معاون رئیس شورای بومیان‌، اظهارات بیاک را توهین‌آمیز و نژادپرستانه خواند
کمیته اخلاق سنا دوباره توصیه کرد که سناتور لین بیاک، برای بار دوم از کار معلق شود زیرا کلاس‌های آموزشی ضد نژادپرستی خود را جدی نگرفته و به اندازه کافی بابت انتشار نامه ضد بومیان کانادا در وب سایتش عذر نخواسته است. بیاک که در سال 2019 پس از آنكه از حذف نامه‌های ضد بومیان کانادا از روی وب‌سایتش سر باز زد و عذرخواهی هم نکرد از سنا تا انتخابات پائیز 2019 موقتا اخراج شده بود. در آن زمان، کمیته اخلاق برای بیاک مشخص کرده بود که تا قبل از بازگشت به مجلس سنا باید چه کارهایی را با شرایط خوب انجام دهد. آنها به او گفته بودند که وی باید بطور رسمی از نوشته‌اش عذرخواهی كرده و یک دوره آموزش ضد نژادپرستی را با تمرکز ویژه به موضوعات بومیان گذرانیده باشد.
تعلیق بیاک با شروع انتخابات پائیز گذشته به پایان رسید. در آن زمان، وی به مجلس سنا گفت كه تمام آنچه را كه از وی خواسته بودند انجام داده است. اما اکنون كميته اخلاق به اين نتيجه رسيده كه او به اندازه كافی به مسئله‌ای که منجر به تعليق او شده بود توجه نکرده؛ اینکه انتشار نامه‌اش در واقع چه ناراحتی برای بومیان کانادایی که در مدارس کمپ‌گونه دورانی را همراه با نژادپرستی گذرانیده بوجود می‌آورد. در حالی که بیاک دوره آموزش مقدماتی ضد نژادپرستی را به پایان رساند اما کمیته به این نتیجه رسیده که وی چیزی از این دوره آموزشی نیاموخته است. به همین دلیل این کمیته توصیه می‌کند که بیاک دوباره از بقیه مدت این دوره مجلس سنا بدون دریافت وجهی معلق شود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
parya chess
گزارش کمیته می‌گوید: "این کمیته امیدوار بود که پس از پایان این دوره درک جدیدی از تاریخ کانادا برای سناتور بیاک ممکن شود بطوریکه وی رفتارش تغییر کند. اکنون برای کمیته مشخص شده که این اتفاق نیفتاده است. سناتور بیاک نتوانسته است هیچگونه تمایل به یادگیری را در این دوره از خود نشان دهد و به همین دلیل، آموزش توافق شده لازمه را کسب نکرده است. بعلاوه بیاک صریحا از محتوای آنچه ضد بومیان کانادایی منتشر کرده بود عذرخواهی نکرده است".
این کمیته می‌گوید فقط شاید یک دوره تعلیق دیگر واضحا به او بفهماند که منظور چیست. تعلیق وی تنها پنجمین تعلیق در تاریخ سناست و او بایستی بر آنچه اتفاق افتاده تعمق می‌کرد و می‌فهمید که اقداماتش چه تأثیر منفی روی افراد گذاشته است".
این کمیته ضمن توصیه به تعلیق دوم و مجدد وی، به افسر اخلاقی سنا دستور داد تا "یک برنامه آموزشی با نتایج اثبات شده را شناسایی کند تا به بیاک یک دوره در آنجا آموزش ببیند تا پس از طی دوره، استاد این دوره "ارزیابی کتبی و عینی عملکرد و حضور سناتور بیاک" را صادر کرده و سپس کمیته بتواند عملکرد بیاک را ارزیابی کند.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
این کمیته همچنین به بیاک توصیه كرده است كه یکبار دیگر، این بار ابراز پشیمانی "از تأثیر رفتارش بر بومیان كانادا و نیز سنا" عذرخواهی کند و در نامه عذرخواهی‌اش نشان دهد که "از دوره آموزشی که طی کرده چیزی آموخته است".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
پس از بیانیه سنا، بیاک که قبلا گفته بود خودش از بومیان است، تلویحا اشاره‌ای مجدد به این موضوع کرد که باعث شد شورای ملی "متیس" (بومیان سرخ‌پوست و سفیدپوستان) اعلان کند این سناتور باید استعفا دهد زیرا به کرار ادعا کرده والدینش یک بچه متیس را به فرزندی قبول کرده‌اند یعنی او یک متیس است. "دیوید چارترد"‌ معاون رئیس شورای بومیان‌، اظهارات بیاک را توهین‌آمیز و نژادپرستانه خواند و آن را ارائه اطلاعات نادرست در خصوص هویت متیس خواند. چارترد نامه‌ای را به سنا ارسال کرده و خواستار عذرخواهی فوری این سناتور شده است ولی تا به حال به درخواست او پاسخی داده نشده است.  
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات

Best Persian Iranian Directory


لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
بیاک روز چهارشنبه دوباره بیانیه صادر کرد و در آن ادعای متیس بودن خود را رد کرد؛ وی گفت: "متیس‌ها مردم بزرگ و شفافی هستند و من متیس نیستم، هرگز نبوده‌ام و هرگز هم نخواهم بود".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, February 5, 2020 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به