اکنون هویت‌های جنسی در کانادا علاوه بر مذکر و مونث به گروه‌های دیگری که مختصرا LGBTQIA2+ نیز نامیده می‌شوند، تقسیم می‌شود
هزاران نفر امروز چهارشنبه در شهرهای سرتاسر کانادا برای یک سلسله تظاهرات اعتراضی، فریاد زدن و شعار دادن بر سر یکدیگر درباره نحوه آموزش "جنسیت"، "هویت جنسیتی" و "دگرباشی جنسی" در مدارس و نحوه اشاره معلمان به جوانان تراجنسیتی تجمع کردند. اکنون هویت‌های جنسی در کانادا علاوه بر مذکر و مونث به گروه‌های دیگری که مختصرا LGBTQIA2+ نیز نامیده می‌شوند، تقسیم می‌شود.
تظاهرات و اعتراضات متقابل که با صف‌هایی از افسران پلیس جدا شدند، وابسته به سیاست‌های مدارس هر استان هستند، که در "نیوبرانزویک" و "ساسکاچوان" گفته می‌شود جنسیت جوانان و استفاده از ضمیرهای زن و مرد برای آنها را منوط به رضایت والدین می‌کند. در برخی دیگر از استان‌ها این روند وجود ندارد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
AGTA HomeCare Hiring Mobility Service Toronto Canada استخدام
 
تظاهرات طرفداران و مخالفان تدریس هویت جنسی و دگرباش جنسیتی در سراسر کانادا به دخالت پلیس کشید
دولت نیوبرانزویک در ژوئن امسال سیاست جنسیتی استان در مدارس را تغییر داد و از دانش‌آموزان تراجنسیتی و غیر مونث و مذکر زیر ۱۶ سال خواست قبل از اینکه معلمان بخواهند نام آنها را با جنسیتشان صدا کنند، رضایت والدین خود را دریافت کنند. این موضوع تبدیل به بحثی گسترده در کانادا شد بطوریکه از استان "بریتیش کلمبیا" در غرب تا نیوبرانزویک در شرق، گروه‌هایی تصمیم به تظاهرات گرفتند، برخی به نفع قانون جدید که می‌خواستند وضعیت مدارس و جنسیت دانش‌آموزان ربطی به مدارس نداشته باشد و برخی علیه آن خواستار آزادی دانش‌آموزان در تعیین وضعیت جنسی و نیز آموزش دروس جنسی هستند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
جشنواره مهرگان - تورنتو - کانادا ساخت مدرسه
پوسترهایی که توسط گروهی به نام "۱ میلیون نفر راهپیمایی می‌کنند برای کودکان" نشان می‌داد شرکت‌کنندگان در این گروه از تظاهرات کنندگان، علیه آنچه "ایدئولوژی جنسیتی" در مدارس کشور می‌خوانند، ایستاده‌اند و معتقدند مدارس جای دروس جنسیت زده نیست. این گروه می‌گویند که کودکان در معرض محتوای نامناسب درباره جنسیت و هویت جنسی قرار می‌گیرند و خواستار این هستند که کودکان آموزش‌های جنسی را از والدین خود بگیرند و طرح هرگونه موضوع جنسی باید با رضایت والدین باشد.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
اما این تظاهرات با معترضانی روبرو شد که گفتند این سیاست‌ها نقض حقوق کودکان است و نیازهای جوانان نباید وابسته به والدین آنها باشد. "اولیویه هبرت"، از گروه طرفداران هویت جنسی مستقل شهر "فردریکتون" که در بیرون از مجلس نیوبرانزویک سخن می‌گفت در اینباره گفت: "ما از مردم نمی‌خواهیم تغییر دین بدهند یا خودشان را تغییر دهند. ما از مردم می‌خواهیم که این فرصت را داشته باشند که همانطور که می‌خواهند باشند، فقط همین". اما "عمرو حنفی" پدر دو پسر جوان گفت که در تظاهرات در مرکز شهر مونترال شرکت کرده زیرا نگران است که فرزندانش در سنین جوانی در معرض افکار تغییر جنسیتی قرار گیرند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
در اتاوا، هزاران نفر در مقابل مجلس فدرال کانادا جمع شدند و "جگمیت سینگ" رهبر نیودموکرات‌ها نیز در خیابان "ولینگتون" حضور یافت. فشار این دو گروه در اتاوا باعث شد تا حضور شدید پلیس، معترضان را از تظاهرکنندگان مقابل، با شعارهایی علیه یکدیگر جدا کند. سینگ گفت: "ما می‌دانیم که افراد زیادی وجود دارند که به دلیل افزایش نفرت و تفرقه‌ای که افراد آسیب‌پذیر را هدف قرار می‌دهد، احساس امنیت نمی‌کنند. اما بعد می‌بینید که افراد زیادی گرد هم می‌آیند، و این نشان دهنده قدرت همبستگی، و حمایت ما از یکدیگر است".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات

Best Persian Iranian Directory


چندین تظاهرات به نفع تعیین جنسیت توسط والدین از یک سو و تظاهرات متقابل به نفع تعیین جنسیت توسط دانش‌آموزان از سوی دیگر در مکان‌های مختلف استان "انتاریو"، از جمله در "کوئینز پارک" و مقابل مجلس این استان برگزار شد. استان‌های ساسکاچوان و نیوفاندلند نیز شاهد تظاهراتی در این زمینه بودند. پلیس اتاوا می‌گوید حداقل دو نفر در این رابطه در این شهر دستگیر شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, September 20, 2023 - 19:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به