از سال ۲۰۲۱ تا ۲۸ فوریه ۲۰۲۲، حداقل ۴۴۵ درخواست شکایت به دادگاه رفته که نشان می‌دهد طی سه سال افرادای که دولت را وادار به انجام وظیفه کرده‌اند ۷ برابر شده است
در یک بیانیه ایمیلی که اداره مهاجرت به "سی‌تی‌وی" فرستاده، "رمی لاریویر" مشاور روابط رسانه‌ای این اداره می‌گوید که این عقب افتادگی‌ها و نابسامانی‌ها تا حدی به دلیل بسته شدن دفاتر مختلف رسیدگی و مراکز درخواست ویزا در طول کرونا بوده است. در این ایمیل آمده که این تعطیلی‌ها منجر به طولانی‌تر شدن زمان‌های رسیدگی به پرونده‌ متقاضیانی شده که‌ از پیش در صف بودند و در طی این مدت نیز وارد صف شدند. او می‌گوید همکاران بخش‌های دیگری که با اداره مهاجرت کار می‌کنند نیز با تاخیری بیشتر از حالت معمول مواجه شده‌اند و رسیدگی به پرونده‌های کاغذی نیز شامل تاخیر بیشتری شده است.
این اداره می‌گوید همچنان تلاش می‌کند تا ‌رسیدگی به این معوقات را ‌سر و سامان دهد و می‌افزاید خدمات خود را برای افرادی که می‌خواهند کانادایی شوند، افزایش می‌دهد و مدرن‌سازی می‌کند که ‌این شامل آزمایش آنلاین، مراسم شهروندی مجازی و یک کُد رهگیری آنلاین برای بررسی وضعیت پرونده و ‌به‌روز ماندن مردم خواهد بود. او گفت: "علیرغم تمامی تلاش‌های قابل توجه ما، ما می‌دانیم که برخی از متقاضیان زمان انتظار قابل توجهی را صبر کرده‌اند و ما همچنان قول می‌دهیم به سختی‌ کار کنیم تا زمان رسیدگی به پرونده‌ها را تا حد ممکن کاهش دهیم"‌.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
افتضاح در اداره مهاجرت کانادا، بخش پنجم و آخر: راه حل چیست؟ پول بیشتر و دادگاهی کردن دولت
دولت فدرال همچنین متعهد شده است که منابع بیشتری را برای رسیدگی به پرونده‌های مهاجرت اختصاص دهد. در به‌روزرسانی اقتصادی و مالی ۲۰۲۱، این اداره یک بودجه اضافی ۸۵ میلیون دلاری نیز دریافت کرد تا زمان انتظار برای درخواست‌های جدید را کاهش دهد و معوقات پرونده‌های تلنبار شده را کاهش دهد. شان فریزر وزیر مهاجرت، گفت که برای رسیدگی به این مساله کارکنان بسیار زیادی را استخدام خواهد کرد. در بودجه سال ۲۰۲۲، اتاوا مبلغ ۲.۱ بیلیون دلار را در طول پنج سال برای حمایت از رسیدگی و اسکان ساکنان دائمی جدید در کانادا و همچنین ۳۱۷.۶ میلیون دلار دیگر را در بودجه جدید وعده داده است.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

این اداره می‌گوید در ژانویه با استفاده ‌از تجزیه و تحلیل داده‌های پیشرفته، به افسران مهاجرت برای مرتب‌سازی و پردازش سریع‌تر درخواست‌های ویزای اقامت موقت کمک کرده اما گرین همچنان می‌گوید که هیچ سرعتی نمی‌بیند و در کاربرد ابتکارات دیجیتالی دولت تردید دارد. او معتقد است که برای مقابله با بدتر شدن این معوقات، میزگردی بین رهبران مشاغل، وکلا، افسران مهاجرت و دولت فدرال ضروری است و افزود: "باید همه با هم و به فوریت بجنبیم. رکود اقتصادی فقط با جذب کارمندان و کارگران موقت و مهاجران برطرف خواهد شد".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
گرین گفت که سطح ناامیدی در میان متقاضیان آنقدر زیاد است که مردم ‌در جهت تلاش برای وادار کردن این دپارتمان‌ برای رسیدگی به درخواست‌ها‌یشان، به دادگاه فدرال کانادا مراجعه و دولت را "سو" می‌کنند اگرچه می‌دانند این یک فرآیند پُرهزینه و خسته کننده است اما در صورت موفقیت با درخواست "مانداموس" که یک مسیر قضایی است، قاضی به اداره مهاجرت حکم می‌کند تا وظایف قانونی خودش در مقابل متقاضی را سریع به اتمام برساند. بر اساس آمار، از سال ۲۰۲۱ تا ۲۸ فوریه ۲۰۲۲، حداقل ۴۴۵ درخواست مانداموس توسط دادگاه فدرال ارجاع شده که نشان می‌دهد طی سه سال گذشته، تعداد افرادی که برای حل مشکلشان به دادگاه رفته و دولت را وادار به انجام وظیفه کرده‌اند ۷ برابر شده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
زمان‌های رسیدگی به پرونده‌های مهاجرتی اعلانی وزارت مهاجرت کانادا

از همین سری بیشتر بخوانید:

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Sunday, May 15, 2022 - 23:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به