این پیروزی باعث شد تا چهار حزبی که فقط با یک دوره، حکومت را به حزب دیگری می‌باختند، پایان یابد
قمار انتخاباتی "بلین هیگز"، رهبر محافظه‌كار پیشرو در نیوبرانزویک در اعلان انتخابات زودهنگام، با برنده شدن اکثریتی حزبش به پایان رسید. او که پس از دو سال، هدایت اولین دولت اقلیتی این استان از سال ۱۹۲۰، توانست حزبش را به دولت اکثریتی برساند قبلا گفته بود نمی‌تواند با یک دولت اقلیتی طرح‌های زمان کرونا را به سرانجام برساند. این پیروزی باعث شد تا چهار حزبی که فقط با یک دوره، حکومت را به حزب دیگری می‌باختند، پایان یابد.
 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
پیروزی محافظه‌کاران نیوبرانزویک در اولین انتخابات زمان کرونا در کانادا
محافظه‌کاران در ۲۴ منطقه پیروز شدند و تا این لحظه در سه منطقه دیگر نیز جلو هستند که بدین شکل آنها حداقل ۲۷ کرسی مجلس که ۲ کرسی بیشتر از حد لازم برای دولت اکثریتی ۲۵ کرسی‌ای است را بدست آوردند.
لیبرال‌ها با اولین رهبری "کوین ویکرز" در ۱۶ منطقه پیروز شدند و در یک منطقه نیز پیشتاز هستند و تعداد نهایی آنها حداکثر به ۱۷ کرسی خواهد رسید که چهار کرسی کمتر از انتخابات سال ۲۰۱۸ خواهد بود. اما خود ویکرز کرسی خود را در منطقه‌اش با شکست خوردن از "میشل کانروی"، نامزد حزب "متحدها" باخت. پس از این شکست ویکرز گفت که از رهبری حزب کناره‌گیری می‌کند.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

تا این لحظه فقط چهار منطقه بلاتکلیف هستند اما محافظه‌کاران با ۲۵ کرسی و ۴۰ درصد آرا که نسبت به انتخابات پیش با ۳۱ درصد پیشرفت قابل ملاحظه‌ای، از جمله در مناطق اصلی مانند "فردریکتون"، "مونتون" و "سنت جان" کرده‌اند، لیبرال‌ها با ۱۶ کرسی را شکست دادند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
 
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
انتخابات کرونایی
هیگز پس از مذاکرات ناموفق بین احزاب سیاسی برای حمایت از دولت محافظه‌کارش تا پایان رسمی کرونا، در ۱۷ آگوست گفت که در حین کرونا و بسیار پیش از تاریخ تعیین شده انتخابات بعدی در اکتبر ۲۰۲۲، مجلس را منحل می‌کند و در ۱۴ سپتامبر انتخابات استانی را برگزار خواهد کرد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

در انتخابات قبلی محافظه‌کاران با ۲۲ کرسی حکومت اقلیتی بدست آورده بودند؛ لیبرال‌ها با ۲۱ کرسی اما با ۶ درصد آراء بیشتر از محافظه‌کاران یعنی ۳۷.۸ درصد دوم؛ و سبزها و متحدها هر یک با سه کرسی توانسته بودند تاریخ را رقم بزنند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Monday, September 14, 2020 - 21:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به