تعدادی از کارمندان به دلیل "تحقیر و تمسخر و فریاد" از شغل خود استعفا داده‌اند
اما یک گزارش از "سی‌بی‌سی" در روز سه‌شنبه ۲۱ ماه جولای نشان داد که کارمندان دفتر وی از پایت و رئیس دفترش که دوست قدیمی و صمیمی او نیز می‌باشد ناراحت هستند و این دو را متهم به "آزار و اذیت" دادن کردند تا آنجا که گفتند محیط کارشان قبلا بسیار دوست‌داشتنی بوده و اکنون تبدیل به محیطی مسموم شده است.
ژولی پایت که فضانورد سابق کاناداست در سال ۲۰۱۷ و بنا به معرفی جاستین ترودو نخست وزیر وقت کانادا به عنوان فرماندار کل کانادا (نماینده) به ملکه الیزابت دوم معرفی شد که با تصویب او به این مقام رسید. قریب به یک سال پس از این این انتساب پایت در مصاحبه‌ای گفته بود که هماهنگ شدن وی با کار فرمانداری کل کانادا توام با دشواری‌ست و وی در حال تلاش برای موفقیت در این زمینه است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
کارمندان فرماندار کل کانادا، ژولی پایت را متهم به آزار و اذیت کردند
در گزارش سه‌شنبه و معاقبا چهارشنبه و پنجشنبه شبکه "سی‌بی‌سی" ادعاهای کارکنان دفتر ژولی پایت و سپس اقامتگاه وی آمده بود که وی و رئیس دفترش مرتکب "خشونت کلامی" و "خجالت دادن" همکارانش شده است. در این گزارش آمده که تعدادی از کارمندان به دلیل "تحقیر و تمسخر و فریاد" از شغل خود استعفا داده‌اند.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

پس از یک روز سکوت دفتر پایت طی اعلامیه‌ای اظهار داشت که از این گزارش عمیقا نگران شده و آماده همکاری در این زمینه است و در ادامه افزوده: "من به کار در محیط سالم و ایمن و لذت بردن از آن تحت هر شرایطی در اقامتگاه {و دفترم} کاملا متعهدم و با آزار و اذیت در آن بسیار جدی برخورد می‌کنم و با تحقیقات کامل و مستقل در این زمینه موافقت می‌نمایم". در این اطلاعیه مطلبی درباره رد این گزارش به چشم نمی‌خورد و دفتر فرماندار کل کانادا تاکید کرد که تا زمان انتشار گزارش هیچگونه شکایتی علیه پایت و یا دفترش به دلیل آزار و اذیت و آزار مطرح نشده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
 
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
آغاز تحقیقات
پس از جلسه پرسش و پاسخ روز چهارشنبه در مجلس که در آن "جاتمینگ سینگ" رهبر حزب نیودموکرات، دولت لیبرال را تحت فشار قرار داده بود، ترودو گفت: "یکی از وظایف و مسئولیت‌های نخست وزیر پیگیری شکایات علیه فرماندار کل است... باید بطور مستقل به این شکایات رسیدگی شود... هر کانادایی حق دارد که در مکانی امن و مطمئن و بدون هیچ بدرفتاری کار کند" و سپس دستور تحقیق در این باره را صادر کرد و آن را به شورای نظارتی کانادا سپرد. مقامات این شورا اعلام کردند که تحقیقات "آزار و اذیت" در دفتر فرماندار کل به شکلی "مستقل و دقیق و منصفانه" انجام خواهد شد.
 
فرماندار کل کانادا چیست؟
فرماندار کل کانادا شخصی‌ست که نخست وزیر وقت کشور او را برای ارتباطات رسمی کشوری و نیز با ملکه انگلستان برای یک مدت نامحدود {که معمولا به پنج سال محدود می‌گردد} انتخاب، معرفی و با تایید ملکه منتصب می‌کند. درآمد پایت بابت این خدماتش سالیانه ۲۸۸،۹۰۰ دلار کاناداست و وظایفش شامل نظارت بر قانون اساسی، انجام مراسم تشریفاتی می‌شود که مقر آن در "ریدوهال" اتاواست. ژولی پایت ۷۲ مین (و با احتساب فرمانداران اولیه فرانسه ۷۹ مین) فرماندار کل کاناداست که پنج نفر از روسای دادستانی نیز بعلت درگذشت فرمانداران برای مدتی این وظایف را به عهده گرفته‌اند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

سلطنت ملکه انگلستان، الیزابت دوم، ۹۴ ساله، بر کانادا و کشورها و قلمروهای مشترک المنافع دیگر جنبه تشریفاتی دارد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Sunday, July 26, 2020 - 10:30

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به