواهی می‌کنم. صادقانه بگویم، بدیهی است که این یک اشتباه بود و این اتفاق دیگر تکرار نخواهد شد".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Thursday, April 15, 2021 - 08:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به