او گفت که تا زمانی که یک رهبر جدید انتخاب نشود‌، همچنان به عنوان نخست وزیر باقی خواهد ماند
نخست وزیر استان نیوفاندلند و لابرادور کانادا پس از پنج سال، از سمتش استعفا می‌دهد. "دویت‌ بال" در اظهارات از پیش ضبط شده ویدئویی اواخر روز دوشنبه اظهار داشت: "امشب اعلام می‌كنم كه زمان من در سیاست به پایان رسیده است". وی افزود که از رهبر حزب لیبرال خواسته روند انتخاب رهبر جدید را در پیش گیرد و ادامه داد: "من اطمینان دارم که نامزدها با مهارت و صداقت فوق‌العاده قدم به پیش خواهند گذاشت و به این خواسته پاسخ {خوبی} خواهند داد".
لیبرال‌ها در هفته‌های اخیر به دلیل قرارداد 350000 دلاری شرکت "نالکور انرژی" با مردی که از نزدیک با رئیس دفتر بال ارتباط داشته به دردسر افتاده بودند. "گوردون مکینتاش" ‌در سال 2016 در کنار وزیر منابع طبیعی "سیوبان کوآدی" به عنوان معاون فعالیت می‌کرده و به طراحی طرح انرژی برون مرزی استان کمک می‌کرده است. "آبردین اینترنشنال اسوشیشن" شرکت اسکاتلندی مکینتاش به تنهایی قرار دادی با نالکور انرژی امضاء کرده است. این قرار داد‌ سال گذشته باعث بحث و گفتگوهای شدید در مجلس شد و باعث شد مخالفان این سؤال را بپرسند که چرا این قرارداد به مناقصه عمومی گذاشته نشده است تحقیقات اخیر نشان داد ارتباطی میان نخست وزیر با این تصمیم وجود داشت.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما
"چس کراسبی" رهبر حزب محافظه‌کار و " آلیسون تابوت"‌ خواستند تا سایر قرار‌داد‌های غیر رقابتی که ممکن است تا‌کنون بررسی نشده باشند نیز بررسی گردند.
ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

بال وی گفت که تا زمانی که یک رهبر جدید انتخاب نشود‌، همچنان به عنوان نخست وزیر باقی خواهد ماند و همچنان به عنوان کارشناسی ارشد مدیریت بهداشت "ام‌اچ‌ای" برای "هامبر گروس مورن" تا انتخابات بعدی باقی خواهد ماند. بال گفت: بیانیه‌ای را نیز به زودی صادر می‌کند و به تشریح راه پیش رو در مورد زمان برگزاری انتخابات می‌پردازد. این امکان وجود دارد که نشست عمومی سالانه لیبرال که در ماه ژوئن برگزار می‌شود به انتخابات بیانجامد.


اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, February 19, 2020 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به