شییر از زمان بحث و گفتگو درمورد قانون ازدواج مدنی‌، مواضع خود را در مورد ازدواج همجنسگرا نرم‌تر کرده است
رهبر حزب نیودموکرات در هفته گذشته گفت: "امروز حزب من از یک دولت احتمالی محافظه‌کار اقلیت به رهبری اندرو شییر پس از انتخابات فدرال اکتبر پشتیبانی نمی‌کند". بیانیه "جاگمیت سینگ" بعد از آنی منتشر شد که لیبرال‌ها ویدئویی از رهبر محافظه‌کاران (شییر) را منتشر کردند که او در جریان بحث و گفتگو 15 سال پیش مجلس عوام، بر علیه ازدواج همجنسگرا‌یان سخنرانی کرده بود. سینگ در بیانیه خود گفت: "تجدید حیات تعصبات منزجر کننده اندرو شییر علیه دگرباشان ‌جنسی برای بسیاری از کانادایی‌ها بسیار دردناک است، این دقیقاً دلیلی است که‌، اگر کانادایی‌ها در ماه اکتبر حزب محافظه‌کار را به عنوان دولت اقلیت تعیین کنند‌، من از اندرو شییر و محافظه‌کاران پشتیبانی نمی‌کنم".
"رالف گودال"‌، وزیر ایمنی عمومی کانادا روز پنجشنبه‌ ویدئویی از سخنرانی سال 2005 شییر را منتشر کرد که در آن او با ازدواج قانونی آنها اظهار مخالفت می‌کند،‌ البته در اواخر همان سال ازدواج دگرباشان ‌جنسی قانونی شد‌. امسال لیبرال‌ها شییر را برای شرکت در مراسم رژه همجنس‌گراها (پراید) در اوتاوا تحت فشار قرار داده‌اند. رژه پراید در پایتخت کانادا‌ در حالی برگذار می‌گردد که‌ هفته‌ی پیش "جیم واتسون"‌، شهردار این شهر بعد از گذشت دهه‌ها، و حضور در پُست‌های بالای دولتی خود را همجنس‌گرا معرفی کرد. ‌در رژه همجنس‌گراها در شهرهای دیگر رهبران هر سه حزب لیبرال، نیودموکرات و سبز شرکت داشتند اما شییر رهبر حزب محافظه‌کار در همه آنها غایب بوده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
یک دولت اقلیت، چه لیبرال و چه محافظه‌کار برای سر کار آمدن و ماندن در مجلس کانادا نیاز به ائتلاف با حزب نیودمکرات، که حزب سوم کاناداست، دارد. نظرسنجی‌ها حاکی از آن است که اگر امروز انتخاباتی برگزار شود دولت اکثریتی توسط لیبرال‌ها و یا محافظه‌کاران قابل شکل‌گیری نخواهد بود و هرکدام از آنها برای حکومت کردن باید دست به ائتلاف نیو‌دمکرات‌ها بزنند. در شرایط کنونی‌، حزب نیودمکرات تنها حزبی است که احتمالاً کرسی‌های کافی برای حفظ تعادل قدرت را بدست می‌آورد.
سخنرانی مورد بحث و پخش شده شییر در 2005 به مردم "ساسکا‌چوان" گفته بود: "هیچ چیز مهمتر از رشد فرزندان برای جامعه نیست‌، زیرا جامعه به آنها نیاز دارد... وجود همجنسگرا‌یان طبیعتاً با این مهم در تناقض است. چیزی به نام مکمل جنسیتی وجود ندارد. دو نفر با جنسیتی یکسان ممکن است از اراده آزاد خدا به منظور انجام کارها‌، همسایگی و مالکیت اموال برای زندگی استفاده کنند یا خودشان را متعهد به داشتن فقط یک همراه عاشق در زندگی، به معنایی مطابق با یک ازدواج معمولی (دو نفر از جنس مخالف) اعلان کنند؛ اما این دو نفر با جنسیتی یکسان ویژگی ذاتی یک ازدواج معمولی را ندارند‌، زیرا نمی‌توانند فرزندان طبیعی از خودشان بدنیا بیاورند. بنابراین دو نفر با جنسیتی یکسان نمی‌توانند ازدواج کنند".
اکثر نمایندگان محافظه‌کار در سال 2005 مخالف لایحه ازدواج همجنسگرا‌یان بودند. خود گودال در آن سال به نفع قانونی كردن ازدواج همجنسگرایان رای داد، اما خود او در سال 1995 به درخواست قانونی کردن ازدواج همجنس‌گراها، رای مخالف داده بود. او در سال 1999 در پاسخ به نامه‌ای مبنی بر حمایت از تعریف ازدواج به عنوان پیوند بین یک مرد و یک زن رای مثبت داد و گفت که پارلمان باید از هر آنچه می‌تواند برای محافظت از ازدواج یک مرد و یک زن استفاده نماید.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

حزب محافظه‌کار در بیانیه ای گفت: "اندرو شییر به طور واضح از حقوق برابر دگر‌باشان جنسی، از جمله ازدواج همجنسگراها، طبق قانون، حمایت می‌کند او همیشه در مجلس، از اقلیت دگر‌باشان جنسی در سراسر جهان حمایت کرده است". شییر از زمان بحث و گفتگو درمورد قانون ازدواج مدنی‌، مواضع خود را در مورد ازدواج همجنسگرا نرم‌تر کرده است. وی از اقدام پاک کردن تعریف سنتی ازدواج از سیاست‌های حزب محافظه‌کار کانادا در سال 2016 حمایت کرده است، وی اظهار داشته که کانادایی‌ها قبلاً حرف‌های خود را در رابطه با مهم بودن مسئله ازدواج همجنسگرایان طی دو انتخابات گذشته گفته‌اند، و به همین دلیل اکنون این نوع ازدواج یک دهه است که قانونی شده. علیرغم این موضع، رهبر محافظه‌کاران هنوز از راهپیمایی در رژه‌های پراید خودداری کرده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, August 28, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به