روحانی روز دوشنبه در تهران اظهار داشت که بخاطر مردم حاضر است با هرکسی مذاکره کند
در پی تلاش‌های رئیس جمهور فرانسه برای کاهش تنش‌ها میان ایران و آمریکا، جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران روز یکشنبه بطور ضربتی به فرانسه و اجلاس جی 7 که ترامپ نیز در آن بود رفت. ظریف فقط 3 ساعت در فرانسه ماند و با مکرون و وزیر خارجه فرانسه دیدار کرد و سپس به تهران و بعد به چین رفت. پس از این دیدار ماکرون در طی مصاحبه مطبوعاتی با ترامپ اظهار داشت که ایران نبایستی سلاح هسته‌ای داشته باشد و دو طرف اکنون به شرایط گفتگو نزدیک شده‌اند و ترامپ گفت که اگر شرایط فراهم شود احتمال دیدار و مذاکره با روحانی طی هفته‌های آینده واقع‌بینانه به نظر می‌رسد و اظهار داشت که دنبال توافقی است که ایران سلاح هسته‌ای و موشک بالستیک نداشته باشد و گفت که بعنوان غرامت تحریم‌ها حاضر نیست پولی به ایران پرداخت کند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

در این میان حسن روحانی روز دوشنبه در تهران اظهار داشت که بخاطر مردم حاضر است با هرکسی مذاکره کند اما روز سه‌شنبه اظهار داشت تا آمریکا از تحریم‌ها دست برندارد شاهد هیچ تحول مثبتی نخواهیم بود و افزود که آمریکا با اعمال تحریم بر مردم در حال تروریسم اقتصادی‌ست.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, August 28, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به