در سال 2018‌، کانادا 28100 پناهنده را از طریق برنامه های دولتی‌، حمایت مالی یا برنامه‌های ترکیبی اسکان داده است
وزیر مهاجرت‌ کانادا می‌گوید: "‌كانادا با برنامه‌ی موفق اسکان پناهندگان از طریق حمایت مالی شهروندان خصوصی، تبدیل به الگویی برای سایر كشورها شده است. ‌"ماركو مندیچینو"، وزیر، که برای شرکت در افتتاحیه مجمع جهانی پناهندگان در ژنو میهمان کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد "یو‌ان‌اچ‌سی‌آر" و سوئیس که هزاران رهبر سیاسی‌، طرفداران پناهندگان و رهبران پناهندگان را گرد هم می‌آورد تا در مورد راه‌های مقابله با بحران مهاجرت جهانی بحث کنند، می‌باشد.
مندچینو که پس از انتخابات جدید فدرال کانادا در تاریخ 20 نوامبر به عنوان وزیر مهاجرت‌، پناهندگان و تابعیت منصوب شده‌، اظهار داشت: "کانادا تمام تجربه خود در برنامه حمایت مالی خصوصی را در اختیار دنیا می‌گذارد، این برنامه با موفقیت 320000 تازه وارد را از کشورهای مختلف منتقل کرده، کسانیکه در حال فرار از جنگ‌، فاجعه یا آزار و اذیت بودند. وی گفت: "با پالایش فرآیندها و صراحت بیشتر‌ در بهبود آنها‌، ما در موقعیتی هستیم تا تجربیات خودمان را در اختیار سایر کشورها بگذاریم".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
این مجمع جهانی، در حالی آغاز می‌شود که یک جریان مداوم از پناهجویان همچنان از خارج کانادا و در نقاط مرزی رسمی‌، عمدتا از مسیر آمریکا و جاده "راکس‌هام" در کبک، به داخل کانادا می‌آیند. محافظه‌کاران مخالف گفته‌اند که دولت لیبرال باعث از بین رفتن اعتماد عمومی به یکپارچگی سیستم مهاجرت کانادا شده، البته مندچینو این ادعا را رد کرد. وی گفت: "من به شما می‌گویم اکثریت قریب به اتفاق کانادایی‌ها که من با آنها صحبت می‌کنم به سیستم مهاجرت ما اعتقاد دارند. آنها اعتقاد دارند که نسبت به پناهندگان باید عادل و دلسوز باشیم‌ چون آنها بدون هیچ تقصیری از خانه خود رانده شده‌اند".
در سال 2018‌، کانادا 28100 پناهنده را از طریق برنامه های دولتی‌، حمایت مالی یا برنامه‌های ترکیبی اسکان داده است. منديچينو اعلام كرد كه كانادا 50.4 ميليون دلار در چهار سال آينده به یو‌ان‌اچ‌سی‌آر كمک خواهد كرد و این بودجه طی سال موقعیتی انعطاف‌پذير و قابل پيش‌بينی را برای كمک مناسبتر به آژانس برای پاسخگويی به نيازهای جهانی پناهندگان فراهم خواهد کرد.
"آنتونیو گوترش"، دبیرکل سازمان ملل متحد نیز در افتتاحیه مجمع جهانی پناهندگان‌، با فراخواندن کشورهای عضو خواستار اقدامات بیشتری برای مسئولیت‌پذیری در بحران مهاجرت جهانی شده است. وزیر مهاجرت کانادا در این اجلاس بر افزایش پذیرش پناهجویان و مهاجران نیز صحه گذاشته است.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, December 18, 2019 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به